Citat:
Jag får återupprepar. Jag hatar inte Jocke!
Jag försöker belysa det hat han sprider.
Du förstår fortfarande inte. Joakim är problemet, men jag har aldrig sagt att Chrippa är helt oskyldig.
Jag säger att personerna som kastar stenar har värre saker undangömda i sina garderober. Därför blir det patetiskt.
Det är patetiskt att en stor skattefuskare hänger ut sin lärljunge. Denna man har gett en person som inte skattefuskat utbildning och medel för att börja skattefuska, sen använder han den informationen för att hänga ut sin elev.
Det blir patetiskt att Jocke anklagar Chrippa för att ljuga. Alla vet att Chrippa ljög i två videos men att Jocke ljuger dagligen.
Det blir patetiskt att Julia hängs ut the mastermind och puppet master bakom drevet när vi alla vet att Joakim är den som med ett enda ord kan stoppa drevet.
400Ben började redan 1/1 pressa ut desinformation här. Allt kom från Jocke.
Har jag kritiserat att han har anmälts eller har jag kritiserat att dom inte anmälde tidigare? Svaret är nummer två.
Jag kritiserar orsaken till att dom anmäler honom, vilket är av hämnd. Den moraliska kompassen finns inte.
Jag försöker belysa det hat han sprider.
Du förstår fortfarande inte. Joakim är problemet, men jag har aldrig sagt att Chrippa är helt oskyldig.
Jag säger att personerna som kastar stenar har värre saker undangömda i sina garderober. Därför blir det patetiskt.
Det är patetiskt att en stor skattefuskare hänger ut sin lärljunge. Denna man har gett en person som inte skattefuskat utbildning och medel för att börja skattefuska, sen använder han den informationen för att hänga ut sin elev.
Det blir patetiskt att Jocke anklagar Chrippa för att ljuga. Alla vet att Chrippa ljög i två videos men att Jocke ljuger dagligen.
Det blir patetiskt att Julia hängs ut the mastermind och puppet master bakom drevet när vi alla vet att Joakim är den som med ett enda ord kan stoppa drevet.
400Ben började redan 1/1 pressa ut desinformation här. Allt kom från Jocke.
Har jag kritiserat att han har anmälts eller har jag kritiserat att dom inte anmälde tidigare? Svaret är nummer två.
Jag kritiserar orsaken till att dom anmäler honom, vilket är av hämnd. Den moraliska kompassen finns inte.
Och??! Fortfarande oavsett om Jocke gjort sig skyldig till än värre saker än Chrippa så tar inte det och gör Chrippa till oskyldig.
Om nu Jocke gjort saker som är grövre än Chrippa så är ju enda rimliga följden att han ska dömas hårdare också och om så är fallet så kommer jag inte kritisera det.
Jag skiter rent utav orsaker till anmälan nu för det har varit så mycket skit rakt igenom så så länge brottet har begåtts är det ju bara bra att det kommer upp och till ytan, det är ju inte som att det varit väl dolt då det diskuteras i tråden även innan. Sen tror jag, om nu det du säger om att Jocke varit värre gällande kring skattebrott, att de ju istället utsätter sig själva för risken att utredas och om de nu har så mycket att dölja så har de ju skjutit sig själva i foten rätt grovt och då är det ju upp till dem att facea detta.