Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-14, 19:08
Medlem
Longfingrets avatar
Har alltid bokat hyfsat tidigt och rest i mitten på November Gtb-Bangkok,pris runt 7500:- Tor 3 månader
Men av vissa skäl kommer jag inte kunna detta i år,bästa jag kan är Under V51
Men priserna är sjuka ,för en Economy light 11-12000:-
Hittade dock en med Finnair tisdagen den 17Dec, 10200:- slå till eller vänta är frågan?
Och ja jag vet, tillgång och efterfrågan mm så kan vi hålla oss till frågan, Så någon som ofta reser runt V51 och har koll på om det är värt att vänta, tror själv att det inte är många hundralappar att spara!
Hoppas på seriösa svar,Tack!
Citera
2024-06-14, 19:20
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longfingret
Har alltid bokat hyfsat tidigt och rest i mitten på November Gtb-Bangkok,pris runt 7500:- Tor 3 månader
Men av vissa skäl kommer jag inte kunna detta i år,bästa jag kan är Under V51
Men priserna är sjuka ,för en Economy light 11-12000:-
Hittade dock en med Finnair tisdagen den 17Dec, 10200:- slå till eller vänta är frågan?
Och ja jag vet, tillgång och efterfrågan mm så kan vi hålla oss till frågan, Så någon som ofta reser runt V51 och har koll på om det är värt att vänta, tror själv att det inte är många hundralappar att spara!
Hoppas på seriösa svar,Tack!
Jo vi har sett samma saker.
I år (februari) åkte vi för 9.500 kr/pers. och för nästa år 11.000 kr/pers.

Dock brukar jul/nyår alltid vara dyrt.
Citera
2024-06-15, 06:34
Medlem
jag kollar på momondo arn-bkk 5 -27 dec men verkar som det mest är qatar som finns att välja på
funderar på om en del flygbolag inte lagt ut sina resor än men hittat resor inkl anslutningsflyg från norrland för 8300 kr, problemet är att det är bara 45 min mellan landning på arlanda ock nästa plan går
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3612597

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in