2024-06-09, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mtflash
Tyvärr är Sverige styrt av islamister numera. Tragiskt.

Islamister är minst lika illa som nazister och kommunister. Samma skrot och korn.

Så är det! Islam är ett större hot än kommunismen. Kommunismen förstod man att det vara farliga höll dem borta ifrån känsliga arbetsuppgifte. Emot muslimer finns en naivitet som är skrämmande farlig.
Citera
2024-06-09, 19:36
Medlem
PyjamasXLs avatar
Varför är det så bra att vara allt förutom vit och kristen enligt etablissemanget?

Bra saker att vara:
Neger
Arab
Jude
Homo
Transperson
Hbtq bla bla bla
Feminist
Muslim
Socialdemokrat
Liberal
Citera
2024-06-09, 19:46
Avstängd
En klantig och konfliktsökande rektor. Imorgon är han borta och arbetslös. Var det värt det?
Citera
2024-06-09, 19:47
Medlem
Asensgammaldagss avatar
– Jag är palestinier, den flaggan betyder allt för mig. Jag förstår inte hur man kan ha hat mot några färger.

Säger killen som antagligen skulle kalla någon med en sverigeflagga för rasist...
Citera
2024-06-09, 19:50
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverryggenn
En klantig och konfliktsökande rektor. Imorgon är han borta och arbetslös. Var det värt det?
Han är nog trött på att vara rektor på en skola i Malmö. Säkert snart glad över att ha hittat ett annat jobb.
Citera
2024-06-09, 20:00
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asensgammaldags
– Jag är palestinier, den flaggan betyder allt för mig. Jag förstår inte hur man kan ha hat mot några färger.

Säger killen som antagligen skulle kalla någon med en sverigeflagga för rasist...
Var det inte ungefär precis som så Eric Saade sade efter Melidifestivalen i Malmö. 18-åringen har i så fall copy catat Saade.
Citera
2024-06-09, 20:04
Medlem
Rektorn är en zionist, han hade flertal bilder där han var i israel med israels flagga i bakgrunden.

Sen fattar jag inte er vita, media styrs av zionister, alla nyheter trycker ner mussar och araber konstant, hur fan kan ni påstå att media är emot vita? Lever vi i samma verklighet?

Var tror ni eran hat för mussar kommer ifrån? Zionist propaganda!
Var tror ni er hat för ryssar kommer ifrån? Amerikansk och zionist propaganda.

Skölj av vitheten en stund och försök titta igen på er omgivning
Citera
2024-06-09, 20:08
Medlem
Robert_Goatses avatar
Är flaggor förbjudna i den skolan?
I så fall skall Khaled hålla tyst.

Dock ett par saker:
Har han viftat med Hamas-flaggan?
Om inte felrubricering av tråden.
Palestina är ett godkänt stat av Sverige.
Citera
2024-06-09, 20:08
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatItIs
alla nyheter trycker ner mussar och araber konstant, hur fan kan ni påstå att media är emot vita? Lever vi i samma verklighet?
Svar: Nej, vi lever uppenbarligen inte i samma verklighet.
Citera
2024-06-09, 20:20
Medlem
Enda rätta är att bara tillåta svenska flaggor eller som denna skola gjorde inte tillåta några flaggor alls. Just den dagen var det två såna skolor som hade studenten och det var så otroligt att se bara svenska flaggor på bilar etc (i stort sett)
Då kom dem stora insikten hur förbannat snett vi hamnat när man för första gången på 30 år ser detta!!
Citera
2024-06-09, 20:22
Medlem
Varför stod vakterna som fån. Det var väl deras uppgift att kolla detta?
Citera
2024-06-09, 20:30
Medlem
AccuratePeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Polisanmäla?? För vad? Fan vad gay alla har blivit! Grabben gjorde fel och blir då tillrättavisad (rätt milt). Inget konstigt i det.

Du har inte sett klippet som cirkulerat på sociala medier antar jag?

https://www.dn.se/sverige/film-sprids-rektor-sliter-bort-palestinaflagga/

Citat:
På en film från händelsen – som fått stor spridning i sociala medier – ses hur skolans rektor rusar upp och med våld sliter ner eleven och flaggan från scenen.

I samma artikeln kan man, till min totala glädje, läsa följande också (min fetmarkering).

Citat:
På en film från händelsen ses hur skolans rektor rusar upp på scenen, sliter tag i flaggan och med kraft rycker och trycker eleven ner för scenens sidotrappa.

Eleven som höll upp flaggan och knuffades av scenen av rektorn har under fredagen polisanmält händelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in