2024-06-21, 17:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag har sammanfattat hur en sådan organisation och operation skulle kunna fungera för "Gang Stalking." Denna artikel undviker fantastiska element som demoner, utomjordingar, trolldom och science fiction-teknologi, och fokuserar istället på de mentala aspekterna av att bli måltavla. Den antyder att metoderna som används är rotade i psykologi och medicin, vilket indikerar vad förövarna troligen får höra av sina "handlers." Medan vissa kanske tror att målet är beteendeförändring, är det mer korrekt att beskriva det som psykologisk krigföring utformad för att inducera beteendeförändringar genom långvarig exponering för målinriktade stimuli. Många av dessa taktiker är avsedda att efterlikna symtom på (paranoid) schizofreni. Att framkalla paranoia och reaktioner verkar vara de uppenbara målen för stimuli från förövarna.

Måltavlor upplever ofta synkronisiteter och associationer som medvetet skapats av handlers, som fungerar som programmerare av måltavlans sinne. Underrättelsetjänster och myndigheter har en dokumenterad historia av oetiska experiment på mentalt svaga, sjuka och sårbara individer, och utnyttjar dessa personer för sina agendor. Mentalt komprometterade individer är mer mottagliga för mind control genom mjuka attacker som psykologisk manipulation.

Det ultimata målet för gang stalking verkar vara att bryta ner måltavlans mentala motstånd, för att få kontroll genom konstant stimuli och skapa en "mind control-slav." Förövarna inser ofta inte att de i själva verket är de verkliga slavarna, som följer handlers instruktioner (order, skript, protokoll) utan ersättning annat än att vara en del av nätverket bakom operationen. Handlers engagerar sig i ett Hyper Game med både måltavlor och förövare, med målet att förutsäga måltavlans tankar, beteenden och känslor, och därigenom skapa provokation och manipulera perceptionen. Spelet verkar bryta ner "brandväggen" i sinnet som skyddar dess förstånd, så deras mål är att få tillgång till måltavlans sinne genom att bryta ner det, vilket ofta manifesterar sig som psykisk sjukdom. Dessutom bör man vara medveten om religiösa fanatiker och andra extremister som försöker kapa måloperationsverksamheten för sina egna agendor.

Denna operation utnyttjar tekniker för psykologisk krigföring som liknar historiska dolda operationer som CIAs MK-ULTRA, FBIs COINTELPRO och Stasis Zersetzung. Dessa program fokuserade på psykologisk manipulation, kontroll och nedbrytning av individer genom konstant övervakning, trakasserier och social isolering. Nätverket använder liknande metoder, inklusive informationsöverbelastning, subliminala meddelanden och avancerade tekniker för mind control, vilket säkerställer att dess operationer förblir dolda och att medlemmarna förblir lojala.

Skapande och Medlemskap:
  • Nätverket är ett hemligt, decentraliserat system med medlemmar spridda över olika länder, främst USA och Kanada. I Kanada är det InfraGard som ansvarar för verksamhet i USA genom CIA och USA-underättelsemyndigheter eftersom CIA får tekniskt sett inte bedriva aggressiva operationer på USA-mark mot USA-medborgare. CIA eller annan militärunderrättelse i USA med deras samarbetspartners och rekryterade lokala agenter och skapade CIA-fronter ansvarar troligen för den globala verksamheten.
  • Medlemskapet inkluderar en mängd olika individer och grupper, från små sociala grupper till stora företag, statliga organ och ytterlighetsgrupper som gatugäng och kriminella.
  • Rekrytering sker genom lagstadgade hälso- och säkerhetslagar som kräver rapportering av misstänkta aktiviteter, vilket sträcker sig till arbetsplatser, skolor, samhällen och hem.
  • Rekryter signerar livstidssekretessförbindelser och utsätts för konstant övervakning och kontroll, ofta utan full insikt i nätverkets omfattning.

Centralt Kommando System:
  • Nätverket använder ett sofistikerat, högt automatiserat centralt kommandosystem för att hantera operationer.
  • Detta system hanterar medlemsadministration, kommunikation, informationsinsamling, planering, logistik, operationell ledning, spårning av medlemmar och måltavlor, samt profilering.
  • Minimala mänskliga resurser krävs för ledning, då de flesta uppgifter är automatiserade genom artificiell intelligens.

