2024-06-16, 14:31
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Lyssna nyss på samtalet från 424.. vilket ovärdigt avslut på livet ändå.. allt man byggt upp raseras på två min.. försvarar inte gubben men det kan svänga fort i gäddornas värld.. ena sekunden är allt fantastiskt med vänner och familj.. Nästa sekund vill du ta ditt liv på grund av skammen..
När det gäller äldre gäddor är det säkert en enorm generationskrock för dom.
På deras tid fick snuskgubbar vara snuskgubbar så länge man inte fysiskt gick över gränsen.
"Håll dig borta från den där gubben" var allt som hände som reaktion till deras jävla beteende.
Om folk visste hur många kåta gubbar som cirkulerade förr.
I chattforum, telefonlinjer, webbkameror när det etablerades, dom var överallt och konsekvenserna var noll.
Citera
2024-06-16, 14:41
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
När det gäller äldre gäddor är det säkert en enorm generationskrock för dom.
På deras tid fick snuskgubbar vara snuskgubbar så länge man inte fysiskt gick över gränsen.
"Håll dig borta från den där gubben" var allt som hände som reaktion till deras jävla beteende.
Om folk visste hur många kåta gubbar som cirkulerade förr.
I chattforum, telefonlinjer, webbkameror när det etablerades, dom var överallt och konsekvenserna var noll.

Ja, men lite så. Jag tror att typ alla mina kompisar råkade ut för buskrunkare när vi var små. Både tjejer och killar. Blottare/fula gubbar som stod halvt undanskymda och drog i kuken. Har hänt båda mina syskon också. Det är några år mellan oss så det var inte samma fula gubbe och det var i ett lugnt och städat område. Klart att vuxenvärlden fattade att det inte var kul, men det var lite mer "Akta er för honom, en del gubbar gör så."

På Dumpen är det #404 som upprätthåller den gamla traditionen. Buskrunkaren i Uppsala som än så länge är oidentifierad tror jag?

Många gubbar tror nog att de kan visa kuken på nätet lite hursomhelst utan att det ska bli några konsekvenser. Lite som när de ringde och flåsade på Heta linjen.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-06-16 kl. 14:47.
Citera
2024-06-16, 15:29
Medlem
Storanglarens avatar
#428 har ett antal Instagramkonton som han lagt upp bilder på.

Finns säkert fler men dessa fick man upp vid en snabb sökning.
Citera
2024-06-16, 15:36
Medlem
i-go-arounds avatar
Det finns många telefonsamtal med gäddor utlagda i Grävgruppen på Telegram, nu senast 12 minuter med #427. Så ni som eftersöker "extramaterial" missar nåt om ni ännu inte hittat dit.
#427 skyllde på att han hade en dålig dag med fortkörningsböter och bråk med "tjejen"...
Vanlig inkörsport till barnvåldtäkter. Nåt att tänka på nästa gång ni bråkar med tjejen eller kör för fort!
Citera
2024-06-16, 15:37
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren

Ett unikt efternamn, inga problem att googla honom.
Citera
2024-06-16, 15:43
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, men lite så. Jag tror att typ alla mina kompisar råkade ut för buskrunkare när vi var små. Både tjejer och killar. Blottare/fula gubbar som stod halvt undanskymda och drog i kuken. Har hänt båda mina syskon också. Det är några år mellan oss så det var inte samma fula gubbe och det var i ett lugnt och städat område. Klart att vuxenvärlden fattade att det inte var kul, men det var lite mer "Akta er för honom, en del gubbar gör så."

På Dumpen är det #404 som upprätthåller den gamla traditionen. Buskrunkaren i Uppsala som än så länge är oidentifierad tror jag?

Många gubbar tror nog att de kan visa kuken på nätet lite hursomhelst utan att det ska bli några konsekvenser. Lite som när de ringde och flåsade på Heta linjen.

Ja, hur kan det komma sig att 404 flyger under radarn?

Inte ett endaste blipp.

Var denne busksmygare bara på tillfälligt besök?

