2024-06-19, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Och så #430 då... Finns inte så mycket att säga mer än att det är en totalt fuckad individ. Borde hållas inspärrad på livstid. Av nån anledning så intresserar jag mig inte lika mycket för de "riktiga" peddosarna som vill knulla småbarn. Givetvis ska dessa BP-äckel lagföras och det är fantastiskt att fiskarna orkar sitta och upprätthålla kontakt med de som vill knulla bebisar.

Många och långa loggar och det är svårt att hänga med i svängarna. Jag antar att det är samma fiskare/barn han har pratat med i flera omgångar. Vissa loggar publiceras flera ggr. Totalt världsfrånvänd individ som på fullaste allvar tror att ett en 14-åring kan åka till Oslo lite hursomhelst och ta med en treårig kusin för att hälsa på en moster där. Wtf? Även om man själv inte har barn så fattar man ju att det scenariot inte är sannolikt. Det förstår till och med 14-åring. Men är man en sönderrunkad rejvare som vill köpa "briller med lasere" och bor i en källare så fattar man kanske inte sånt?

Och stackars jävla familj som hyr ut källaren. Han fantiserar om att våldta deras bebis. Vidrigt att läsa alla dessa diskussioner om huruvida bebisar och treåringar tar skada av att bli penetrerade av vuxenpenis och om föräldrarna i efterhand kommer att märka nåt. Treåringen kunde man dock supa ner så att hon ska inte ska vara medveten om det som sker och inte kan berätta för sin mamma.

"Voldtekt av barn er veldig dyre"

Det är det enda han skriver som är vettigt. Barn som blir våldtagna för betala ett jävligt högst pris. Även om han i sammanhanget menar att de kan tjäna pengar på att spela in filmer tillsammans. Hoppas att det här fanskapet åker dit så det stänker om det.

Håller med. De blir ointressanta på något konstigt vis .. kanske för att det inte går att hitta ngt mänskligt drag i dem man kan relatera till. Man ser inte de andra gäddornas patetiska försök att dölja sin sanna natur med ngn fasad av godhet. Antingen med pengar eller att de ska slicka upp dem i brygga..
En som 430, försöker inte ens med några taffliga manipulativa sätt att ens dölja sin ondska.
Talar med en fjortonåring rätt fram om att man ju måste våldta ungarna om det ska fungera...och han hela tiden tjatar om hennes kusin o "knulle" bebisar. Att han inte drar öronen tills sig när det fiktiva barnet bara godtar det snacket o fortfarande visar kärlek till honom måste ju betyda att han aldrig haft en normal mänsklig interaktion förut... Herregud att vara hans mamma...
Senast redigerad av medea1 2024-06-19 kl. 09:18.
Citera
2024-06-19, 09:44
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Faktiskt hederligt av dig att öppet erkänna något som vi är många som misstänkt en längre tid, att de riktiga monstren som vill Fritlza spädbarn i fuktiga källare inte är de egentliga målen. De är inte intressanta för er. De används bara som svepskäl när era metoder ifrågasätts. Det verkliga syftet med allt det här uthängandet och stalkandet är att driva vanliga familjefäder som fallit för en påhittad LVU-fjortis att förlora allt och begå självmord. Gärna då vanliga normala män, med jobb och familj och vad ni brukar kalla ”fallhöjd”. Det är smaskens när ni sedan kan posta i tråden att personen registrerats som avliden på Ratsit, då står glädjen högt i tak.

Vad grundar sig detta hat mot medelålders primärt västerländska män i? Varför är det så mycket intressantare att jaga ner en kåtflåsande radhussvenne än en Helge-typ som vill kidnappa barn från lekplatser i sin rape van?

Det här inlägget kommer givetvis att 0.03-rapporteras fortare än blixten men ni som ser det och läser det; fundera på varför kidnappar-Helge är mindre intressant än någon Grindrraggande radhusfarsa för just dig? Varför är blodtörsten större ju mindre bestialisk gäddan är? Varför är det roligare att slå någon som inte slår tillbaka?

Vad menar du med "era metoder"? Mina metoder? Vad har jag för metoder menar du? Du verkar minst sagt vara lite bakom flötet, för att uttrycka sig vänligt, samt ha allvarliga problem med läsförståelse. Och sen när har jag uttryckt glädje när nån har dött? Länk till inlägg eller det hände inte.

Läs om - läs rätt och återkom.