Kompartmentalisering:
  • Nätverket upprätthåller strikt kompartmentalisering för att säkerställa säkerhet och hemlighetsfullhet.
  • Medlemmar är isolerade från varandra och omedvetna om nätverkets fulla omfattning och andra medlemmars identiteter.
  • Denna isolering sträcker sig till operationella uppgifter, där medlemmar utför specifika uppdrag utan att känna till den bredare kontexten eller andra involverade medlemmar.

Rekrytering och Kontroll:
  • Rekryteringen är kontinuerlig, med hjälp av profileringssystem för att screena kandidater och bestämma deras lämplighet för olika roller.
  • Nya rekryter signerar sekretessavtal och utsätts för konstant elektronisk övervakning.
  • Utpressning och mind control-tekniker säkerställer efterlevnad och kontroll över medlemmarna, där utpressning innebär komprometterande handlingar som spelas in under initiering.

Läs vidare i min artikel här (lång därav extern länk): https://www.reddit.com/r/TargetedSolutions/comments/1dl50p9/possibly_how_the_gang_stalking_operation_works/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xc ss&utm_term=1&utm_content=share_button
Citera
2024-06-21, 17:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Ja, alla inblandade i GS förtjänar såklart att sitta i fängelse - det har ju vi gjort i många år trots att vi inte är vare sig anklagade eller dömda för några brott. Dygnet-runt-övervakade fysiskt och digitalt, förföljda överallt vart vi än går eller åker - det är som att sitta i fängelse där diverse slödder har utsett sig själva till ens ständiga övervakare och överförmyndare. Som om man plötsligt blivit omyndigförklarad i det svenska samhället trots att man lever ett anständigt liv och sköter sig bättre än de flesta GS och ens "handlers". De flesta GS verkar, som du skriver, vara psykopater med grova personlighetsstörningar, drogproblem och andra sociala problem. Det är nästan så att jag blir full i skratt när jag tänker på att sådana personer tycker att de skall "hålla koll" på mig. De måste naturligtvis vara extremt empatistörda NarcoPater.

Det är väldigt allvarligt att SD-regeringen godkänner DCA och Nato-avtalen som de är skrivna. Jag skulle kalla det landsförräderi att inte protestera mot att de får begå krigsbrott och brott mot civilbefolkningen samt införa både kärnvapen och elektroniska vapen. Amerikanerna tillåts agera självständigt i landet vilket är mycket, mycket skrämmande. Är våra makthavare idioter eller vill de skada sitt eget folk?

Jag finner inga ord för människor som experimenterar med barn, som med de danska barnen.... Total avsaknad av empati och barnkunskap - fullständigt vidrigt och häpnadsväckande att någon bara kan komma på något sådant. Som gangstalking - vad är det för någon dåre som har kommit på detta? Enligt vad jag har läst mig till är metoden utarbetad av - hör och häpna - (nazistiska) psykologer och psykiatriker!

Ja, GS går ut på att bryta ned TI:s vilja, självförtroende, självkänsla, skapa trauma, misstro, isolering, set up for failure och försöka skapa eller iscensätta psykisk sjukdom. Jag tror mindre på teorin att vi skall göra som "de vill". Hur i hela friden skulle vi kunna veta vad de "vill" med våra liv? Är det en gissningslek? Och bara NarcoPater tror sig kunna bestämma över hur andra skall leva sina liv.

Självklart ligger ansvaret hos svenska staten och de skall ersätta oss för denna enorma skada som har förstört våra hem, relationer, yrkesliv, studieliv, fysiska och psykiska hälsa, förhindrat vår rörelsefrihet, vår självbestämmanderätt, vår åsikts- och yttrandefrihet och mycket annat. I praktiken har vi blivit omyndigförklarade och satta i fängelse utan väggar under många år.

Jag tror mer på att muta ens GS eller handlers (de i närheten) än att erbjuda folk på internet mutor för att avslöja denna korruption och dessa allvarliga brott mot mänskligheten.

Våra förövare ger oss ett enda råd och ställer frågan: "Varför ignorerar du inte dem?" "Ignorera det". De är medvetna att vi utsätts för diverse oönskade stimuli och trakasserier som de tror kan "ignoreras" enkelt. Faktum är att våra handlers är professionella psykologiska operatörer som kan väldigt effektivt att manipulera vår perception mot vår vilja. Det är målet med det: att påverka oss genom metoder i PsyOps och InfoOps i synnerhet mot vår vilja, våra motåtgärder och vår mentala motståndskraft.

