2024-06-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Varför är materialet som påstås ha hittats på denna laptop för flera år sedan fortfarande något att diskutera? Det är inte Joe Biden som eventuellt syns på bilderna utan hans son.

Hunter Biden är en vuxen man. Han var vuxen även när bilderna togs. Han - inte pappa Joe - har ansvar för sitt liv och vad han gör. Om han tycker att det är roligt med knark och tjejer så är det hans ensak.

Om det skulle komma ut videomaterial som man utan svårigheter kan se Donald Trump i sällskap med Jeffrey Epstein på dennes ö och med dem även en tydligt minderårig flicka som blir penetrerad av Trump skulle väl MAGA-sekten ändå påstå att Hunter är värre och i förlängningen även Joe. Trump har ju gjort kommentarer om att han skulle kunna tänka sig att dejta Ivanka om de inte var släkt.

Folk tar knark. Det är något som man behöver inse. Jag tar inte knark och har aldrig gjort det, men jag ser inte ned på dem som gör det. Trump går på Adderall mot sin ADHD och Adderall är amfetamin. Att festa med horor är inget för mig, men andra gillar det. Vad är det då som är så dåligt med det? Att presidentens son gör det?
Materialet på laptopen kompromenterar Joe Biden för korruption. Därför är det viktigt att laptopen nu är bekräftad äkta. Bilderna på hans degenerade avskräde till son är irrelevanta.
Citera
2024-06-12, 01:15
Bannlyst
Citat:
Varför är materialet som påstås ha hittats på denna laptop för flera år sedan fortfarande något att diskutera? Det är inte Joe Biden som eventuellt syns på bilderna utan hans son.

Hunter Biden är en vuxen man. Han var vuxen även när bilderna togs. Han - inte pappa Joe - har ansvar för sitt liv och vad han gör. Om han tycker att det är roligt med knark och tjejer så är det hans ensak.

Om det skulle komma ut videomaterial som man utan svårigheter kan se Donald Trump i sällskap med Jeffrey Epstein på dennes ö och med dem även en tydligt minderårig flicka som blir penetrerad av Trump skulle väl MAGA-sekten ändå påstå att Hunter är värre och i förlängningen även Joe. Trump har ju gjort kommentarer om att han skulle kunna tänka sig att dejta Ivanka om de inte var släkt.

Folk tar knark. Det är något som man behöver inse. Jag tar inte knark och har aldrig gjort det, men jag ser inte ned på dem som gör det. Trump går på Adderall mot sin ADHD och Adderall är amfetamin. Att festa med horor är inget för mig, men andra gillar det. Vad är det då som är så dåligt med det? Att presidentens son gör det?
Alltså det mesta av ilskan är för att hunters knark och knullvideor inte blev den october surprise som maga-sekten hoppats på. De hävdar censur därför att ingen seriös publikation vill publicera bilder på hunters kuk helt enkelt.

Det har hållits 13-14 hearings i kongrssen och man har frågat ut hunters affärskompanjoner samt FBIs informatör. Ingen av dem har någonsin lyckats knyta president biden till hans sons många fuckups.
Det närmaste man kom var att joe biden lånat ut pengar till sin son för att köpa en begagnad bil. sedan har hunter betalat tillbaka sin far varje månad.
Det enda hunter är skyldig till är att överdriva sitt inflytande hos den forne vp:n joe biden , i syfte att få lobbyistuppdrag och personligen berika sig. Ingenstans i hunters eller joes bankkonton finns pengr som går att knyta til president biden.

Så fort joe biden vinner omval borde han låta national geospatial services ta satellitbilder på donald trumps röv och publicera dessa dagligen på whitehouse.gov.
Detta för att påminna MAGA-sekten om att de satt sin hopplösa framtid i händerna på en påtänd orangutan
Citera
2024-06-12, 05:46
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:

Laptopen tillsammans med dottern Ashley's dagbok förtäljer en bild av en mycket dysfunktionell familj där Joe Biden tom främstår som incestpedofil. Allt det utöver den brottslighet som också synas.
Citera
2024-06-12, 08:27
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:

