2024-06-11, 23:17
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Typiskt att han var en lärare. Väldigt spännande med bröst och så.

Har Sara gått ut med att han var hennes lärare?

Ja, på X/Twitter.
Citera
2024-06-11, 23:25
Medlem
HassanVonEssens avatar
Hahaha! Årets Dickpic kan vara korad idag. Vi har äntligen fått en tvättäkta röksvamp uppstånden ur vitmossan. Herrejävlar vad uttorkad han är.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/06/IMG_8473.png

Han har rejäla synproblem också. Långt gången grå starr med grumlade ögon. Han skulle helt enkelt hållit sig till 80-åringen han träffade, för faktum är att han ser oerhört gammal ut för sin ålder. Stackarn, brädorna till kistan är redan slipade.

Fy fan, jag skrattar så jag kiknar. Man får ändå tacka Dumpen för att man får ta del av sånt här. På ett sätt är det hela grejen jag garvar åt. Inte bara hans sorgliga historia till kuk utan att de verkligen har skapat en hemsida där så kallade män hängs ut från sin absolut sämsta sida. Det kommer gå till historien som en märklig freakshow. Jag menar, det är liksom inte kungar och drottningar som kommer att prägla 2000-talet när historieböckerna skrivs om 500 år. Det är såna här galenskaper som blir ihågkomna.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-06-11 kl. 23:35.
Citera
2024-06-11, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Hon har säkert tvingats måla av denna peddojävul naken flertalet ggr då.

Det är väl minst sagt ganska ovanligt att en högstadiebildlärare skulle klä av sig naken och låta eleverna måla av lärarhärligheten?
Citera
2024-06-11, 23:39
Avslutad
71 alltså? Livet har inte farit fram varsamt med #427. Min farsa är 74 och ser ut att vara tio-femton år yngre än det här åldersdarriga beniga vraket. Här har vi en man som inte rört en fena mer än vad han varit tvingad till sedan han själv slutade ha skolgymnastik i tonåren. Döv är han också.
Citera
2024-06-11, 23:39
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Årets Dickpic kan vara korad idag. Vi har äntligen fått en tvättäkta röksvamp uppstånden ur vitmossan. Herrejävlar vad uttorkad han är.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/06/IMG_8473.png

Han har rejäla synproblem också. Långt gången grå starr med grumlade ögon. Han skulle helt enkelt hållit sig till 80-åringen han träffade, för faktum är att han ser oerhört gammal ut för sin ålder. Stackarn, brädorna till kistan är redan slipade.

Fy fan, jag skrattar så jag kiknar. Man får ändå tacka Dumpen för att man får ta del av sånt här. På ett sätt är det hela grejen jag garvar åt. Inte bara hans sorgliga historia till kuk utan att de verkligen har skapat en hemsida där så kallade män hängs ut från sin absolut sämsta sida. Det kommer gå till historien som en märklig freakshow. Jag menar, det är liksom inte kungar och drottningar som kommer att prägla 2000-talet när historieböckerna skrivs om 500 år. Det är såna här galenskaper som blir ihågkomna.

Det var den skrynkligaste lilla pälspinnen på länge hos Dumpen! Däremot är där en bild bland hans första snoppbilder jag inte fattar alls? Man ser benen åt ett håll, sen spetsen på hans snorre fast som att den sitter i höger armhåla eller på axeln åt fel håll 90 grader. Eller är det någon annans fötter och hans snopp? https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/06/IMG_8472.png
Citera
2024-06-11, 23:44
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Sicken glidare ändå. Typ 75 bast, dubbla solbrillor, kepa, avklippta jeans, batiktröja och applewatch

Han försöker se yngre ut men ser bara ut som en clown. #427
Han har löständer också.
Citera
2024-06-11, 23:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Det är väl minst sagt ganska ovanligt att en högstadiebildlärare skulle klä av sig naken och låta eleverna måla av lärarhärligheten?

Inte peddolärare. Stileben av äpplen och kukar istället för bananer samt kroki med lärarens stånd på en pall hör till vanligheterna tyvärr.
Citera
2024-06-11, 23:56
Medlem
Inthemoves avatar
[quote=MisterClueless|88551307]Han har löständer också.[/QUOTE

427
Noterad det jag också. Hela han är "fin fem fel": tänderna, klockan, shortsen, batiktröjan och äckelsnoppen.
Citera
2024-06-12, 00:05
Medlem
Blackdollkillers avatar

Han måste man ju kolla närmare på vad det är för gök?😂😂. Någon som är där ifrån dem krokarna som vet vem han är? Skicka gärna PM isf..
Den lille torra skinspiken måste ju en läkare kolla på, den ser ju som den legat i ett syrabad eller nåt😨.
Citera
2024-06-12, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Han har löständer också.

427
Noterad det jag också. Hela han är "fin fem fel": tänderna, klockan, shortsen, batiktröjan och äckelsnoppen.

Samt troligen vitiligo..

Haha, vilken snopp!!! Men vad heter han!?
Senast redigerad av Skivadbanan 2024-06-12 kl. 03:36.
Citera
2024-06-12, 03:08
Medlem
MudOvens avatar
#427 ser ju ut att komma direkt från bårhuset. Hans kuk har nog varit dödförklarad sen åtminstone WW2 tog slut.
Vad är det för jävla hippietröja denna jävla walking dead lookalike har på sig!?

Men rätt snygga selfies lyckades han ju ta iaf.
Citera
2024-06-12, 03:35
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
427
Fem räcker inte. Möjligen om du vänder på det. Finn fem rätt. Fast då blir det omöjligt. Finn ett rätt kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
#427 ser ju ut att komma direkt från bårhuset.
Ja, vem kunde ana att hippie-stilen var inne på bårhuset. Eller att de hade wifi även inuti sina bårhusfack.

Den här är jag för övrigt ofantligt trött på att se, men för en gångs skull passar den ju faktiskt in:

https://media4.giphy.com/media/RA5fhIAtZ938s/giphy.gif?cid=6c09b952088c7takq46evpqx5h5220wdg18o rqpcjfcs6u7r&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g

Sven ser onekligen ut att vara förlöst med sugklocka.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/06/IMG_8466.png
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-06-12 kl. 03:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in