Därav kommer avancerade informationsoperationer och sublim information mot oss samtidigt som de har total kontroll av alla i vår omgivning just i syfte av total informationsdominans av vår perception. Hur effektiva de är beror på vår mentala motståndskraft. Om motståndskraften bryts, uppstår psykologiska skador som kronisk stress, trauma (PTSD), oro etc. utöver hur det i sin tur skadar våra ekonomiska och sociala resurser. Därför är vårt psyke deras huvudmål. Om de kan påverka det kan hela våra liv falla samman och de kommer undan med att begå brott och förstöra oss utan ansvar. För att undgå ansvar skyller förövare istället på mental ohälsa som schizofreni vilket de säkerligen fått order från handlers att göra för att skydda operationens existens och organisationens identitet.

Det här är grovt olagligt och är menat att pågå öppet mot personer i samhället för huvudsyfte av kontroll. Hur kan vi inte reagera och bli upprörda när vi attackeras bakom våra ryggar samtidigt som grova lagbrott begås och bryter mot mänskliga rättigheter?

Dessutom tror jag att DEW-vapen används i huvudsak som desinformation samtidigt som schizofreni täcker på V2K-vapen när faktum är att de som uttalar sig är ofta förövare som låtsas vara utsatta (low-lifes får säkert betalt att göra bort sig). Å andra sidan kan de experimentera på en viss grupp mentalt sjuka just för att diskreditera andra måltavlor som utsätts av andra skäl som politiska, sociala eller personliga.

Remote Neurall Monitoring (RNM) är däremot troligen använt men inte som de vill att vi ska tro genom deras desinformation. Det är inte science fiction-teknologi men de psykologiska operatörer gör antaganden om våra tankar genom djupa psykologiska profiler av oss, real-tid data om oss och användning av avancerade AI-system som är experter på psykologi och neuro.

Utan tvekan dör en viss del måltavlor i självmord eller tidig grav på grund av ohälsa, alkoholism och andra skador som uppkommer av att få sitt sinne och sitt liv förstört. Jag skulle uppskatta att 25%-50% av alla riktiga måltavlor begår självmord, hamnar i psyke och fängelse eller dör väldigt tidigt, eller i total social isolation.
Citera
2024-06-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har sammanfattat hur en sådan organisation och operation skulle kunna fungera för "Gang Stalking." Denna artikel undviker fantastiska element som demoner, utomjordingar, trolldom och science fiction-teknologi, och fokuserar istället på de mentala aspekterna av att bli måltavla. Den antyder att metoderna som används är rotade i psykologi och medicin, vilket indikerar vad förövarna troligen får höra av sina "handlers." Medan vissa kanske tror att målet är beteendeförändring, är det mer korrekt att beskriva det som psykologisk krigföring utformad för att inducera beteendeförändringar genom långvarig exponering för målinriktade stimuli. Många av dessa taktiker är avsedda att efterlikna symtom på (paranoid) schizofreni. Att framkalla paranoia och reaktioner verkar vara de uppenbara målen för stimuli från förövarna.

Måltavlor upplever ofta synkronisiteter och associationer som medvetet skapats av handlers, som fungerar som programmerare av måltavlans sinne. Underrättelsetjänster och myndigheter har en dokumenterad historia av oetiska experiment på mentalt svaga, sjuka och sårbara individer, och utnyttjar dessa personer för sina agendor. Mentalt komprometterade individer är mer mottagliga för mind control genom mjuka attacker som psykologisk manipulation.

Det ultimata målet för gang stalking verkar vara att bryta ner måltavlans mentala motstånd, för att få kontroll genom konstant stimuli och skapa en "mind control-slav." Förövarna inser ofta inte att de i själva verket är de verkliga slavarna, som följer handlers instruktioner (order, skript, protokoll) utan ersättning annat än att vara en del av nätverket bakom operationen. Handlers engagerar sig i ett Hyper Game med både måltavlor och förövare, med målet att förutsäga måltavlans tankar, beteenden och känslor, och därigenom skapa provokation och manipulera perceptionen. Spelet verkar bryta ner "brandväggen" i sinnet som skyddar dess förstånd, så deras mål är att få tillgång till måltavlans sinne genom att bryta ner det, vilket ofta manifesterar sig som psykisk sjukdom. Dessutom bör man vara medveten om religiösa fanatiker och andra extremister som försöker kapa måloperationsverksamheten för sina egna agendor.

