2024-06-09, 20:32
Medlem
AccuratePeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Varför inte? Eleven valde att inte följa regler, då måste man uppfostra eleven att göra rätt.

Uppfostra hur mycket du vill. Men gör du det på ett våldsamt sätt kan du vänta dig en polisanmälan. Du kanske inte vet hur det funkar i Sverige men här är det enbart polisen som har våldsmonopol och inte några skitnödiga rektorer som inte gillar när ungdomar bryter mot deras förbud.
Citera
2024-06-09, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Palestinaaktivisten visste om att det var förbjudet att ha flaggor uppe på scenen. Skolans regel. Men valde ändå att veckla ut och vifta med Palestinaflaggan framför rektorn och alla andra.
Att ta studenten gör man bara en gång i sitt liv. Det ska vara ett fint minne.
Grattis till Palestiniern att nu ha förstört det ögonblicket för alla andra avgångselever med familj, vänner och släkt på den skolan. Bra av rektorn att försöka konfiskera flaggan med en gång. Då flaggviftaren vägrade och slet i flaggan såg det mer ”våldsamt” ut än vad det egentligen var.
Har för mig att rektorn själv var jude t om. Men inte säker..

Samma sak i Lund den 31:a maj på doktorspromotionen utanför Domkyrkan. Ett antal Hamas-kramare bestående av några pigmenthandikappade men mest ”goda” svenska HBTQXYZ barfota vänsterbrudar i dåligt skräddade kläder med buskar under armarna som stod och vrålade och försökte överrösta kanonsaluterna. Minst en gång förekom ”from the river to the sea” och flera gånger ”Solution? Intifada revolution!” Vad jag förstått var det en tillståndsgiven demonstration efter de rivit ”Palestinagård” om så mycket osmakligt att ge tillstånd vid denna tid och plats när blivande doktoranderna skall få sin doktorsexamen. Detta händer verkligen inte alla och sällan flera gånger i livet. Smaklöst!
Citera
2024-06-09, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatItIs
Rektorn är en zionist, han hade flertal bilder där han var i israel med israels flagga i bakgrunden.

Sen fattar jag inte er vita, media styrs av zionister, alla nyheter trycker ner mussar och araber konstant, hur fan kan ni påstå att media är emot vita? Lever vi i samma verklighet?

Var tror ni eran hat för mussar kommer ifrån? Zionist propaganda!
Var tror ni er hat för ryssar kommer ifrån? Amerikansk och zionist propaganda.

Skölj av vitheten en stund och försök titta igen på er omgivning

Zionist propaganda?
Nej ditt ockuperande muslimsvin, hatet kommer ifrån att ni muslimer är sinnessjuka som inte gör annat än att ställa till problem vart fan än ni finns i världen.
Ni har i sverige mördat, våldtagit, förstört välfärden, misshandlat, rånat, sprängt, skjutit, försöker förbjuda svensk yttrandefrihet, försöker införa blasfemi lagar, ni försöker mörda svenska poliser vid upplopp så fort ni inte får som ni vill, ni förbjuder svenskar att fira skolavslutning i kyrkan och sjunga nationalsången för att ni då känner er kränkta, ni har förstört hela landet, ni anfaller ambulans/brandkårs personal när de utför sitt arbete, ni sätter eld på era egna bostadsområden när ni inte får som ni vill.......osv

Detta är anledningen till att man hatar muslimer!
Citera
2024-06-09, 21:13
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Rektorn är en zionist, han hade flertal bilder där han var i israel med israels flagga i bakgrunden.

Sen fattar jag inte er vita, media styrs av zionister, alla nyheter trycker ner mussar och araber konstant, hur fan kan ni påstå att media är emot vita? Lever vi i samma verklighet?

Bra sammanfattning. Inte en chans att rektorn hade agerat på samma sätt om det vore en annan flagga, men just Palestina-flaggan fick zionisten att se rött. Hoppas att han aldrig får sätt sin fot på en skola igen och aldrig mer jobba med barn/ungdomar. Jag läste precis hans patetiska försvar av händelsen. Hoppas att Malmö aldrig glömmer.
Citera
2024-06-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Här har terrorist kramare Khaled vifta med en antisemtisk flagga Palestin det är som vifta ed Tysklands officela flaggan mellan 1933 till 1945.

Skolan har ett sju år gammalt förbud mot flaggor och banderoller under studenten av säkerhetsskäl.
En rektor i Malmö försökte ta ifrån Khaled, 18, hans Palestinaflagga under studentutspringet. Händelsen filmades och har spridits på sociala medier.

Men klippen visar inte hur det startar och inte slutet som innefattar att en mobb på 10–15 personer uttalade en mängd hot. Det finns också en hemsk antisemitisk underton i sociala medier

– Jag är palestinier, den flaggan betyder allt för mig. Jag förstår inte hur man kan ha hat mot några färger.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/QMxwWJ/holl-upp-palestinaflagga-drogs-bort-fran-scenen-av-rektorn

Om han är palestinier, varför åker han inte hem. Han gnäller om Isrealiska bosättare ockupera västbanken. Men vem har gett Khaled rätt besulda Svensk mark? Är det inte dags för arab slöddret att åka hem?

