2024-06-17, 14:27
Medlem
Det er en stor uting å reposte en rekke gamle innlegg fra flere år tilbake i tid, uten å komme med noen tidsangivelse eller annen informasjon, når det kan ha kommet nye opplysninger i saken og detaljer i etterforskningen, noe av det også omtalt i media på et mye senere tidspunkt.
Citera
2024-06-17, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er en stor uting å reposte en rekke gamle innlegg fra flere år tilbake i tid, uten å komme med noen tidsangivelse eller annen informasjon, når det kan ha kommet nye opplysninger i saken og detaljer i etterforskningen, noe av det også omtalt i media på et mye senere tidspunkt.
Hvis du har slike nye og relevante opplysninger, kan du poste de hvis du ønsker det.
Citat:
Det er en stor uting å reposte en rekke gamle innlegg fra flere år tilbake i tid, uten å komme med noen tidsangivelse eller annen informasjon
Det er enkelt for leserne å finne tidspunktene for når siterte innlegg ble postet dersom de ønsker det. Det er bare å trykke på de grå pilene som er på sitatene.
Senast redigerad av z-z-z 2024-06-17 kl. 14:47.
Citera
2024-06-17, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P9WOke/nye-mobilundersoekelser-i-loerenskog-saken-nybrottsarbeid

Akkurat! Det var det som var poenget…….. «Han (TH) sa». Det forutsetter jo at han snakker sant…….. Det trenger han vel ikke gjøre?
Citera
2024-06-17, 14:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvis du har slike nye og relevante opplysninger, kan du poste de hvis du ønsker det.Det er enkelt for leserne å finne tidspunktene for når siterte innlegg ble postet dersom de ønsker det. Det er bare å trykke på de grå pilene som er på sitatene.

Det ska då inte vara nödvändigt att behöva klicka på en länk för att behöva känna till fakta i den såsom årtal och om den faktiskt har någon anledning att läggas upp, allt detta är något som den som lägger upp länken borde kunna förstå om den inte är ett troll så klart...
Citera
2024-06-17, 14:53
Medlem
Om telefonen lå der eller 20 cm lenger dit sier absolutt ingen ting, det her blir bare latterlig.
Citera
2024-06-17, 14:55
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Om telefonen lå der eller 20 cm lenger dit sier absolutt ingen ting, det her blir bare latterlig.

Det sier vel mest om TH, tenker jeg. Og hans sterke behov på å kontrollere narrativet.
Citera
2024-06-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Det ska då inte vara nödvändigt att behöva klicka på en länk för att behöva känna till fakta i den såsom årtal och om den faktiskt har någon anledning att läggas upp, allt detta är något som den som lägger upp länken borde kunna förstå om den inte är ett troll så klart...
Er det slik man skal gjøre (se tekst i kursiv)? Kan du vise til noe som viser at det er vanlig å gjøre dette her på FB?

Postet av Notteliten den 2024-04-05, 13:48:
Citat:
...
Nej, hon är inte dödförklarad per dagens datum och om hon förklaras död är det inte heller säkert att dödsdatumet blir 2018-10-31, det kan för allt vi vet vara idag då det är domstolen som bestämmer...

Det hadde vært en fordel om tidspunkt automatisk kom frem i sitater, slik det er på enkelte andre forum. Her har jeg redigert inn tidspunkt for å vise hvordan jeg mente:
Citat:
2024-04-05, 13:48
...
Nej, hon är inte dödförklarad per dagens datum och om hon förklaras död är det inte heller säkert att dödsdatumet blir 2018-10-31, det kan för allt vi vet vara idag då det är domstolen som bestämmer...
Senast redigerad av z-z-z 2024-06-17 kl. 15:09.
Citera
2024-06-17, 15:06
Medlem
Hvor mobiltelefonen lå på et bitte lite halvbord sier ingenting og peker ikke på noen ukjent GM.

Men hvis det var slik at AE ikke kunne legge fra seg noe uten at TH reagerte på den minst ting,
så forteller det kanskje heller mer om hvilke forhold AE levde under i S4. Hun måtte tenke over
hvor hun la fra seg mobilen og passe på at den holdt seg på riktig side av "mitt og ditt" område.

Når TH var på kontoret opplevde AE kanskje at S4 var en frisone og la mobilen der hun ville.
Citera
2024-06-17, 15:09
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Er det slik man skal gjøre? Kan du vise til noe som viser at det er vanlig å gjøre dette her på FB?

Postet av Notteliten den 2024-04-05, 13:48:

Det hadde vært en fordel om tidspunkt automatisk kom frem i sitater, slik det er på enkelte andre forum. Her har jeg redigert inn tidspunkt for å vise hvordan jeg mente:

det kommer inte att bli lätt eftersom det bara är du och ett troll som postar maniskt vilt allt möjlig,
i andra trådar läggs nästan alltid seriösa länkar upp och då är det också självklart att länken är ny, vid behov nämns det om den är ny eller inte...
det är bara du som begär att datum och år ska visas automatiskt och då borde det berätta en hel del för dig, det behövs inte för alla vanliga normala användare här...
Citera
2024-06-17, 15:13
Medlem
Citat:
...
det är bara du som begär att datum och år ska visas automatiskt..
Ikke noe begär fra meg. Dette ("Det hadde vært en fordel om tidspunkt automatisk kom frem i sitater, slik det er på enkelte andre forum. Her har jeg redigert inn tidspunkt for å vise hvordan jeg mente:") var forslag til løsning for dere som ikke ønsker å trykke på en liten grå pil for å få informasjon om når innlegg ble postet.
Citera
2024-06-17, 15:17
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ikke noe begär fra meg. Dette ("Det hadde vært en fordel om tidspunkt automatisk kom frem i sitater, slik det er på enkelte andre forum. Her har jeg redigert inn tidspunkt for å vise hvordan jeg mente:") var forslag til løsning for dere som ikke ønsker å trykke på en liten grå pil for å få informasjon om når innlegg ble postet.

är det inte en mycket bättre lösning att ni börjar tänka innan du skriver, då slipper vi scrolla vilt över idiotiska frågor du vet svaret på och inte minst högar med inlägg där det bara fylls på med citat från gamla inlägg som bara du tror har med dagens diskussion att göra....
Citera
2024-06-17, 15:24
Medlem
Citat:
är det inte en mycket bättre lösning att ni börjar tänka innan du skriver, då slipper vi scrolla vilt över idiotiska frågor du vet svaret på och inte minst högar med inlägg där det bara fylls på med citat från gamla inlägg som bara du tror har med dagens diskussion att göra....
Jeg tenker mye før jeg skriver. Jeg foreslår at du/dere fortsetter å scrolle. Jeg har ikke lest at andre ikke ønsker å trykke på den lille grå pilen i forbindelse med å finne dato for når siterte innlegg ble postet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in