Denna operation utnyttjar tekniker för psykologisk krigföring som liknar historiska dolda operationer som CIAs MK-ULTRA, FBIs COINTELPRO och Stasis Zersetzung. Dessa program fokuserade på psykologisk manipulation, kontroll och nedbrytning av individer genom konstant övervakning, trakasserier och social isolering. Nätverket använder liknande metoder, inklusive informationsöverbelastning, subliminala meddelanden och avancerade tekniker för mind control, vilket säkerställer att dess operationer förblir dolda och att medlemmarna förblir lojala.

Skapande och Medlemskap:
  • Nätverket är ett hemligt, decentraliserat system med medlemmar spridda över olika länder, främst USA och Kanada. I Kanada är det InfraGard som ansvarar för verksamhet i USA genom CIA och USA-underättelsemyndigheter eftersom CIA får tekniskt sett inte bedriva aggressiva operationer på USA-mark mot USA-medborgare. CIA eller annan militärunderrättelse i USA med deras samarbetspartners och rekryterade lokala agenter och skapade CIA-fronter ansvarar troligen för den globala verksamheten.
  • Medlemskapet inkluderar en mängd olika individer och grupper, från små sociala grupper till stora företag, statliga organ och ytterlighetsgrupper som gatugäng och kriminella.
  • Rekrytering sker genom lagstadgade hälso- och säkerhetslagar som kräver rapportering av misstänkta aktiviteter, vilket sträcker sig till arbetsplatser, skolor, samhällen och hem.
  • Rekryter signerar livstidssekretessförbindelser och utsätts för konstant övervakning och kontroll, ofta utan full insikt i nätverkets omfattning.

Centralt Kommando System:
  • Nätverket använder ett sofistikerat, högt automatiserat centralt kommandosystem för att hantera operationer.
  • Detta system hanterar medlemsadministration, kommunikation, informationsinsamling, planering, logistik, operationell ledning, spårning av medlemmar och måltavlor, samt profilering.
  • Minimala mänskliga resurser krävs för ledning, då de flesta uppgifter är automatiserade genom artificiell intelligens.

Kompartmentalisering:
  • Nätverket upprätthåller strikt kompartmentalisering för att säkerställa säkerhet och hemlighetsfullhet.
  • Medlemmar är isolerade från varandra och omedvetna om nätverkets fulla omfattning och andra medlemmars identiteter.
  • Denna isolering sträcker sig till operationella uppgifter, där medlemmar utför specifika uppdrag utan att känna till den bredare kontexten eller andra involverade medlemmar.

Rekrytering och Kontroll:
  • Rekryteringen är kontinuerlig, med hjälp av profileringssystem för att screena kandidater och bestämma deras lämplighet för olika roller.
  • Nya rekryter signerar sekretessavtal och utsätts för konstant elektronisk övervakning.
  • Utpressning och mind control-tekniker säkerställer efterlevnad och kontroll över medlemmarna, där utpressning innebär komprometterande handlingar som spelas in under initiering.

Läs vidare i min artikel här (lång därav extern länk): https://www.reddit.com/r/TargetedSolutions/comments/1dl50p9/possibly_how_the_gang_stalking_operation_works/?utm_source=share&utm_medium=web3x&utm_name=web3xc ss&utm_term=1&utm_content=share_button

Det är fascinerande att du tror på detta - för utomstående är det helt uppenbart att GS såsom du beskriver det inte förekommer. Osannolikt stor operation till orimliga kostnader och utan något som helst motiv.

Och du måste jobba mer på just motivet. Att "bryta ner måltavlans mentala motstånd" är att inte ett mål eller motiv. Det är ju ett fullständigt meningslös sysselsättning som det finns noll vinst i.
Citera
2024-06-21, 18:09
Medlem
Citat:
... Det här är grovt olagligt och är menat att pågå öppet mot personer i samhället för huvudsyfte av kontroll. Hur kan vi inte reagera och bli upprörda när vi attackeras bakom våra ryggar samtidigt som grova lagbrott begås och bryter mot mänskliga rättigheter? ...

