2024-06-12, 10:29
Medlem
rotebro-hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Me men, detta var ju bara rysk disinformation. Det sade ju CNN till mig

Allt om detta skulle ju tryckas ner till varje pris valet 2020.
Vad tyckte du om bilderna och videofilmerna på hunter biden?

Jag såg rysk desinformation. Vad såg du?
Citera
2024-06-12, 12:56
Medlem
DRAVKCABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-hasse
Vad tyckte du om bilderna och videofilmerna på hunter biden?

Jag såg rysk desinformation. Vad såg du?

Jag tror nog att det känns skönt för Joe B att Hunter fortsättningsvis är i säkert förvar för fortsatta eskapader vid sitt troliga fängelsestraff även om det inte ser bra ut att ens barn numera är en convicted fellon och internerad.

Tänk om man efter valet kan ta ett snack med Hunter och snickra ihop en uppgörelse så att vi kan få lite klarhet i Bidenklanens miljoninkomster?

Jag ser en potential för en rejäl popcorn fest i ankommande. Vi får hoppas att Hunter inte blir självmördad som Mr Epstein.
Citera
2024-06-12, 13:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Laptopen tillsammans med dottern Ashley's dagbok förtäljer en bild av en mycket dysfunktionell familj där Joe Biden tom främstår som incestpedofil. Allt det utöver den brottslighet som också synas.
Nä, det är bara ni med agenda som säger det.
Här pratar vi för tillfället om Huntes vapenbrott, men kanske när vi som alla anser lagen gäller alla och säger ja, hunter är dömd för vapenbrott och förtjänade.
Så går du in och pratar om Joe Biden istället, vad är det om?
Citera
2024-06-12, 13:25
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Nej "hasse" han försökte dock först rädda Hunter från straff genom den kollapsade pleadealen. Men det här vet du förstås redan?
Ja, vi vet om att Hunter tackade nej till plea dealen, det är ju därför det blev rättegång
Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Materialet på laptopen kompromenterar Joe Biden för korruption. Därför är det viktigt att laptopen nu är bekräftad äkta. Bilderna på hans degenerade avskräde till son är irrelevanta.
Ja, vi vet att Hunter fått betala tillbaka pengar, men vad är problemet med det för dig?
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle000
Äntligen! Media tycker så synd Biden nu! Hade de varit nån av Trumps söner hade median varit lite annorlunda.

Rösta på ett parti som inte kan definiera vad en kvinna är är så förståndshandikappat. Ni anti-Trumpers vet ju inte vad som händer där i USA när ni hämtar er info från Schipsted och Bonniers journalister, cnn samt The wiew.
Hade dom äckliga globalists svinen som vill bli mäktigare och rikare accepterat Trump hade median inte skrivit så mycket skit dom gör och ni anti-Trumpers hade även följt den åsikten etablerade median hade leverat som ni alltid gör. NPC.
Tycker media synd om Hunter, jaha?
Varför då?

Hur är man antitrumper och säger att Hunter är dömd för brott och förtjänar det pga han var så korkad att lämna laptoppen till sitt öde hos en renoveringsfirma.
Annars finns det ingen större globalist än donlads, antar det är hen du är arg på där då och globalister.
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Hunter Biden kommer troligvis dömas till villkorligt och leva gott i alla dina dagar. Det är presidentens son vi talar om. Detta hade aldrig skett om inte Trump blivit åtalad tror jag. Förut sköttes saker snyggt men världen blir mer och mer smutsig. Men i denna pajkastning ligger Joe efter med sin patetiska son och sin demens.
Återstår att det hur valet går. Shitshowen har bara börjat.
Vad är det för dömas till villkorligt, det är ju också donalds mest troliga straff.
Och varför skulle inte hunter leva gott i alla sina dagar oavsett för?

Såklart att hunter får ta ansvar för sina brott oavsett donalds, då det är bara Hunter som kan ta ansvar för sina brott, så väl som det är bara donalds som kan ta ansvar för sina brott.
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
Jag tror nog att det känns skönt för Joe B att Hunter fortsättningsvis är i säkert förvar för fortsatta eskapader vid sitt troliga fängelsestraff även om det inte ser bra ut att ens barn numera är en convicted fellon och internerad.

Tänk om man efter valet kan ta ett snack med Hunter och snickra ihop en uppgörelse så att vi kan få lite klarhet i Bidenklanens miljoninkomster?

Jag ser en potential för en rejäl popcorn fest i ankommande. Vi får hoppas att Hunter inte blir självmördad som Mr Epstein.
Huset med Comer, Jordan och andra har ju redan gått igenom "dessa" och nu försöker låtsas om att de aldrig har velat starta en impeachment.

Det är skoj att du har popcorn för lagens gång, men varför inte pop corn för donalds dom?, men en för hunter ska det vara pop corn.
Gäller inte lagen alla?
Citera
2024-06-12, 14:10
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No15
Don´t be too sure of that
Vilket?
Citera
2024-06-12, 14:12
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Prostitution är lagligt i delar av USA (t ex i Nevada) och på flera andra ställen utomlands (Nederländerna, Tyskland, Danmark ...). Du kan inte applicera svensk feministisk moralism på resten av världen och förvänta dig att alla håller med om den.

