Det ryktas om at #423 är försvunnen. Nån som vet mer?
Antagligen bara en tur till psyket på skattebetalarnas bekostnad. När pedofiler väljer att ta självmord så tenderar det att marknadsföras på ett sätt så att alla vet.
Han behövde nog en time off helt enkelt efter sitt nya kändisskap som pedofil.
Senast redigerad av korvstofft 2024-06-15 kl. 07:56.
Jag gillar hur fiskaren direkt insåg att det fanns guld att gräva när gäddan nämnde att kuken krympt. Högg direkt med "Få se!". De gör verkligen allt för att få content.
Mja, börjar man prata om att kuken krympt från 20 till 10 cm så börjar man själv kliva in i fällan. Han är f.ö. väldigt offensiv. Det är han som lägger till barnet på Snap och presenterar sig som "mogen man från Skåne". Mogen är ett så jävla vidrigt ord i sammanhanget. Jag blir fan kräkfärdig. Det borde typ bara få användas om bananer och avokado. DaddyCool överanvände ordet mogen (och ådrig!). Så jävla fult och äckligt.
Deras åldrar diskuteras omgående, 14 och 71, och Sven Sexig säger tidigt i konversationen att han söker skön sex så jag tycker att han skapar sitt eget content. Så att säga. Det är inte så att han drivs på av en hetsig HVB-tjej på villovägar. Han tycker att tjejen är fin och skriver "spännande att se brösten". Han älskar bröst. Han vill se. Och fiskaren behövde inte direkt tjata för att få se penisen som har krympt från 20 till 10. Nog för att jag fattar att han är nåt fel på synen, men den där skrovliga lilla kuken och det stickiga vita könshåret. Ser han inte hur fan det ser ut? Hans penis ser ut att vara släkt med Exorcistens (#318).
Jag skulle säga att #427 är alldeles utmärkt på att skapa sitt eget content.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-06-15 kl. 08:16.
Antagligen bara en tur till psyket på skattebetalarnas bekostnad. När pedofiler väljer att ta självmord så tenderar det att marknadsföras på ett sätt så att alla vet.
Han behövde nog en time off helt enkelt efter sitt nya kändisskap som pedofil.
Det ryktas att han försvann några dagar innan publiceringen.
Mja, börjar man prata om att kuken krympt från 20 till 10 cm så börjar man själv kliva in i fällan. Han är f.ö. väldigt offensiv. Det är han som lägger till barnet på Snap och presenterar sig som "mogen man från Skåne". Mogen är ett så jävla vidrigt ord i sammanhanget. Jag blir fan kräkfärdig. Det borde typ bara få användas om bananer och avokado. DaddyCool överanvände ordet mogen (och ådrig!). Så jävla fult och äckligt.
Deras åldrar diskuteras omgående, 14 och 71, och Sven Sexig säger tidigt i konversationen att han söker skön sex så jag tycker att han skapar sitt eget content. Så att säga. Det är inte så att han drivs på av en hetsig HVB-tjej på villovägar. Han tycker att tjejen är fin och skriver "spännande att se brösten". Han älskar bröst. Han vill se. Och fiskaren behövde inte direkt tjata för att få se penisen som har krympt från 20 till 10. Nog för att jag fattar att han är nåt fel på synen, men den där skrovliga lilla kuken och det stickiga vita könshåret. Ser han inte hur fan det ser ut? Hans penis ser ut att vara släkt med Exorcistens (#318).
Jag skulle säga att #427 är alldeles utmärkt på att skapa sitt eget content.
Ja absolut, jag menade inte så som du verkar tro. Jag menade bara att fiskaren snabbt insåg att det fanns potential för en rolig dick pic
Den 17:e juni klockan 14:00 håller kommunfullmäktige i Halmstad sammanträde. Återstår att se då om #426 dyker upp där. Han är ju 1:e vice ordförande och bör ju som sådan vara på plats. Om han gör det vore det ju kul att se de övrigas reaktioner.
Döda sig själv över 56k känns lite fjuttigt. Tror denne döljer sig så gott som det går och lever vidare under nytt namn, lagerjobb och en gejppridehen att dela resten av det sorgliga livet med.
Gäddan som ligger i röret och fick en "pre-release" har klättrat ordentligt på Mr koll (även hans sambo) sedan han klev in i kändisskapet. Spänningen är olidlig.
Lista på avlidna gäddor. Denna uppdatering: bekräftat självmord på #424 Slingraren.
1. Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken (napp igen)
Känd som mannen som satt med sin hund i bakluckan på sin bil när Dumpen kom.
Tid från uthängning till självmord: 1 mån.
Månad för dödsdatum: Februari 2022
Hängdes ut i: Januari 2022
2. Det andra självmordet var av en man som inte hann bli uthängd. Han fanns på missing people och hittades sedan drunknad. Enligt uppgifter bodde han i Ljungby/Hamneda. Förnamn samma som Annikas bror i Pippi Långstrump. Efternamn samma som en hockeyspelare som beskrivs såhär på Wikipedia:
Johan ********* född 6 januari 1976 i Huskvarna, är en svensk före detta ishockeyspelare som spelade största delen av sin karriär i HV71. Han har blivit svensk mästare med HV71 fyra gånger. Han har gått på ishockeygymnasiet Sanda i Huskvarna.
3. Mannen utan samvete (Napp #184)
Tid från uthängning till självmord: 2 mån.
Månad för dödsdatum: Mars 2023
Hängdes ut i: Januari 2023
4. DinK på kroken tillslut (Napp #225)
Tid från uthängning till självmord: 1 mån.
Månad för dödsdatum: Juni 2023
Hängdes ut i: Maj 2023
5. Mr X blev slak på en tredjedels sekund
Tid från uthängning till dödsdatum: 18 mån.
Månad för dödsdatum: Juli 2023
Hängdes ut i: Januari 2022
6. PappaStor (Napp #289)
Tid från uthängning till självmord: 4 mån.
Månad för dödsdatum: Februari 2024
Hängdes ut i: Oktober 2023
7. Runkpausen (Napp #361)
Tid från uthängning till självmord: 2,5 mån.
Månad för dödsdatum: April 2024
Hängdes ut i: Februari 2024
8. Slingraren (Napp #424)
Tid från uthängning till självmord: 1 vecka.
Månad för dödsdatum: Juni 2024
Hängdes ut i: Juni 2024
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!