Pågå öppet är väl en grov överdrift. Det är ju bara du och några till som märker (tror) att det existerar. Vi andra ser inte ett spår av det ni påstår.

Och vad menar du med att inte bli upprörda? Du och andra TI är ju extremt upprörda. Du kan väl ändå inte begära att människor som inte tror på skiten ska bli upprörda? Jag kan möjligen bli upprörd över att du inte får den vård du så väl behöver men inte fan blir jag upprörd av du inbillar dig att Illuminati har jagat dig i tio år. Jag vet ju att det inte är verkligt.

Och återigen, hitta på ett bättre motiv. Att Illuminati lägger ner tio år av enorma resurser för att "få kontroll" över dig suger som motiv.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-21 kl. 18:14.
Citera
2024-06-21, 18:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Jag vet inte om andra Ti:s känner igen sig i händelseförloppet som jag beskriver nedan och de upprepade utmattningssyndromen genom åren samt de upprepade trauman som GS innebär? Trauma/chock-episoder:

1. Man förstår inte alls vad som händer. Man inser plötsligt att man är under bevakning och blir förföljd, får ägodelar förstörda med mera av både främmande och kända människor.

2. Man inser att ens nätverk är inblandat i detta. Bekanta, vänner, arbetskamrater, arbetsgivare, jobb-kontakter, grannar, hyresvärdar osv. De gaslightar dig totalt när du ställer frågor till dem.

3. Man inser eller misstänker starkt att även familjemedlemmar är inblandade. De gaslightar dig och fryser ut dig ur familjen eller också väljer du själv att inte längre ha med dem att göra.

4. Man inser att detta har pågått under många fler år än vad man först anade och man förstår att det har pågått en grov förtalskampanj bakom ens rygg. Men man kan inte för sitt liv förstå vad detta förtal skulle handla om. Man märker att folk man tidigare har respekterat plötsligt och utan anledning börjar få en fientlig inställning till en. Kommer med ogrundade anklagelser och är allmänt otrevliga och totalt respektlösa. De överskrider alla privata gränser och invaderar ditt liv på ett mycket påträngande och burdust sätt.

5. Man börjar inse att all elektronik (mobiler, datorer) är hackad, att det sitter gps-tracker eller liknande på bilen, att ens hem är övervakat 24/7, att folk har varit inne i ens hem när en har varit borta och mycket mer.

Man övertänker saker som: "Finns det dolda kameror/avlyssningsutrustning i mitt hem?" "Hur förföljer de mig?" Varför fotar/filmar de mig överallt?" "Vad används fotona/filmerna till?" "Vad vill alla de här främmande människorna som uppenbarligen inte är välvilligt inställda till mig?" "Tänker de skada mig även fysiskt?" "Hur länge har allt detta pågått bakom min rygg?" "Hur kan min familj, vänner osv som jag trodde respekterade och gillade mig, göra så här mot mig?" "Hotar de mina vänner och min familj - är de i fara?" "Hur tar de sig in i mitt hem?" "Vem i hela världen kan man lita på?"

6. Man börjar söka svar på internet och blir bekant med fenomenet Gangstalking. Många människor, världen över beskriver på PRICKEN (!!) exakt allt det som du är utsatt för (brighting, crowding, dödande av husdjur, skadegörelse, gaslighting, grupp-stalkning och mycket mer). Folk som talar om att de tror att myndigheter är inblandade, att man kanske har varit TI ända sedan man var barn - utsatt för MK Ultra-projekt och andra teorier som låter helt häpnadsväckande men ändå inte osannolika med tanke på ens absurda erfarenheter.

7. Vissa kontaktar polisen för att anmäla terrorn som de utsätts för. Där blir de behandlade som om de vore mindre vetande - en idiot som är "psykiskt sjuk" och som inbillar sig att de ser och hör och upplever saker på daglig basis som inte finns. Många vittnar om att ha blivit körda av polisen direkt till psykakuten där de tvångsinlagts och tvångsmedicinerats.

