2014-04-09, 23:06
Medlem
hc_skates avatar
Att Lyxzén var otrogen mot Amanda Jenssen (och att hon lämnade honom därför) vet väl de flesta intresserade vid det här laget, men kanske inte att en av kvinnorna han var otrogen med själv blev arg och tog diverse skärmdumpar av hans mail. 14 words bland annat.

Och Refused genererar för mycket pengar och reklam åt vänsterpressen för att deras journalister ska vilja rasa mot hans blackface, även om alla andras blackface i Sverige blir till arga löpsedlar. Varenda vänsterjournalist här i Stockholm har sett bilderna kan jag intyga.

Jag såg Dennis pop-projekt invsn göra ett kort showcase på ett event för lanseringen av Sony Xperia Z1 (ja, jag jobbar i en smutsig bransch, men jag blir nog inte aldrig så smutsig som Dennis nu har blivit).
Senast redigerad av hc_skate 2014-04-09 kl. 23:10.
Citera
2014-05-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hc_skate
Att Lyxzén var otrogen mot Amanda Jenssen (och att hon lämnade honom därför) vet väl de flesta intresserade vid det här laget, men kanske inte att en av kvinnorna han var otrogen med själv blev arg och tog diverse skärmdumpar av hans mail. 14 words bland annat.
Var finns dessa?
Citera
2015-07-25, 14:03
Medlem
Artisten finns numer på Tinder också och stöter på ton åringar där
Citera
2016-03-05, 16:23
Medlem
spknoises avatar
Lyssnat på hans sidoprojekt Invasionen och blev inte alls imponerad. Känns som ett desperat försök att låta som 80-talets postpunkband som Joy Divison och tidiga The Cure.

Tycker inte deras stil och åsikter går ihop med postpunken.
Citera
2017-02-07, 10:38
Medlem
ingen som har bilden med blackface? facebooksidan finns inte kvar och dum som jag är så sparade jag inte bilden... vore väldigt tacksam!
Citera
2022-10-28, 17:47
Medlem
Vi tar och bumpar upp den här tråden lite. Jag vill också se Dennis i negersminkning och läsa hans email. Inte har väl sådan viktig information försvunnit helt där ute i cyberrymden.

Är det någon som vet vad Dennis maxar i knäböj förresten?
Citera
2024-06-13, 18:23
Medlem
Han har tydligen fått en hjärtattack säger han på Instagram.

Vet någon om han fortfarande är vegan och nykterist?

Han ser inte direkt vältränad ut på bilden.
Citera
2024-06-13, 18:39
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbondesson
Han har tydligen fått en hjärtattack säger han på Instagram.

Vet någon om han fortfarande är vegan och nykterist?

Han ser inte direkt vältränad ut på bilden.

Jag tror absolut att han fortfarande är nykterist, vegan har jag också svårt att tro att han skulle slutat vara.

Vältränad? Han har kanske inga muskler, men jag tycker snarare att han är spinkig. Men det finns andra riskfaktorer för att få hjärtinfarkt än övervikt, t.ex är det ärftligt, precis som höga blodfetter, som också kan vara ärftligt, stress är också en allvarlig riskfaktor.

I vilket fall hoppas att han snart mår bättre.
Citera
2024-06-13, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag tror absolut att han fortfarande är nykterist, vegan har jag också svårt att tro att han skulle slutat vara.

Vältränad? Han har kanske inga muskler, men jag tycker snarare att han är spinkig. Men det finns andra riskfaktorer för att få hjärtinfarkt än övervikt, t.ex är det ärftligt, precis som höga blodfetter, som också kan vara ärftligt, stress är också en allvarlig riskfaktor.

I vilket fall hoppas att han snart mår bättre.

Absolut genetik och stress är inte att leka med.

Så ryktena om att han började dricka och äta massiva mängder bacon 2012 är bara rykten då?

Hoppas verkligen han repar sig snabbt och kan komma på benen igen.
Citera
2024-06-13, 21:33
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbondesson
Absolut genetik och stress är inte att leka med.

Så ryktena om att han började dricka och äta massiva mängder bacon 2012 är bara rykten då?

Hoppas verkligen han repar sig snabbt och kan komma på benen igen.

stämmer. han är varken vegan eller nykter.
Citera
2024-06-13, 21:36
Medlem
drinksareonmes avatar
Rather be dead fick plötsligt en helt annan innebörd.
Citera
2024-06-13, 22:22
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Så går det när man tappar sina ideal!

Somliga straffar Gud direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem