2024-06-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Men ser ni inte att det är ännu fler som inte tycker som du och company? Dock inte i tråden här men irl exempelvis .Visserligen ingen tävling om det men det kanske säger nåt om VAD som är viktigast. Självklart är det tösens mående och utveckling som är viktigast och hur dom i den familjen uppnår det. Inte vad ni VILL.

Vi tolkar uppenbarligen syftet med denna tråd & saken olika. Att vilja något är en sak. Skriva om ett ämne en annan.
Det här är ett diskussionsforum där man i olika trådar utbyter olika tankar & funderingar med ren fakta kring ett visst ämne. Inget annat......😃
2024-06-13, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Vad ger dej rätten att hoppa på andra här inne . Igår var det jag som blev utsatt med en spydig kommentarer " håll dina äckliga kommentarer härifrån, och du skulle aldrig tillåta mig klappa din mage "

Vi har rätt till vår åsikt och du din utan att vara spydig .
Ja jag anser att dina kommentarer som den barnmorska du är om en annan mamma och hennes barn är äckliga. Bara å tugga i dig.
Kommentarerna. Inte du, kommentarerna.
Senast redigerad av HungerCut 2024-06-13 kl. 22:18.
2024-06-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Vi tolkar uppenbarligen syftet med denna tråd & saken olika. Att vilja något är en sak. Skriva om ett ämne en annan.
Det här är ett diskussionsforum där man i olika trådar utbyter olika tankar & funderingar med ren fakta kring ett visst ämne. Inget annat......😃
Syftet är att diskutera som du säger…och utbyta tankar. Det är vad jag gör. Så vad är problemet?
2024-06-13, 22:18
Avstängd
Citat:
Ja jag anser att dina kommentarer som den barnmorska du är om en annan mamma och hennes barn är äckliga. Bara å tugga i dig.
Nu kanske det är dags att se över vad som skrivs i denna tråd !
Tycker inte detta hör hemma här då det är rena påhoppet. Du har ingen aning hur Millan75 är som barnmorska. Och hon har fortfarande inte sagt att dom är äckliga el gått åt om deras utseende det är hur du tolkat det.
2024-06-13, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Nu kanske det är dags att se över vad som skrivs i denna tråd !
Tycker inte detta hör hemma här då det är rena påhoppet. Du har ingen aning hur Millan75 är som barnmorska. Och hon har fortfarande inte sagt att dom är äckliga el gått åt om deras utseende det är hur du tolkat det.
Nä precis, hur ska jag veta det? Jag skrev att kommentarerna är äckliga för att vara från en barnmorska.
Varför svävar du ut med nåt annat som inte är sant? Brukar du göra så mer än här?
Men hon är nog inte av det modernare snittet va?
Senast redigerad av HungerCut 2024-06-13 kl. 22:25.
2024-06-13, 22:25
Avstängd
Citat:
Kommentarerna. Inte du, kommentarerna.
Och vad är denna kommentar då ?? Gullig då el !! Nä dags att se över vad som skrivs här inne som Hulken52 säger . Och vem är du att bestämma vad som får skrivas el inte skrivas tycker inte Millan75 kommentarer är äckliga snara dina som är
2024-06-13, 22:27
Medlem
Någon som vet hur länge N är borta på ”jobb” fest?
2024-06-13, 22:29
Medlem
Som jag skrivit. Barnmorska är hennes yrkesroll men hon är väll en egen person och har ett privatliv utanför jobbet där hon har egna åsikter?
2024-06-13, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Och vad är denna kommentar då ?? Gullig då el !! Nä dags att se över vad som skrivs här inne som Hulken52 säger . Och vem är du att bestämma vad som får skrivas el inte skrivas tycker inte Millan75 kommentarer är äckliga snara dina som är
Den var inte menad att vara gullig heller.
Japp, är dig fritt att tycka mindre om mina 👍

Kan vi ta varann i hand och va enade om att tösen mår så himla mycket bättre än vad ni hade trott från början? Å så gläds vi åt det ❤️
Hej på er !! (För denna gång)
Senast redigerad av HungerCut 2024-06-13 kl. 22:35.
2024-06-13, 22:36
Avstängd
Citat:
Nä precis, hur ska jag veta det? Jag skrev att kommentarerna är äckliga för att vara från en barnmorska.
Varför svävar du ut med nåt annat som inte är sant? Brukar du göra så mer än här?
Men hon är nog inte av det modernare snittet va?
Och vad är detta för personangrepp då ? Snacka om att ljuga sej blå när man suttit här inne och predika oss andra att vi gör det snacka om pinsamt
2024-06-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Någon som vet hur länge N är borta på ”jobb” fest?

Ryktet säger 1 vecka. Men själva skriver de att N bara är borta "ett par" dagar på en jobbresa. Men dessa 2 dagar är nu passerade så det stämmer ej.
2024-06-13, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Och vad är detta för personangrepp då ? Snacka om att ljuga sej blå när man suttit här inne och predika oss andra att vi gör det snacka om pinsamt

Kan bara hålla med. Det börjar gå för långt. Finns bara ett par profiler här som använder sig av ett icke så bekvämt språkbruk gentemot oss andra. Så tråkigt.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in