För övrigt tror jag att medea1 är inne på nåt. Se mitt svar nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Håller med. De blir ointressanta på något konstigt vis .. kanske för att det inte går att hitta ngt mänskligt drag i dem man kan relatera till. Man ser inte de andra gäddornas patetiska försök att dölja sin sanna natur med ngn fasad av godhet. Antingen med pengar eller att de ska slicka upp dem i brygga..
En som 430, försöker inte ens med några taffliga manipulativa sätt att ens dölja sin ondska.
Talar med en fjortonåring rätt fram om att man ju måste våldta ungarna om det ska fungera...och han hela tiden tjatar om hennes kusin o "knulle" bebisar. Att han inte drar öronen tills sig när det fiktiva barnet bara godtar det snacket o fortfarande visar kärlek till honom måste ju betyda att han aldrig haft en normal mänsklig interaktion förut... Herregud att vara hans mamma...

Ja, du kan ha rätt faktiskt. De som är så svårt störda att de vill knulla bebisar, föda fram barn de ska ligga med och öppet skriver om att de tittar på BP är så fullkomligt vidriga att de inte går att relatera till öht. Robinsongäddan exempelvis. Han satt i tv och framstod som en mysig norrländsk gubbe men visade sig ha de sjukaste och svartaste av insidor. Hans chattloggar pallade jag knappt att läsa. Samma med #430.

Källarmonstret är totalt bortom räddning. Som jag skrev så borde han sitta inspärrad resten av livet. Dessa vider som bara ångar på, gör just det. De bara ångar på. Som du säger så låtsas de inte ens vara trevliga. De är så sjuka att de ens inte bryr sig om att vara tillmötesgående.

Och hur tror fanskapet ens att det är möjligt att en 14-åring ska resa till ett annat land med sin treåriga kusin? Jag menar, till och med barn fattar att det inte kommer att hända. Och att mostern ska släppa iväg de två barnen till en främmande man som låtsas vara 14-åringens pojkvän (tror jag?)? Som du säger så kan den här störda jäveln inte ha haft mycket till normala sociala interaktioner i sitt liv.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-06-19 kl. 09:46.
Citera
2024-06-19, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Rebus Malmoman #429

Förnamn: Samma som tidigare sångaren Petrov i death metal-bandet Entombed.
Efternamn: Son till Bengt

Födelseår: Året då "Vi på Saltkråkan" hade premiär

Tack för info
Citera
2024-06-19, 10:23
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Rebus Malmoman #429

Förnamn: Samma som tidigare sångaren Petrov i death metal-bandet Entombed.
Efternamn: Son till Bengt

Födelseår: Året då "Vi på Saltkråkan" hade premiär

#429 Han har gjort sig osökbar på MrKoll. Men på Ratsit hittar man honom.

Eftersom malmoman ägnat sig åt småflicksjakt i flera år har han för länge sedan svikit sin fru och gett upp äktenskapet. Jag lider med frun som jag antar redan sparkat ut grisen.

Till skillnad från sin mans trötta uppsyn har frun en jäkla powerutstrålning och lär inte ha några problem att finna en riktig man. Svinets fb är bortplockad men fruns ligger kvar om än med minimal information för ickevänner.
Senast redigerad av whataboutism 2024-06-19 kl. 10:29.
Citera
2024-06-19, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
#429 Han har gjort sig osökbar på MrKoll. Men på Ratsit hittar man honom.

Eftersom malmoman ägnat sig åt småflicksjakt i flera år har han för länge sedan svikit sin fru och gett upp äktenskapet. Jag lider med frun som jag antar redan sparkat ut grisen.

Till skillnad från sin mans trötta uppsyn har frun en jäkla powerutstrålning och lär inte ha några problem att finna en riktig man. Svinets fb är bortplockad men fruns ligger kvar om än med minimal information för ickevänner.

Har varken Facebook eller hackerkunskaper att hitta bild på frun, ingen som har och orkar lägga upp den nånstans och Pma adressen?
Citera
2024-06-19, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Du, dom är definitivt inte "vanliga normala män" om dom inte har förmågan att säja nej till minderåriga utan istället går all in på vad dom tror är småtjejer. Dessa "vanliga normala män" är dessutom väldigt kreativa i sina chattar med dom fiktiva barnen. Man kan på sin höjd kalla dom "till synes vanliga normala män". Då får man in en liten lätt touch av deras dubbelnatur i beskrivningen. Normala är dom i alla fall inte.