Du hatar trump och samtidigt försvarar du prostitution köp och crack knarkande. Du är totalt omdömeslös som person. Helt förblindad av hatet och tron att vad din åsikt och på vilken sida av Trump Biden är allt.
Antingen stor du på ljusets sida eller på mörkrets. Rätt eller fel.
Citera
2024-06-12, 08:30
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Hunter Biden kommer troligvis dömas till villkorligt och leva gott i alla dina dagar. Det är presidentens son vi talar om. Detta hade aldrig skett om inte Trump blivit åtalad tror jag. Förut sköttes saker snyggt men världen blir mer och mer smutsig. Men i denna pajkastning ligger Joe efter med sin patetiska son och sin demens.
Återstår att det hur valet går. Shitshowen har bara börjat.
Citera
2024-06-12, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Hunter Biden kommer troligvis dömas till villkorligt och leva gott i alla dina dagar. Det är presidentens son vi talar om. Detta hade aldrig skett om inte Trump blivit åtalad tror jag. Förut sköttes saker snyggt men världen blir mer och mer smutsig. Men i denna pajkastning ligger Joe efter med sin patetiska son och sin demens.
Återstår att det hur valet går. Shitshowen har bara börjat.

Don´t be too sure of that
Citera
2024-06-12, 09:21
Medlem
santos_devilles avatar
Jag förstår inte. Jag tycker inte det är konstigt att en rik framgångsrik person som Trump knullar porrskådisar. Jag tycker inte det är konstigt att rika män knullar tjejer och tar kokain. Jag ser verkligen inte det moraliska felet eller problemet. Absolut kokain är olagligt, ajabaja!

Är man en singel man får man väl för fan ha lite roligt med lösa kvinnor om man nu vill?
Citera
2024-06-12, 09:44
Medlem
MyJustices avatar
Citat:

Som jämförelse då kan det vara bra att veta att

JFK .var diagnostiserad med ADHD .
Även Churchill misstänks att ha haft ADHD .
Det är inte jämförbart med att vara knarkare .
Citera
2024-06-12, 09:54
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Jag förstår inte. Jag tycker inte det är konstigt att en rik framgångsrik person som Trump knullar porrskådisar. Jag tycker inte det är konstigt att rika män knullar tjejer och tar kokain. Jag ser verkligen inte det moraliska felet eller problemet. Absolut kokain är olagligt, ajabaja!

Är man en singel man får man väl för fan ha lite roligt med lösa kvinnor om man nu vill?
Jag förstår inte heller....hur man kan undvika att nämna vapnet som var köpt under hans period med riktigt tunga droger (crack), vapnet som dessutom blev dumpat i en soptunna i närheten av ett skolområde.

Hade historien enbart handlat om att knulla lite och ta lite kokain så skulle denna historia inte ens gått så långt som till rättegång.
Citera
2024-06-12, 09:55
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville

När det kommer till substanser och Alkohol .
Så är Trump abslotist .Mycket orsakat av hans Bror som söp ihjäl sig .
Detta gäller ej Familjen Biden som gärna tar substanser
Citera
2024-06-12, 09:55
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Du hatar trump och samtidigt försvarar du prostitution köp och crack knarkande. Du är totalt omdömeslös som person. Helt förblindad av hatet och tron att vad din åsikt och på vilken sida av Trump Biden är allt.
Antingen stor du på ljusets sida eller på mörkrets. Rätt eller fel.
Prostitution är lagligt i delar av USA (t ex i Nevada) och på flera andra ställen utomlands (Nederländerna, Tyskland, Danmark ...). Du kan inte applicera svensk feministisk moralism på resten av världen och förvänta dig att alla håller med om den.

Drogliberalismen i USA sträcker sig till en mer tillåtande syn på cannabis i vissa delstater. Återigen kan du inte applicera svensk moralistisk nolltolerans på USA. För övrigt är det inget omoraliskt med att ta droger.
Citera
2024-06-12, 10:19
Medlem
Citat:
Prostitution är lagligt i delar av USA (t ex i Nevada) och på flera andra ställen utomlands (Nederländerna, Tyskland, Danmark ...). Du kan inte applicera svensk feministisk moralism på resten av världen och förvänta dig att alla håller med om den.

Drogliberalismen i USA sträcker sig till en mer tillåtande syn på cannabis i vissa delstater. Återigen kan du inte applicera svensk moralistisk nolltolerans på USA. För övrigt är det inget omoraliskt med att ta droger.
För att inte tala om gunliberalismen. Det vore ju ironiskt om Republikanerna. som ju vill att skjutvapen ska delas ut istället för godis till barnen vid halloween skulle ha något att invända här.

Nåja, Domaren i det här caset är ju utsedd av Trump. Alltså den djupa staten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in