• 4
  • 5
2024-02-23, 09:53
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Tog också min första dos gabapentin idag. 300 mg. Känner mig lite yr och dåsig. Ungefär som en liten fylla. Ska tydligen ta 600 mg imorgon och sen 900 mg dagen efter. Vete fan om jag kan ens kommer klara det.

Det är så sjukt hur olika upplever effekten av gabapentin (även pregabalin), jag behöver typ runt 2400mg för att börja känna av någon slags sinnesförändring och jag blir dessutom mer glad i hågen positiv, samt fylld av nyfunnen energi..
Citera
2024-03-09, 23:13
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Det är så sjukt hur olika upplever effekten av gabapentin (även pregabalin), jag behöver typ runt 2400mg för att börja känna av någon slags sinnesförändring och jag blir dessutom mer glad i hågen positiv, samt fylld av nyfunnen energi..

Jag vande mig snabbt... Nu måste jag tag minst 1800 mg för att få nån effekt
Citera
2024-06-20, 19:48
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Jag vande mig snabbt... Nu måste jag tag minst 1800 mg för att få nån effekt

Själv tar jag oftast 4000mg ihop med 6000mg Pregabalin för att få ett riktigt skönt rus!

/Mvh
Citera
2024-06-20, 19:54
Medlem
HonSmFngadeBlixtens avatar
Jag fick den ett kort tag mot nervsmärta. Kanske testade jag den för kort tid men inte att jag blev ett dugg lugnare. Jag kände mig påverkad och förgiftad. Inte ett dugg lugn eller hög. Vilket är det vanligaste? För alla reagerar olika, en del som jag en del som att det är en drog.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in