Det är normala män. Det dumpen lockar med är nått som pedofiler inte är attraherade av.

Som tur är så finns det inte många pedofiler i sverige, hade det funnits så hade dumpen lockat med bilder på 6 åringar
Citera
2024-06-19, 11:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
Det är normala män. Det dumpen lockar med är nått som pedofiler inte är attraherade av.

Som tur är så finns det inte många pedofiler i sverige, hade det funnits så hade dumpen lockat med bilder på 6 åringar
Oj, vad mycket du vet! Har du läst en bok, eller? 😂 Du borde nog kolla igenom alla napp på Dumpen en gång till, eftersom du uppenbarligen har missat att det finns flera av dessa män som du kallar "normala" som har sökt väldigt små barn. Robinson-gäddan är nog den mest kända och han har dessutom blivit dömd. Det finns fler som spelar i samma liga. Dom är knappast att betrakta som "normala".
Citera
2024-06-19, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring

Titta på norrbaggen. Han använder tonåringen för att försöka komma åt småbarn, man märker hela tiden att han är rätt ointresserad av fiskaren, utan tjatar om bebisar och småbarn istället.
Citera
2024-06-19, 11:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Sitter du inne på något skvaller kring hur det gått för Skalle-Per i livet efter uthängningen?

@Hassan: Det var väl någon i tråden som publicerade rebus på AnotherDimension för inte så länge sedan, dock kan jag inte verifiera dess äkthet.

Inte så mycket..han drog. Frugan tog ut skilsmässa. Han skrev över huset på henne och därmed lämnade henne med allt vad gäller sälja huset för inte fasen ville hon bo kvar.

Han har släkt uppe i Norrland, bla sin pappa
Citera
2024-06-19, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Faktiskt hederligt av dig att öppet erkänna något som vi är många som misstänkt en längre tid, att de riktiga monstren som vill Fritlza spädbarn i fuktiga källare inte är de egentliga målen. De är inte intressanta för er. De används bara som svepskäl när era metoder ifrågasätts. Det verkliga syftet med allt det här uthängandet och stalkandet är att driva vanliga familjefäder som fallit för en påhittad LVU-fjortis att förlora allt och begå självmord. Gärna då vanliga normala män, med jobb och familj och vad ni brukar kalla ”fallhöjd”. Det är smaskens när ni sedan kan posta i tråden att personen registrerats som avliden på Ratsit, då står glädjen högt i tak.

Vad grundar sig detta hat mot medelålders primärt västerländska män i? Varför är det så mycket intressantare att jaga ner en kåtflåsande radhussvenne än en Helge-typ som vill kidnappa barn från lekplatser i sin rape van?

Det här inlägget kommer givetvis att 0.03-rapporteras fortare än blixten men ni som ser det och läser det; fundera på varför kidnappar-Helge är mindre intressant än någon Grindrraggande radhusfarsa för just dig? Varför är blodtörsten större ju mindre bestialisk gäddan är? Varför är det roligare att slå någon som inte slår tillbaka?

Ingen stoppar dig från att jaga Helge-män. Varför förväntar du dig att andra ska göra det åt dig? Ta tag i det själv om du brinner för det.

Dumpen konfronterar personer, främst män, som vill möta upp vad de tror är barn. Och ingen särskiljning görs, tack och lov.

Rätt enkelt upplägg.
Citera
2024-06-19, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Inte så mycket..han drog. Frugan tog ut skilsmässa. Han skrev över huset på henne och därmed lämnade henne med allt vad gäller sälja huset för inte fasen ville hon bo kvar.

Han har släkt uppe i Norrland, bla sin pappa

Ok, stort tack för info! Alltid intressant att höra eftermälet. Skönt att det blev konsekvenser för honom.
Citera
2024-06-19, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Du, dom är definitivt inte "vanliga normala män" om dom inte har förmågan att säja nej till minderåriga utan istället går all in på vad dom tror är småtjejer. Dessa "vanliga normala män" är dessutom väldigt kreativa i sina chattar med dom fiktiva barnen. Man kan på sin höjd kalla dom "till synes vanliga normala män". Då får man in en liten lätt touch av deras dubbelnatur i beskrivningen. Normala är dom i alla fall inte.

Tack för att jag slapp skriva det. Inga normala män tänder på barn. Och, Jo man är ett litet barn när man är 13-14. punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in