Är du helt sjuk i huvudet eller har du fått Hasbarasyndromet på hjärnan?

Flaggan han viftade med är Palestinas. Inte något annat. Ifall du vill ha MINDRE som han här så borde du vara helt emot Israels etniska rensning som gör att folk som han kommer hit.

Har du någonsin tänkt på det eller är du mer på Israels spår att helt enkelt utrota dom alla?
Citera
2024-06-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AccuratePeer
Uppfostra hur mycket du vill. Men gör du det på ett våldsamt sätt kan du vänta dig en polisanmälan. Du kanske inte vet hur det funkar i Sverige men här är det enbart polisen som har våldsmonopol och inte några skitnödiga rektorer som inte gillar när ungdomar bryter mot deras förbud.

Legalitet är inte alltid likställt med moralitet och vad som är rätt.

Tyskland antog nyligen en ny lag som gör det olagligt att kritisera staten Israel. Det är likställt med antisemitsm...är det rätt anser du?

Jag personligen kritiserar Saudiarabien och Iran rätt mycket. Är jag en islamofob för det?
Citera
2024-06-09, 21:38
Medlem
Enligt källor så är Khaled benzotorsk och säljer piller i skolan.
Citera
2024-06-09, 21:42
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Jag var väldigt kritisk inställd till Israel tidigare; men nu senaste halvåret när man sett hur jäkla illa Palestinier och Palestinakramare betet sig, så nu börjar jag bli Israelkramare!

Jäkla gaphalsar och bråkmakare är vad de är! Och vad i hela friden vill de egentligen??? Vill de att Israel ska nedmontera den Israeliska staten, och under ceremoniella former överlämna sina kärnvapen till Hamas??? Eller vill de att de ska blotta halsarna allihopa och låta sig folkmördas av Hamas???

Om någon Palestinakramare eller Hamas-groupie läser det här så får han/hon gärna tala som för mig vad ni egentligen vill??? (förutom att stå ute på stan och gapa och skrika som förståndshandikappade resandefolk). Och vad ni ser som en realistisk lösning på Israel/Palestina konflikten.
Citera
2024-06-09, 21:51
Medlem
Dan88s avatar
Rektorn är khazar. Han hade aldrig gjort så om det var Israels flagga.
Citera
2024-06-09, 21:56
Medlem
Arne_Ankas avatar
Citat:

Okej, så att alla gängkriminalla är svagbegåvat importerat slödder från mellanöstern är alltså zionist propaganda? Titta över statistiken över nationalitet på svenska fängelser, är detta också zionist propaganda? Om en importerad folkgrupp står för 80% av brottsligheten så kanske det kan finnas en anledning att vanligt folk tycker illa om dom? Du kan ju testa att söka på valfri stad på Lexbase och se hur många "Kalle Andersson" vs "Achmed Abdullah" du får. Detta är ett importerat problem.

Att vara emot ett anfallskrig som destabiliserar europa är också zionist propaganda?

Snälla människa, blev du utsparkad från särskolan? Är du medveten om hur dum du framstår?
Citera
2024-06-09, 21:56
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Om skolan har förbud så följ reglerna. Inte svårare än så, oavsett var man står i frågan. Det här tjänar absolut ingenting till. Det är varken en protest eller liknande. Finns ingenting det här gynnar annat än att skapa drama.

Oaktat förbud var rektorns fysiska agerande helt oproportionerligt
Citera
2024-06-09, 22:01
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Jag var väldigt kritisk inställd till Israel tidigare; men nu senaste halvåret när man sett hur jäkla illa Palestinier och Palestinakramare betet sig, så nu börjar jag bli Israelkramare!

Jäkla gaphalsar och bråkmakare är vad de är! Och vad i hela friden vill de egentligen??? Vill de att Israel ska nedmontera den Israeliska staten, och under ceremoniella former överlämna sina kärnvapen till Hamas??? Eller vill de att de ska blotta halsarna allihopa och låta sig folkmördas av Hamas???

Om någon Palestinakramare eller Hamas-groupie läser det här så får han/hon gärna tala som för mig vad ni egentligen vill??? (förutom att stå ute på stan och gapa och skrika som förståndshandikappade resandefolk). Och vad ni ser som en realistisk lösning på Israel/Palestina konflikten.

Kan till viss del förstå dig: många som stödjer palestiniernas sak gör det totalt ostrategiskt, på helt fel sätt – se tex de urbota korkade demonstrationerna där man lyckats med bedriften att begå överträdelse på överträdelse och sen ändå har mage att kritisera polisen.

Hoppas dock att du kan se förbi detta och inte glömmer bort vad som i grunden bidragit till att fler och fler människor tar till desperata åtgärder. Hamas dåd är oförlåtliga men Israels apartheid och folkrättsvidriga brott mot dem civila befolkningen i Gaza saknar motstycke. Det pågår i stort sett ett folkmord på en sluten yta varifrån ingen kan fly, och en stor del av världen tittar bara på
Senast redigerad av hipsterkatt 2024-06-09 kl. 22:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in