2024-06-11, 22:56
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Svar jo.

Emmy är inte alls snyggare än Mattias, i början tyckte jag t.o.m. att han var snyggare än henne, men nu ser jag dem som väldigt likvärdiga liksom alla paren i år.
Citera
2024-06-11, 23:03
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Emmy är inte alls snyggare än Mattias, i början tyckte jag t.o.m. att han var snyggare än henne, men nu ser jag dem som väldigt likvärdiga liksom alla paren i år.

Haha då får du skaffa dig ett par glasögon.
Citera
2024-06-11, 23:30
Medlem
Durochmolls avatar
Angående Emmy och Mattias.

Citera
2024-06-11, 23:33
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Emmy är för snygg för Mattias. Han ser fan ut som Buzz Lighyear.

Han ser ut som den populära killen i en mindre stad som var säker på att han skulle bli hockeyproffs, men så slutade med att han inte kom någonstans.
Citera
2024-06-11, 23:34
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Han ser ut som den populära killen i en mindre stad som var säker på att han skulle bli hockeyproffs, men så slutade med att han inte kom någonstans.

Hahaha klockrent!
Citera
2024-06-11, 23:38
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Hahaha klockrent!

Skönt att någon förstår/bekräftar mina tankar
Citera
2024-06-11, 23:54
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Så det är därför du är så avundsjuk? För att han bokstavligen ser ut som en kille du var missunnsam emot på högstadiet?

Mattias ser ut som Dolph Lundgren, fast som student på fiktiva Stjärnsberg, Erik Pontis känsliga söt-kompis som inte kom med i boken för att Jan Guillou tyckte att han liknade en populär kille från högstadiet som han var avundsjuk på.
Citera
2024-06-12, 00:00
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Så det är därför du är så avundsjuk? För att han bokstavligen ser ut som en kille du var missunnsam emot på högstadiet?

Mattias ser ut som Dolph Lundgren, fast som student på fiktiva Stjärnsberg, Erik Pontis känsliga söt-kompis som inte kom med i boken för att Jan Guillou tyckte att han liknade en populär kille från högstadiet som han var avundsjuk på.

What? Jag är inte avundsjuk någonstans, jag påpekar bara vilken typ av kille han påminner mig om från mig egen uppväxt. Mer än så är det inte, så försök inte förstora det snälla du, vi är på flashback ffs.

Men snälla Dolph Lundgren, är du allvarlig? Doljph har raka linjer/drag i sitt ansikte. Mattias är helt rund i ansiktet. Martin Timells brorsa är fan mer lik Dolph än mattias..
Citera
2024-06-12, 01:09
Medlem
Citat:
Emmy är för snygg för Mattias. Han ser fan ut som Buzz Lighyear.
Dom är likvärdiga.
Citera
2024-06-12, 01:21
Medlem
mendokses avatar
Emmy är överlägset snyggast av kvinnorna.
https://i.imgur.com/J12hGjp.png

Man undrar dock hur deras barns näsor kommer se ut.
Citera
2024-06-12, 02:33
Medlem
jontepsgs avatar
[quote=mendokse|88551885]Emmy är överlägset snyggast av kvinnorna.

Jag kan inte hålla med dig faktiskt. Rosanna är för mig den personen som mest attraherar mig både utseende och personlighetsmässigt. Men alla gillar olika och så ska det också vara.
Citera
2024-06-12, 07:19
Medlem
Steff83s avatar
[quote=jontepsg|88552097]
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Emmy är överlägset snyggast av kvinnorna.

Jag kan inte hålla med dig faktiskt. Rosanna är för mig den personen som mest attraherar mig både utseende och personlighetsmässigt. Men alla gillar olika och så ska det också vara.
Jag håller med. Jag gillar dock inte Rosanna personlighetsmässigt men hon ser överlägset bäst ut av kvinnorna.

Ni som pratar er varma om Emmy(som jag gillar som person dock mer)...Jag tror att hade hon inte varit blond(som medvetet eller omedvetet många tenderar att favorisera) men samma i övrigt (kropp, ansikte osv) som tror jag ingen hade pratat om henne som den "överlägset snyggaste" som personen innan här. Kan nästan lova det.
Lite så måste man tänka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in