2024-06-12, 11:27
Medlem
WhatsYourNames avatar
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11668157/amp/Bill-Gates-warns-Australia-pandemic-just-corner-man-made.html

Tycker flashback blivit lite som en skvallertidning som inte diskuterar tillräckligt viktiga saker. Som detta.

Visste ni att Bill Gates släppt ut myggor som är infekterade av ett "man made" virus tex?

Jag lägger denna tråd i konspirationer därför att jag antar att vissa kommer hävda att Daily Mail ljuger.

Och att det med myggorna är falskt.

Vad menar Bill Gates? Jag menar att det är han själv bland annat som ligger bakom skapandet av ett man made virus.

Diskutera artikeln!
Citera
2024-06-12, 11:32
Avstängd
Frågan e hur gubbfan vet detta då och inte försöker stoppa det?

Just australien också?
Citera
2024-06-12, 11:32
Medlem
Du lade det i rätt tråd för det står absolut inget om myggor i den länken.

Han använder order "man-made" men det kan likväl betyda (som det brukar betyda) att vi är orsaken till det. Precis som att den animaliska industrins sätt att hantera miljarder med djur på (packa de tätt, vada i sitt skit, tortera och döda de) är en grogrund för alla typer av virus. Detta är ingen nyhet precis.

Varifrån har du fått att han släppt myggor infekterade med ett virus som han själv skapat?
Citera
2024-06-12, 11:45
Medlem
Covid19 "labbrona" var sannolikt inget naturligt virus heller, men ingen får stå till svars för hela den soppan. Bill Soffpotatis Gates & vänner ser alltid ut att vara inblandade på något hörn med sina pengar och expertis, och lösningar.

Läst att gmo-myggorna var något annat dock... För att förhindra malaria, något genmodifierad jox som skulle göra myggorna oförmögna att föröka sig vidare eller liknande... Men inget som dessa förtjänar förtroende för att syssla med, resultatet får väl iofs tiden visa...

Och det kanske finns fler sorters gmo-myggor nu... Suck
Senast redigerad av UpTop 2024-06-12 kl. 11:51.
Citera
2024-06-12, 11:48
Medlem
fördelen med att veta vilken fuskvetenskap det är som ligger bakom idén om patogena virus är att man slipper ta bedragare som Gates på allvar.

men tack för senaste skvallret.
Citera
2024-06-12, 12:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Frågan e hur gubbfan vet detta då och inte försöker stoppa det?

Just australien också?

Det vet väl alla? Virus muterar hela tiden, så frågan är förstås inte om - utan när - nästa smitta uppstår. Sen om den är naturligt muterad eller skapad i ett lab är ju egentligen ointressant för det han säger - dvs att vi kommer tjäna på att vara bättre förberedda så vi kan stoppa det/skydda oss bättre nästa gång.
Citera
2024-06-12, 12:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
fårskallen har talat.
Ok, då kan du kanske förklara vad som var dumt i påståendet?
Citera
2024-06-12, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ok, då kan du kanske förklara vad som var dumt i påståendet?

alltihop. du bara upprepar den officiella propagandan, som lägger grunden för en ny plandemi, så bedragare som Gates kan tjäna mer pengar på folks rädsla, och det politiska förtrycket kan dras ännu ett snäpp längre.
Citera
2024-06-12, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11668157/amp/Bill-Gates-warns-Australia-pandemic-just-corner-man-made.html

Tycker flashback blivit lite som en skvallertidning som inte diskuterar tillräckligt viktiga saker. Som detta.

Visste ni att Bill Gates släppt ut myggor som är infekterade av ett "man made" virus tex?

Jag lägger denna tråd i konspirationer därför att jag antar att vissa kommer hävda att Daily Mail ljuger.

Och att det med myggorna är falskt.

Vad menar Bill Gates? Jag menar att det är han själv bland annat som ligger bakom skapandet av ett man made virus.

Diskutera artikeln!
har en kompis som är astrolog enligt hen så finns en stor risk att ett världslig sjukdom som COVID-19 har skapats (min kompis säger att slutet av maj så har de skapat det om eliten har gjort det) men medierna säger det inte till folket än av någon märklig anledning!
Citera
2024-06-12, 13:28
Medlem
Jag gillar konspirationsteorier men när man träffar någon som babblar om Gates som någon sorts evil mastermind då vet man att man pratar med bottenskrapet.
Citera
2024-06-12, 13:43
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fletchman
Jag gillar konspirationsteorier men när man träffar någon som babblar om Gates som någon sorts evil mastermind då vet man att man pratar med bottenskrapet.

Han öppet sagt att han för depopulation och hans NGOs har en historia av skandaler där gjort försök att skada population i t.ex. Indien och Afrika men han är ingen ensam galning utan samarbetar med flertal som vill samma sak.
Citera
2024-06-12, 13:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
har en kompis som är astrolog enligt hen så finns en stor risk att ett världslig sjukdom som COVID-19 har skapats (min kompis säger att slutet av maj så har de skapat det om eliten har gjort det) men medierna säger det inte till folket än av någon märklig anledning!
”Ett världslig sjukdom”? 🤔🙄
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in