Drogliberalismen i USA sträcker sig till en mer tillåtande syn på cannabis i vissa delstater. Återigen kan du inte applicera svensk moralistisk nolltolerans på USA. För övrigt är det inget omoraliskt med att ta droger.
Jag tycker det är skillnad på crack och cannabis. Det är skillnad att köpa sex för man behöver mot att vältra sig i horor och dessutom filma dom utan deras vetskap i vissa fall. Men vi tycker olika.
Citera
2024-06-12, 14:14
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, vi vet om att Hunter tackade nej till plea dealen, det är ju därför det blev rättegång

Ja, vi vet att Hunter fått betala tillbaka pengar, men vad är problemet med det för dig?

Tycker media synd om Hunter, jaha?
Varför då?

Hur är man antitrumper och säger att Hunter är dömd för brott och förtjänar det pga han var så korkad att lämna laptoppen till sitt öde hos en renoveringsfirma.
Annars finns det ingen större globalist än donlads, antar det är hen du är arg på där då och globalister.

Vad är det för dömas till villkorligt, det är ju också donalds mest troliga straff.
Och varför skulle inte hunter leva gott i alla sina dagar oavsett för?

Såklart att hunter får ta ansvar för sina brott oavsett donalds, då det är bara Hunter som kan ta ansvar för sina brott, så väl som det är bara donalds som kan ta ansvar för sina brott.

Huset med Comer, Jordan och andra har ju redan gått igenom "dessa" och nu försöker låtsas om att de aldrig har velat starta en impeachment.

Det är skoj att du har popcorn för lagens gång, men varför inte pop corn för donalds dom?, men en för hunter ska det vara pop corn.
Gäller inte lagen alla?
Om man hamnar i fängelse så lever man inte gott. Jag tror också Donald blir dömd till villkorligt.
Du är en av alla fånar som ser på saker svart eller vitt. Autister. Sätt inte mig i ett fack utan att förklara varför.
Citera
2024-06-12, 14:25
Medlem
klybans avatar
Citat:
Om man hamnar i fängelse så lever man inte gott. Jag tror också Donald blir dömd till villkorligt.
Du är en av alla fånar som ser på saker svart eller vitt. Autister. Sätt inte mig i ett fack utan att förklara varför.
Jag tror en profilerad som Hunter kommer ha ett bra fängelse och elva gott där.

Vad är svart och vitt?
För jag säger ju att det kan vara olika straff och detta pga jag inte riktigt vet vad den nivån av brott ger och med bra advokater.

Och det är du som säger att Hunter blir dömd för donalds blir dömd, vem tror på sånt skräp?
De bägge har gjort brott som en åklagare funnit och åtalat och dömts för och för bevis och vittnen berättar de gjort brott.
De bägge förtjänar att få ta sitt ansvar inför lagen, eller anser du någon av dom står över lagen?(Jag gör inte.)
Citera
2024-06-12, 14:36
Avslutad
Citat:

Vad är svart och vitt?
För jag säger ju att det kan vara olika straff och detta pga jag inte riktigt vet vad den nivån av brott ger och med bra advokater.

Och det är du som säger att Hunter blir dömd för donalds blir dömd, vem tror på sånt skräp?
De bägge har gjort brott som en åklagare funnit och åtalat och dömts för och för bevis och vittnen berättar de gjort brott.
De bägge förtjänar att få ta sitt ansvar inför lagen, eller anser du någon av dom står över lagen?(Jag gör inte.)

Får bägge fängelse så lär dom ha det bra! Hunter är väl ostraffad sen tidigare, såsom Trump?
Citera
2024-06-12, 14:38
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:

Vad är svart och vitt?

Ha det bra i fängelse. Ha!
Citera
2024-06-12, 14:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Får bägge fängelse så lär dom ha det bra! Hunter är väl ostraffad sen tidigare, såsom Trump?
Först får man skilja på dom bägge, är två helt olika fall.

Vet heller inte vad som finns i potten för Hunter, vet max, men något säger mig att nivån på brottet kommer ge ett rätt lågt straff.
Men kan inte säga villkorligt eller fängelse nu, och det för jag helt enkelt inte vet vad de har i potten för liknade.
Citat:
Ha det bra i fängelse. Ha!
Ja, en person av Hunters ställning och även om han är en skithög, så kommer han ha det bra i fängelset.
Men givetvis har han det bättre utanför, men oavsett kommer han ha ett gott liv.
Citera
2024-06-12, 15:07
Medlem
knashs avatar
De roliga är de journalister och kommentatorer som nu säger; åh kolla DOJ är inte alls korrupt som Trump säger de sätter ju dit Hunter, det finns inget two-tier justice system..

Hunter kom lindrigt undan då de valde att åtala honom på tre punkter fast de som gått igenom laptopen och lusläst mailen hittar över 50 åtalspunkter, skattebrott, mottagande av muta, korruption, mm.
Alla Bidens brevlådeföretag och miljonerna från utländska länder lämnade man ute.

Det viktiga är dock att laptopen är konfirmerad som äkta i domstolen så nu kan man bygga vidare på innehållet. Man behöver gå steg för steg för att kunna sätta ditt någon på mer komplexa brott.

Funfact, de 51 fd underrättelseagenterna hävda rysk desinformation och som skrev de brev som Biden viftade med i presidentdebatten har fortfarande inte tagit tillbaka det de skrev.. Även fast det nu är bevisad som äkta i domstol och att det sedan länge släppts gamla dokument som visar att FBI visste att laptopen var autentiskt redan 2019..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in