Citat:
Ursprungligen postat av
AbortRetryIgnore
Varför är materialet som påstås ha hittats på denna laptop för flera år sedan fortfarande något att diskutera? Det är inte Joe Biden som eventuellt syns på bilderna utan hans son.
Hunter Biden är en vuxen man. Han var vuxen även när bilderna togs. Han - inte pappa Joe - har ansvar för sitt liv och vad han gör. Om han tycker att det är roligt med knark och tjejer så är det hans ensak.
Om det skulle komma ut videomaterial som man utan svårigheter kan se Donald Trump i sällskap med Jeffrey Epstein på dennes ö och med dem även en tydligt minderårig flicka som blir penetrerad av Trump skulle väl MAGA-sekten ändå påstå att Hunter är värre och i förlängningen även Joe. Trump har ju gjort kommentarer om att han skulle kunna tänka sig att dejta Ivanka om de inte var släkt.
Folk tar knark. Det är något som man behöver inse. Jag tar inte knark och har aldrig gjort det, men jag ser inte ned på dem som gör det. Trump går på Adderall mot sin ADHD och Adderall är amfetamin. Att festa med horor är inget för mig, men andra gillar det. Vad är det då som är så dåligt med det? Att presidentens son gör det?
Alltså det mesta av ilskan är för att hunters knark och knullvideor inte blev den october surprise som maga-sekten hoppats på. De hävdar censur därför att ingen seriös publikation vill publicera bilder på hunters kuk helt enkelt.
Det har hållits 13-14 hearings i kongrssen och man har frågat ut hunters affärskompanjoner samt FBIs informatör. Ingen av dem har någonsin lyckats knyta president biden till hans sons många fuckups.
Det närmaste man kom var att joe biden lånat ut pengar till sin son för att köpa en begagnad bil. sedan har hunter betalat tillbaka sin far varje månad.
Det enda hunter är skyldig till är att överdriva sitt inflytande hos den forne vp:n joe biden , i syfte att få lobbyistuppdrag och personligen berika sig. Ingenstans i hunters eller joes bankkonton finns pengr som går att knyta til president biden.
Så fort joe biden vinner omval borde han låta national geospatial services ta satellitbilder på donald trumps röv och publicera dessa dagligen på whitehouse.gov.
Detta för att påminna MAGA-sekten om att de satt sin hopplösa framtid i händerna på en påtänd orangutan