2024-06-13, 18:06
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokkan
Han påminner både om Börje Salming och Jacob Öqvist, det kan vara det du kanske ser?

Ja det kan vara en sån blandning man ser.

Tar dock gärna PM ifall ngn vet.
Citera
2024-06-13, 18:33
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Undrar jag med. Tycker han har ett bekant ansikte som om han varit med på TV eller tidigare omskriven på något sätt.

Varselvästen är säkrad i vart fall.

Kommer den kompletteras med en pussmun?

Och sambons bil, som i standard gädd-kitet ...

Kanske en uppvärmd badtunna som grädde på moset.
Citera
2024-06-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Ni har människoliv på era samveten. Din glädje över en annan människas död säger allt. Ni dumpen-anhängare pratar om förövare men är själv förövare, något ni är helt blinda för... Nej jag är minst av allt pedofil. Men jag ser att ondska kommer i många former och ni är så äckligt självgoda fast ni känner skadeglädje när någon sjuk människa hängs ut och/eller sedan begår självmord.

Nu har Dumpen raderat två kommentarer om att 424 utsatt två pojkar för övergrepp, men stämmer det så hade gäddan givetvis tunga hemligheter(?) i bagaget som sannolikt flöt upp till ytan vid konfrontationen och att ha utsatt barn för övergrepp och dessutom varit nära att utsätta ännu ett, är givetvis tungt att leva med, han måste vid eftertanke känna sig som en usel människa. Tvivlar dock på att hela skulden han tillskrivas Dumpen.

Citera
2024-06-13, 18:43
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannybanny
428 är fulaste gäddan INKLUSIVE fulaste "kuken"(eller vad det är han har mellan benen) hittills av alla napp. Han förtjänar en hedersstjärna för den jackpotten!
Undrar om nån nånsin kommer kunna ta hans plats?

Ja verkligen. Den här idioten vinner ju OS i dålig självinsikt när han kallar sig själv för sexig och stolt visar upp den gubbhåriga mikropenisen som mer liknar en blek bajskorv.
Citera
2024-06-13, 18:50
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Undrar jag med. Tycker han har ett bekant ansikte som om han varit med på TV eller tidigare omskriven på något sätt.

Kan även vara någon du kört camshow med
Citera
2024-06-13, 19:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag, som är lite äldre, tycker att han liknar Östen Warnebring.
Citera
2024-06-13, 19:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Ni har människoliv på era samveten. Din glädje över en annan människas död säger allt. Ni dumpen-anhängare pratar om förövare men är själv förövare, något ni är helt blinda för... Nej jag är minst av allt pedofil. Men jag ser att ondska kommer i många former och ni är så äckligt självgoda fast ni känner skadeglädje när någon sjuk människa hängs ut och/eller sedan begår självmord.
Vi har inte alls människoliv på våra samveten. Vi gläds däremot när människor, som orsakar andra människor enormt lidande, checkar ut och inte längre kan orsaka andra människor lidande. Har du problem med det?
Citera
2024-06-13, 19:17
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokkan
Han påminner både om Börje Salming och Jacob Öqvist, det kan vara det du kanske ser?

Citat:

https://dumpen.se/2024/06/12/gravhjalp-sokes-2/

Jag tycker han är lite lik Rikspolischef Ande*s Thornbe*g, så när som på hårfärgen
Senast redigerad av stickan888 2024-06-13 kl. 19:22.
Citera
2024-06-13, 19:38
Avslutad
Dumpens admin vägrar att godkänna och publicera kommentar om att #424 är avliden. Alltså i kommentarsfältet för Slingraren #424.

https://dumpen.se/2024/06/03/slingraren-napp-424-varberg/
Citera
2024-06-13, 19:43
Medlem
fululfs avatar
Det var mig allt en skrumpen pitt den senaste skåningen försökte stoltsera med.
Citera
2024-06-13, 20:15
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fululf
Det var mig allt en skrumpen pitt den senaste skåningen försökte stoltsera med.

Ingen redig skåning. Han hade väl flyttat ner för att vara nära sina barn (som nog inte vill se honom nu).
Citera
2024-06-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag, som är lite äldre, tycker att han liknar Östen Warnebring.

Det stämmer faktiskt 🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in