8. Åren går och GS verkar aldrig ge upp. Enträgna som de kompletta dårar de är fortsätter de att trakassera en flera gånger om dagen, dag ut och dag in som irriterande jävla myggor som är omöjliga att bli av med. De måste göra sig påminda i ens liv, de är uppmärksamhetskåta som få och tvingar en att titta på deras vidriga nyllen dag ut och dag in, år efter år. De livnär sig på andras energi som parasiter.

Jag har konsumerat 100-tals vittnesmål av måltavlor de senaste 6 år och haft kommunikation i varierande grader med minst 500 stycken måltavlor överallt på Internet. Min slutsats är att cirka 10% av alla vittnesmål har en tydlig upplevelseföljd som du beskriver. Vi är långt ifrån ensamma med att uppleva det "program" vi blir tvingade i.

En observation dock är att hur varje måltavla upplever operationen mot sig baserat i stor del till den psykologiska uppbyggnad och ens karaktär; trossystem också. Sedan är det fråga om hur många faktiskt upptäcker termen och börjar kommunicera online. I det här skedet väldigt få - max 10% i min uppskattning. Ofta har de som söker sig online liknande personlighetsdrag och livssituation. På Reddit finns många likasinnade till mig. Reddit-användare generellt sett är mycket välinformerade oavsett subreddit men gäller också GS.

Det är dock klart att det här är menat att pågå möjligen livet ut så länge de har nytta av oss. I CIA-experiment på de 311 danska barnen observerades de i 15-20 år och några fick psykologiska skador av den stimuli de utsattes för. De kanske blev utsatta för en variant av GS i 60-70-80-talet utan att inse det? Hur ska normala civila som vissa var mentalt sjuka ens upptäcka hela spelplanen av GS utan Internet?
Citera
2024-06-21, 18:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är fascinerande att du tror på detta - för utomstående är det helt uppenbart att GS såsom du beskriver det inte förekommer. Osannolikt stor operation till orimliga kostnader och utan något som helst motiv.

Och du måste jobba mer på just motivet. Att "bryta ner måltavlans mentala motstånd" är att inte ett mål eller motiv. Det är ju ett fullständigt meningslös sysselsättning som det finns noll vinst i.

Jag är intresserad om vad du tror om all UFO-bevis och de miljontals som sägs ha skådat UFO:n? Inkluderat stridspiloter och andra professionella inom flyg, militär och regering. Antalet som tror på utomjordingar och spöken är dock enormt vilket kan ses i gruppstorlek online. Hur skulle du diagnostisera de som ser saker som inte finns?

GS förekommer utan tvekan sedan vad du tror det beror på är din åsikt. Var respektfull. Bara på subreddit r/Gangstalking finns 65 000 medlemmar vilket är en relativt stor grupp av Redditors som är ofta välinformerade generellt och i synnerhet jämfört med Facebook-grupper.
Citera
2024-06-21, 18:23
Medlem
Citat:
Jag har konsumerat 100-tals vittnesmål av måltavlor de senaste 6 år och haft kommunikation i varierande grader med minst 500 stycken måltavlor överallt på Internet. Min slutsats är att cirka 10% av alla vittnesmål har en tydlig upplevelseföljd som du beskriver. Vi är långt ifrån ensamma med att uppleva det "program" vi blir tvingade i. ...

Men du, att det finns kaninhål för allsköns trams på internet är ju inget som helst bevis för att GS förekommer. Som jag ser det handlar det enbart om du kan få kontakt med alla möjliga dårar som har liknade fixa ideer. Du kan om du vill i stället gräva ned dig och kaninhål som går ut på att jorden är platt.

Att det finns miljoner människor som tror att jorden är platt eller att GS förekommer är på intet sätt något bevis för att det är sant.
Citera
2024-06-21, 18:25
Medlem
Citat:
Jag är intresserad om vad du tror om all UFO-bevis och de miljontals som sägs ha skådat UFO:n? Inkluderat stridspiloter och andra professionella inom flyg, militär och regering. Antalet som tror på utomjordingar och spöken är dock enormt vilket kan ses i gruppstorlek online. Hur skulle du diagnostisera de som ser saker som inte finns?

Att de, liksom du, har ytterst svårt för att tolka som omgivning och att ni dessutom har ytterst svårt för begreppet bevis.
Citera
2024-06-21, 18:31
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Att de, liksom du, har ytterst svårt för att tolka som omgivning och att ni dessutom har ytterst svårt för begreppet bevis.

