2024-06-14, 13:25
Medlem
Flenzenstocks avatar
Efter att ha hängt på Tinder och Mötesplatsen och Badoo och sådant ganska mycket har jag funderat på att byta jakmarker. Det är väldigt mycklet weirdos/pervon och sådant ute på dessa siter. Jag ska testa att se om man kan hitta knull på LinkedIn. Bara sök runt efter puddingar som ser bra ut och skriv till. Vad tror ni?
Citera
2024-06-14, 13:26
Medlem
gyldenbollockess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Efter att ha hängt på Tinder och Mötesplatsen och Badoo och sådant ganska mycket har jag funderat på att byta jakmarker. Det är väldigt mycklet weirdos/pervon och sådant ute på dessa siter. Jag ska testa att se om man kan hitta knull på LinkedIn. Bara sök runt efter puddingar som ser bra ut och skriv till. Vad tror ni?

Det låter som något ett weirdo/pervo skulle göra, så kör.
Citera
2024-06-14, 14:11
Medlem
LinkedIn: Där vuxna svenskar beter sig som barn.

Det är en plattform gjord av idioter, för idioter. Facebook v2.0.
Citera
2024-06-14, 15:03
Medlem
Belters avatar
Citat:
Tror inte det gillas alls. Men skriv gärna här och berätta hur det gick.
Citera
2024-06-14, 15:16
Medlem
OneTaps avatar
använd ett burner konto så slipper du bli canceled resten av arbets livet :P dessutom passa på o skriv in lite extra coola grejer typ att du jobba på NASA eller CIA =)
Citera
2024-06-14, 15:50
Medlem
swebarbs avatar
Låter som det sista stället hitta ett ligg på men go ahead vad har du att förlora liksom ? sorgligt hur vissa tänker alltså
Citera
2024-07-15, 21:27
Avslutad
Citat:

Testat blocket och liknande sidor, facebook marketplace om du har det, sök efter begagnade vigselklänningar.. sök efter storlek så behöver du inte se bilder på dem innan.. funkar ganska bra faktiskt.
Citera
2024-07-15, 22:55
Avslutad
Citat:
Låt folk som vill leka något få skriva av sina värdelösa förljugna CVn som ingen ändå läser på LinkedIn ifred.
Citera
2024-07-16, 04:10
Medlem
skatteverk1s avatar
Citat:

Gör du det så är det du som är weirdo och pervo
Skulle gissa att det är ungefär lika populärt som om du bjöd ut en random kvinna du precis haft möte med genom jobbet. Du förstör ditt rykte samtidigt som du försöker jaga efter den absolut mest irriterande sortens personer. De som faktiskt använder LinkedIn för annat än jobbsök
Citera
2024-09-02, 16:03
Bannlyst
Varför är det så viktigt för folk att dejta? Jag har varit singel i massor med år och går inte under för det - tvärtom kan jag njuta av egentid osv
Citera
2025-03-26, 18:40
Medlem
Flenzenstocks avatar
Mycket meningslöst ryggdunkande på Linkedin. Tänkte föra in lite meningsfullt fittdunkande nu också.
Citera
2025-07-31, 18:37
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Varför är det så viktigt för folk att dejta? Jag har varit singel i massor med år och går inte under för det - tvärtom kan jag njuta av egentid osv
Knulla kan vara trevligt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in