2024-06-12, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Så uppenbart att hela skiten är riggat, Filip går vidare på en omelett
Maria hade varit mer värd den platsen.
Nu behöver jag inte se fler säsonger av sånt fejk skit.

Filip vann inte! Jag hann också tro att det skulle bli så och var lite bitter i förväg.

Men även ikväll så tyckte jag mig se att Maria BORDE varit den som hade vunnit.

Jag är dock glad att Tone vann och inte Filip.
Citera
2024-06-12, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Jag kräks, allt var såklart riggat!

Transjäveln vann! Han var ju inte ens bra.

Själv tyckte jag att Tone verkade vara duktig! Jag höll på Maria och sedan på den som jag trodde hette Dan, men tydligen var Dans bror, Anders...Inte konstigt att jag mest undrade "Sen när har jag tyckt att Dan ser bra ut?" men så var det ju Anders som såg bra ut. Men inte därför jag höll på honom. Jag tyckte att han var bra, tills han skar upp fingret och verkade med det tappa det helt.
Citera
2024-06-12, 21:17
Medlem
Citat:
Så uppenbart att hela skiten är riggat, Filip går vidare på en omelett
Maria hade varit mer värd den platsen.
Nu behöver jag inte se fler säsonger av sånt fejk skit.

Jag tror också att det var riggat. Att han blev säkert utlovad en finalplats, för att alls vilja vara med. Tråkigt om det var så.
Citera
2024-06-12, 21:23
Medlem
Tone kanske var bättre.
Men trött på transor och annat avskrap i tv.
Citera
2024-06-12, 21:47
Medlem
Trodde först att det var riggat så Filip skulle vinna och höll inte alls på honom, han har redan vunnit tillräckligt precis som Maria var inne på

Så underbart glad att vackra och fina Tone Sekelius vann. Helt rätt person som vann och pengarna går till ett riktigt bra ändamål, såna organisationer behöver massor med pengar till sitt otroligt viktiga arbete.

Sen är det bara skrattretande att se hur vissa idioter i den här tråden kallar Tone för transa, hon är ingen transa, det är en person som föddes som man men som numera gjort sig till kvinna till 100%, dessutom en jävligt vacker och attraktiv kvinna
Citera
2024-06-12, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Trodde först att det var riggat så Filip skulle vinna och höll inte alls på honom, han har redan vunnit tillräckligt precis som Maria var inne på

Så underbart glad att vackra och fina Tone Sekelius vann. Helt rätt person som vann och pengarna går till ett riktigt bra ändamål, såna organisationer behöver massor med pengar till sitt otroligt viktiga arbete.

Sen är det bara skrattretande att se hur vissa idioter i den här tråden kallar Tone för Transa, hon är ingen transa, det är en person som föddes som man men som numera gjort sig till kvinna till 100%, dessutom en jävligt vacker och attraktiv kvinna
Vad fan, vann hon?! Har inte kollat färdigt, men jag står ut med den infon. Superkul. Hon/han var ju superkul och riktigt duktig under hela programmet.

Megagrattis Tone! Du var näst bäst, efter Holywoodfrun :-)

Citat:
Efter en dramatisk final korades Tone Sekelius till vinnare av ”Sveriges mästerkock VIP” 2024.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wg8jR4/sveriges-masterkock-vip-2024-tone-sekelius-vinner
Senast redigerad av Pillerarm 2024-06-12 kl. 21:55.
Citera
2024-06-12, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Vad fan, vann hon?! Har inte kollat färdigt, men jag står ut med den infon. Superkul. Hon/han var ju superkul och riktigt duktig under hela programmet.

Japp hon vann och hon är helt fantastiskt duktig på att laga mat och göra desserter. Hennes dessert var ju så fin och helt unik.
Citera
2024-06-12, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt

Sen är det bara skrattretande att se hur vissa idioter i den här tråden kallar Tone för transa, hon är ingen transa, det är en person som föddes som man men som numera gjort sig till kvinna till 100%, dessutom en jävligt vacker och attraktiv kvinna
Föddes som en man ja som sagt. Är faktiskt ingen direkt skillnad. Men kul för hon/han/den/det. Verkar trevlig och brinner för att laga mat.
Citera
2024-06-12, 21:58
Medlem
Tyckte de haussade Philip redan innan, så det kändes inte så kul att titta. Kan sakna det nu, men vad fan. Nu missade jag en del, haha.
Citera
2024-06-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm

Megagrattis Tone! Du var näst bäst, efter Holywoodfrun :-)

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wg8jR4/sveriges-masterkock-vip-2024-tone-sekelius-vinner

Håller med, hon och Maria var och är dem bästa
Citera
2024-06-13, 10:04
Medlem
Tone värdig vinnare men jag tycker där va konstiga saker ; Tones rätt lagades med kyckling - heter d coq au vin då? Var kom den ifrån, jag såg inte den tillagas.

Nä nu har dom nog förstört programide'n för framtiden.
Citera
2024-06-13, 11:12
Medlem
Citat:
Tone värdig vinnare men jag tycker där va konstiga saker ; Tones rätt lagades med kyckling - heter d coq au vin då? Var kom den ifrån, jag såg inte den tillagas.

Nä nu har dom nog förstört programide'n för framtiden.

Har kollat, finns kyckling variant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in