Citat:
Ursprungligen postat av
yournotlikeme
Det var inte så att du missade nollor där och äter 400-600mg om dagen? 40-60mg om dagen dagligen med Pregabalins toleranshöjning dessutom ger inte öht. något mer än placebo kan jag med hundra procent säkerhet säga, vilket är positivt för dig isåfall och då bör du fortsätta om denna dosering dagligen gör dig produktiv oavsett placebo eller inte.
Du skriver ju själv att du inte känner skillnad dem dagar du ej tar. Oavsett vad kör på. Sen att din verklighet suger som du beskriver gör den för att du manifesterar och är övertygad om att den är sämst. Tro mig jag har varit där. Jag har också kommit till insikt att ställer jag in mig på att det är rätt ballt och givande att uppleva allt nykter och bygga upp sig själv inifrån så blir det också förbannat häftigt när man veckovis levlar IRL.
Nej, jag är säker på att min våg visar rätt (med felmarginalen beskriven). Att det handlar om placebo kan jag inte med visshet utesluta, då jag inser att jag använder det som självmedicinering mot ett objektivt sett ganska tomt liv (jag har nyligen gått från heltidsarbete till arbetslöshet, i en stad i vilken jag inte känner någon eller har några förpliktelser eller förbindelser), men oavsett så ser jag det hela som
relativt harmlöst då dosen i sig är låg och inte stegras. Problemen i mitt liv är på inga sätt unika och delas nog av en skrämmande mängd andra, men hur jag tacklar dem tål att finslipas - detta är jag medveten om, och - i någon mån - kämpar med, men vad fan, jag är bara mänsklig, och således brister även jag i omdöme.