2024-06-13, 13:42
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Nej, du r inte alla. Vi r alla, du r ensam i det tnket.

Btw, den ruman kan vem som helst f hos doktorn. Ser ut som blja dock.

https://images.app.goo.gl/6iBRHZG8gTKwBwmz7
Nej han r inte ensam. Vi r mnga som gillar hennes underbara rumpa.
Citera
2024-06-13, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Jag frstr inte problemet. Artister kliver 99 % av fallen inte p scenen den tid som str p biljetten. Det vet varenda mnniska som varit p en konsert ngon gng i sitt liv. Det betyder inte att artisten r "sen".
Tre timmar mste vl nd anses falla inom ramen fr vara sen. Srskilt som att hon suttit och fisit i logen.
Citera
2024-06-13, 14:27
Medlem
JustTrollings avatar
Varfr blir hon ens inslppt i landet?

Det r vlknt att hon r kriminell. Bara ngra veckor sedan som hon togs i Amsterdam fr att ha frskt smuggla ddsknark till England.

Hon borde inte f resa in i Sverige ens. Hon borde bannas p livstid frn hela EU! Kriminellt pundarsldder.
Citera
2024-06-13, 14:28
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krulf
Tre timmar mste vl nd anses falla inom ramen fr vara sen. Srskilt som att hon suttit och fisit i logen.

Vilka dunderbrakare det mste bli frn den dr rven, gasat ner hela logen frmodligen.
Citera
2024-06-13, 14:37
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Jag frstr inte problemet. Artister kliver 99 % av fallen inte p scenen den tid som str p biljetten. Det vet varenda mnniska som varit p en konsert ngon gng i sitt liv. Det betyder inte att artisten r "sen".

Sant men tre timmar efter utsatt tid r lite vl illa.
Guns N Roses var vl kanske nnu vrre d Axl inte alltid dk upp alls beroende p humr, droger eller annat och de fick istllet stlla in vissa konserter.
Citera
2024-06-13, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Skiter fullstndigt i musiken. Hon har ett jvligt mysigt arsle.

Kanske med klder p och i vissa vinklar.

I vissa vinklar ser det missbildat ut.

https://theurbandaily.com/wp-content...etty.jpg?w=630

https://pbs.twimg.com/media/C58G4XTVMAAIykV.jpg

https://nypost.com/wp-content/upload...rip=all&w=1200
Citera
2024-06-13, 15:04
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Jobbar du p SJ?
Tre timmar r vl en rtt kraftig frsening?
Citera
2024-06-13, 15:08
Medlem
Ringhals3s avatar
Dessa frseningar beror alt som oftast p knark, dels rubbar knarket tidsuppfattningen, dels mste de befinna sig i rtt fas i trippen fr att kunna upptrda. Det duger inte att stsova framtlutad fyra timmar p scenen nr det ska sjungas, d fr publiken vnta tills det r duracellkaninsmood igen.
Citera
2024-06-13, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosen-Hex
r man dum i huvudet s r man, vem offrar sitt jobb och andra grejer fr en Illuminati hora som slt sin sjl till djvulen?
Jo, fast djvulen r precis som gud, allvetande. I och med att vrlden styrs och kontrolleras av djvulen s blir ju dna-strngarna som mnniskor fds med programmerade och manipulerade till den grad att det blir moraliskt fel att, som i det hr falllet, skylla p det degenererade offret Nicki.
Citera
2024-06-13, 15:34
Medlem
MMXXIIIs avatar
Hur mongo behver man vara fr att s kvar och vnta? Sjlv hade jag dragit efter 30 min.
Citera
2024-06-13, 15:43
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Hur kan man st ut med sig sjlv att vara 3 timmar frsenad? Jag skulle skmmas gonen ur mig.

Nog fr att artisterna som r inom hennes genre sjunger mycket om respekt men inte uppvisar det sjlva s mycket men detta r ju ett bottennapp.

Hon rkte nog p, kkade KFC och sov.

3h i en loge r rtt mycket dtid. Kanske kollade p en film?
Citera
2024-06-13, 15:58
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Hon rkte nog p, kkade KFC och sov.

3h i en loge r rtt mycket dtid. Kanske kollade p en film?
Fast 3 h ensam r ju en helt annan sak n nr man r med sitt crew. Det vet ju alla att tiden gr fortare nr man umgs med andra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in