Gäddorna förefaller hur som helst snabba att anamma ny teknik. Snap, Kik och diverse "appar" som man själv har noll gubb-koll på kan de som ett rinnande vatten.
Citera
2024-06-16, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#428 Har faktiskt kvar allt på nätet, efter en uthängning så är det standard att gäddan tar bort det som går att ta bort. LinkedIn är det 1a som släcks ner. En tanke är att #428 är inlagd, inga kommentarer på Mölndals roddklubb facebook. Är #428 en hårding som skiter i att han är en offentlig rumpslickare! Så många frågor.
Vill man slicka rumpa på sin arbetsplats så är det verkligen jättekonstigt om man behåller allt på sociala kanaler. Jag tror han är på psyket.
Men så har han gjort stories på sin Facebook i torsdags.
Citera
2024-06-16, 15:58
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ja, hur kan det komma sig att 404 flyger under radarn?

Inte ett endaste blipp.

Var denne busksmygare bara på tillfälligt besök?

Gäddorna förefaller hur som helst snabba att anamma ny teknik. Snap, Kik och diverse "appar" som man själv har noll gubb-koll på kan de som ett rinnande vatten.

Jag tycker också att det är skumt att #404 fortfarande flyger under radarn. Jag tror att han är student på UU och/eller SLU p.g.a. rör sig i studentområden. Han verkar heller inte vara en "gäststudent" (från annat land) så nån måste väl känna igen honom? Han kan väl kanske vara där nån enstaka termin, men det borde ju ändå vara nån som känner igen buskrunkaren.

Han den där muppen som har samma tilltalsnamn som höjdhoppande Sjöberg och samma efternamn som skådespelande Lena som är gift med regisserande Hallström är inte ens betrodd att ta hand om sin egen post men han är en fena på Snap. Jag själv fattar ingenting av Snap. Kanske säger mer om mig iofs. Men du har rätt, efterblivna gubbar kan manövrera kidsens kommunikationskanaler. Och kan de så göra borde man väl bli lite misstänksam bara för att?
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-06-16 kl. 16:00.
Citera
2024-06-16, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Gjorde han det innan eller efter konfrontationen?

Det rör sig om en längre tid, minst ett år.
Citera
2024-06-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren

Det känns inte som ett gott tecken med det psykiska måendet!? Det känns inte så.

Citat:
Ursprungligen postat av i-go-around
Det finns många telefonsamtal med gäddor utlagda i Grävgruppen på Telegram, nu senast 12 minuter med #427. Så ni som eftersöker "extramaterial" missar nåt om ni ännu inte hittat dit.
#427 skyllde på att han hade en dålig dag med fortkörningsböter och bråk med "tjejen"...
Vanlig inkörsport till barnvåldtäkter. Nåt att tänka på nästa gång ni bråkar med tjejen eller kör för fort!

Haha…!!!! Gillar ironin!!
Citera
2024-06-16, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Lyssna nyss på samtalet från 424.. vilket ovärdigt avslut på livet ändå.. allt man byggt upp raseras på två min.. försvarar inte gubben men det kan svänga fort i gäddornas värld.. ena sekunden är allt fantastiskt med vänner och familj.. Nästa sekund vill du ta ditt liv på grund av skammen..

Ja det är inte lätt att komma ut som pedofil och efter lite eftertänksamhet inse hur många liv som man har förstört.

Oerhört svagt att ta livet av sig dock.
Citera
2024-06-16, 17:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
#428 Har faktiskt kvar allt på nätet, efter en uthängning så är det standard att gäddan tar bort det som går att ta bort. LinkedIn är det 1a som släcks ner. En tanke är att #428 är inlagd, inga kommentarer på Mölndals roddklubb facebook. Är #428 en hårding som skiter i att han är en offentlig rumpslickare! Så många frågor.
#428 Riksrumpslickaren har nog en så allvarlig narcissistisk störning att han anser sej stå över sådant. Hans arrogans tyder på det. Fanskapet kanske t o m är lite smickrad över sin nya stjärnstatus. Det blir spännande att se vad som händer när verkligheten slår till med full kraft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in