2024-06-12, 14:28
Medlem
bellesbluess avatar
Diana……
Citera
2024-06-12, 14:29
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Aha, googlade men fick upp något hudvårdsmärke bara :-D

Det är inte lätt att tolka ortiska ifall man inte jobbar där
Citera
2024-06-12, 14:31
Medlem
bellesbluess avatar
Jag och Diana ses nog i centrum förr eller senare
Citera
2024-06-12, 14:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det är inte lätt att tolka ortiska ifall man inte jobbar där

Verkligen inte, lägg till några boomer-poäng på det.
Citera
2024-06-12, 14:35
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Verkligen inte, lägg till några boomer-poäng på det.
Så stolt är jag inte
Citera
2024-06-12, 14:40
Medlem
bellesbluess avatar
Stackars amin kommer dömas till livstid igen.
Citera
2024-06-12, 14:43
Avstängd
Citat:
Stackars amin kommer dömas till livstid igen.

Du tror han är oskyldig?
Citera
2024-06-12, 14:47
Medlem
Citat:
Jag och Diana ses nog i centrum förr eller senare
Vet någon hennes sociala medier?
Senast redigerad av Chorven21 2024-06-12 kl. 14:51.
Citera
2024-06-12, 15:06
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Du tror han är oskyldig?

Jag VET att han är skyldig och hans mamma och lillasyster ska för alltid be om ursäkt till gud för att Amin dödade Saga och deras gemensamma son.
Jag vet också att han kommer sitta inne så himla länge. Vad ska hans äckliga fula mamma göra under den tiden? Hon har ju inte erkänt något alls till polisen. Så slampan till mamma kommer inte få något beskydd oooooooh så sorgligt.
Citera
2024-06-12, 15:10
Avstängd
Citat:
Jag VET att han är skyldig och hans mamma och lillasyster ska för alltid be om ursäkt till gud för att Amin dödade Saga och deras gemensamma son.
Jag vet också att han kommer sitta inne så himla länge. Vad ska hans äckliga fula mamma göra under den tiden? Hon har ju inte erkänt något alls till polisen. Så slampan till mamma kommer inte få något beskydd oooooooh så sorgligt.

Okej, ja det mesta pekar ju på att han är skyldig. Fick jag bestämma skulle Amins morsa åka in med, det är ju hon som pumpat honom full med "heder", anledningen att Amin dödade Saga (om jag förstått rätt)? Efter avtjänade straff bör hela familjen utvisas, skickas hem till Somalia, det är trots allt deras hem, inte Sverige.
Citera
2024-06-12, 15:54
Medlem
Gold94s avatar
Glöm inte pappan, ingen av avarterna i den familjen ska bo och leva kvar i Sverige!

Vad fan gör dom ens här? Vita människor i Sverige är smuts för dom och därför är saga och hennes son i magen döda.

Jag fattar verkligen inte?
Jävla pack och smuts till människor!
Men det blir ingen utvisning för den stackars familjen.

Vänsterpacket kan räkna in 2 dödsfall till, men det är ju aldri somaliernas eller afghaniernas fel!

Värsta packet som Sverige någonsin har släppt in!

Hoppas jag inte får en varning nu för det är exakt som jag skriver?

Min dotter är halvturkiska så kom inte med något rasistkort som alltid kommer när man skriver en sanning.

Finns absolut bra afghaner och somalier men ingen förutom dom dödar för ingenting och när det passar dom.
Dom är inte uppväxta som dom flesta i vår värld, så är det bara.

Packet vill ha det bra samtidigt som dom hatar vita och deras barn ska inte beblanda sig med icke somalier eller icke afghaner.
Dom tar gärna emot bidrag och sitter på sfi i flera år eftersom dom låtsas att dom inte förstår svenska åter och åter igen.
Orkar inte skriva mer, men så här går det till.
Amins mamma har inte fällt en tår för saga och hennes barn, hon gråter för att hennes avart till son har fått livstids fängelse för en vit kvinnas skull!

Ut med dom! Dom ska inte vara här, finns närmre arabländer dom kan söka skydd hos!
Det enda avarterna tar med sig hit är död och misär när det inte passar, en skymf mot Sverige är dom!!
Senast redigerad av Gold94 2024-06-12 kl. 16:14.
Citera
2024-06-12, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sapinugrafbig
Fast hon försökte väl ändå varna Saga!

Det är just det som många inte verkar förstå, efter att ha lyssnat på hela rättegången tycker jag att det är uppenbart att hon enbart försökt varna Saga. Hon har ju inte någon som helst inblandning i mordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in