För omkring ett halvår sedan drabbades jag av förstoppning, fick en tid med läkare som sa till mig att ta movicol och att jag skulle ta detta i 3 månader sen skulle han hör av sig, vilket han tyvär aldrig gjorde.
Under denna tiden va det normalt ett tag men valde att träffa en annan läkare för att få göra en koloskopi, koloskopin visade inga fel på något sätt.
Nu i torsdags gick jag på toaletten 3 jävla gånger och det va mellanting mellan normalt och diaree, så eftersom det gått omkring 3 månader valde jag att avbryta movicol behandlingen och hoppas på att allt skulle bli bra igen.
Det dröjer till söndagen innan jag går på toaletten igen och jag bara ut en massa små klumpar. Jag väljer därför att börja med movicol på måndagen igen. Jag känner under måndagen och tisdagen att jag kanske fått ett fekalom och väljer därför på tisdagen att ta 3 movicol så att jag får ut det. Fick sitta på tisdags kvällen och trycka ut en stor klump.
Nu när det är onsdag bör jag ta 3 movicol idag igen? Eller ska jag bara ta 1 movicol?
Har tid med läkare imorgon. Bör även nämnas at jag haft ont i magen ett bra tag också.
Nån annan därute med samma problem?
Nån som har lite teorier kanske vad som är fel?
Uppskattar seriösa svar, är så orolig för min mage och min hälsa