Det verkar inte vara ett riktigt svar. Bara att du anser att alla som påstår saker som du inte har själv skådat inbillar sig. Du gillar att undergräva allt vi skriver vilket är ett tecken på en typiskt GS-förövare. Antagligen är du en "nyttig idiot" som är en underrättelseterm för de personer som självmant hjälper till i agendor som ska stödja ens fiende. Jag anklagar dig inte som förövare men utan tvekan verkar du besatt av att undergräva allt i tråden.
Citera
2024-06-21, 18:41
Medlem
Citat:
Det verkar inte vara ett riktigt svar. Bara att du anser att alla som påstår saker som du inte har själv skådat inbillar sig. Du gillar att undergräva allt vi skriver vilket är ett tecken på en typiskt GS-förövare. Antagligen är du en "nyttig idiot" som är en underrättelseterm för de personer som självmant hjälper till i agendor som ska stödja ens fiende. Jag anklagar dig inte som förövare men utan tvekan verkar du besatt av att undergräva allt i tråden.

Absolut inte, jag är tex helt övertygad om att månen har en baksida även fast jag inte skådat den själv.

Citat:
...Antagligen är du en "nyttig idiot" som är en underrättelseterm för de personer som självmant hjälper till i agendor som ska stödja ens fiende. ...

Jag är mer inne på att du inbillar dig väldigt, väldigt mycket olika saker.

Åter till trådens ämne. Varför i hela världen ska man tro att något så urbota korkat som att Illuminati har jagat dig i tio år och att de har lyckats värva alla i din omgivning inklusive dina föräldrar? Och detta utan något vettigt motiv och utan att någon av de inblandade har läkt ett endaste dugg.
Senast redigerad av WilleGarvin 2024-06-21 kl. 18:46.
Citera
2024-06-21, 18:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det förvånar mig inte med tanke på vad man har utsatts för tidigare 🤔

Man märkte det redan på barnets klädstil går inte in på detaljer men det var väldigt olämpligt
klädstil för en person i den åldern jag tänkte vilka föräldrar tillåter sina barn att gå klädda sådär 🤔

Men när jag såg att dessa minderåriga blev koordinerade av en vuxen kvinna som var runt 40 så tänkte jag det där förklarar saken vanligtvis är det inte så tydligt.

Dessutom hade dom bytt ut kassörskan till någon som jag aldrig har sett tidigare vid den secondhand butiken dom visste att jag skulle besöka den secondhand butiken just den dagen och kunde därför arrangera Street Theather.

Samma sak har dom gjort på andra ställen dom har gjort så att alla normala personer som man har kunnat prata med har slutat och ersatt dem med Straight Ally alltså heterosexuella kvinnor som stöder LGBT bara för att provocera mig.

I mitt fall så använder dom sig ganska ofta av så kallade Straight Ally personer för att trakassera mig det är ren provokation eftersom gang stalkarna känner till att jag ogillar LGBT.

Verkar som om dessa gang stalkare är väldigt engagerade i Straight Ally och LGBT varför detta är så viktigt för dem förstår jag inte 🤔

Jag menar varför sympatisera med något som man själv inte är? Sådana personer irriterar mig och det tror jag att deras handlers är medveten om också 🙄

De vill provocera dig. All information de kan extrahera om oss via olika medel men främst dig används i att skapa psykologiska operationer som Street Theater och i synnerhet Directed Conversations.

Dock ska du se bakom deras metoder och bli vis om att det är taktiker för att stimulera dig mot din vilja; skapa en reaktion. De försöker göra antaganden om dig och dina tankar dygnet runt.

Till vilket syfte dock?
Citera
2024-06-21, 18:46
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Absolut inte, jag är tex helt övertygad om att månen har en baksida även fast jag inte skådat den själv.

Jag är mer inne på att du inbillar dig väldigt, väldigt mycket olika saker.

Ska du svara på frågan om UFO och spöken? Vad tror du om det själv och allas vittnesmål om fenomen varav UFO som i utomjordingar är numera offentligt bekräftade i massmedia att finnas. Om du förnekar miljarder människors upplevelser och tron måste du motivera och stödja dina argument. Jag ger motivationer och argument för att GS förekommer.
Senast redigerad av RiktigTI 2024-06-21 kl. 18:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in