2024-06-18, 21:50
Medlem
Men fasen vad ojämställt att rektor JZ inte åtalas för sexköp.

Tänk er en manlig rektor som går på thaimassage 70 gånger och erkänner att det blivit ett antal handjobb och full vaginal penetration med den utsatta massösen.

Hade en åklagare låtit mannen komma undan med invändningen att det var en romantisk relation mellan honom och thaihoran?

No fucking way.
Citera
2024-06-18, 21:54
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnokigaSnoken
Varför blir inte kvinnan åtalad för sexköp?
Ja exakt! Så skulle man anklagat J.Z. för sexköp. Om det hade varit en man, då skulle man anklagat honom för sexköp.
Citera
2024-06-18, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purple.unicorn
Vad kommer hennes arbetsgivare att tycka om detta? En rektor ska väl föregå med gott exempel, eller hur?

Arbetsgivaren Malmö stad har säkert betalat för sexköpen genom friskvårdsbidrag eller en faktura på ”rehabtjänster” eller ”sjukgymnastik”.
Citera
2024-06-18, 21:57
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa86
Men fasen vad ojämställt att rektor JZ inte åtalas för sexköp.

Tänk er en manlig rektor som går på thaimassage 70 gånger och erkänner att det blivit ett antal handjobb och full vaginal penetration med den utsatta massösen.

Hade en åklagare låtit mannen komma undan med invändningen att det var en romantisk relation mellan honom och thaihoran?

No fucking way.
Håller med dig. Hon skulle åtalas för sexköp. Hon hade sagt i förundersökningen bla att de hade fullbordat sex.
Citera
2024-06-18, 21:58
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svempa86
Arbetsgivaren Malmö stad har säkert betalat för sexköpen genom friskvårdsbidrag eller en faktura på ”rehabtjänster” eller ”sjukgymnastik”.

Eller hur? Det vore på tiden att arbetsgivaren får reda på det!
Citera
2024-06-18, 23:34
Medlem
Klart att hon inte skulle dömas för sexköp. Hon har ju inte dubbelswischat och sms:en visar väl på en önskan om intimitet. Hon har ju betalat för massagen, inte sexet.

Men i övrigt är jag mest chockad över att Lorensborgsskolan omnämns som en prestigefull skola... vad i helvete har jag missat?!
Citera
2024-06-18, 23:57
Medlem
Vem är rektorn i Malmö som haft sex med nyligen utvisad våldtäktsmassör?

Någon med namn på denna rektor i Malmö? Som haft sex med den nu utvisade massören som anklagats för flera våldtäkter?

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kvinnlig-rektor-hade-sex-med-valdtaktsmannen/

[I"]Kvinnan är rektor för en skånsk prestigeskola.

Hon har gått på massage hos den dömde våldtäktsmannen minst 70 gånger.

Vid några av tillfällena hade hon sex med mannen inne på salongen.

”I love it when you bend over to kiss me”, skriver rektorn i sms till mannen."[/i]
Senast redigerad av Erichsen 2024-06-19 kl. 00:09.
Citera
2024-06-19, 00:08
Medlem
Eponumoss avatar
Lite underligt att rektorn hävdar att de haft sex medan massören påstår att det bara är hennes fria fantasier.

”Hon själv säger att massören haft sex med henne på salongen vid flera av dessa tillfällen.
– Olika, han har tillfredsställt mig med händerna, vi har haft fullbordat samlag, säger hon till polisen.”

”[Rektorn] är stamkund hos mig. Hon har varit det sedan jag öppnade verksamheten i Malmö. Hon har varit till mig säkert 70 gånger, vi har kommit nära varandra. Vi är nära vänner, säger han till polisen.
När förhörsledaren visar sms-konversationen med sexuellt innehåll säger han att det handlar om fantasier och skyller på språkförbistring.
– Jag har inte haft någon sexuell relation med [rektorn] på riktigt, säger massören och hänvisar till sin dåliga engelska.”

Våldtäktsdomen är överklagad och kommer att prövas i hovrätten.
Citera
2024-06-19, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Lite underligt att rektorn hävdar att de haft sex medan massören påstår att det bara är hennes fria fantasier.

”Hon själv säger att massören haft sex med henne på salongen vid flera av dessa tillfällen.
– Olika, han har tillfredsställt mig med händerna, vi har haft fullbordat samlag, säger hon till polisen.”

”[Rektorn] är stamkund hos mig. Hon har varit det sedan jag öppnade verksamheten i Malmö. Hon har varit till mig säkert 70 gånger, vi har kommit nära varandra. Vi är nära vänner, säger han till polisen.
När förhörsledaren visar sms-konversationen med sexuellt innehåll säger han att det handlar om fantasier och skyller på språkförbistring.
– Jag har inte haft någon sexuell relation med [rektorn] på riktigt, säger massören och hänvisar till sin dåliga engelska.”

Våldtäktsdomen är överklagad och kommer att prövas i hovrätten.

Vem är rektorn? Någon från Malmö här inne i tråden??
Citera
2024-06-19, 00:15
Medlem
Orkar inte klicka på länken men vad för brott har hon begått?
Citera
2024-06-19, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora

Inget brott egentligen, hon har ju inte betalat massören enligt vad som framkommer. Men hon är rektor på någon elitskola i Malmö. Frågan är vilken skola? Vet någon med insyn i Malmö här inne vem det handlar om?
Citera
2024-06-19, 00:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora

Hon har förmodligen betalt för "massage", 70 gånger, av en nu dömd våldtäktsman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in