Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Något nytt om Sulle?
Också väldigt nyfiken på det.
Tidslinjen så som jag minns den är som följer:
Fotincidenten tror den skedde i slutet av April, kan inte verifiera då den videon är bortplockad samt att Fia vart bannad några dagar för att ha visat upp den.
Efter det försvann han, och det enda Fia nämnde om det var något i stil med "han behöver åka iväg ett tag", men inget förtydligande mer än så.
Sen dök han upp efter kanske en månad igen och var med som kameraman på en av Fias gapsessioner utanför EÅV. 2 veckor sen var senast han la upp en video där han var med Fia.
Men har sett han vid 1-2 tillfällen i kommentarerna i Fias live sen dess.
Mina egna teorier vad som kanske kan försegå:
Hans inkomst kanske förändrats, typ att han tidigare haft CSN men det nu upphört, och han har trott att han och Fia haft en romantisk relation fast de inte haft det, men Fia har låtit han tro det eftersom hon behöver hans hjälp med att klara utgifterna. Kanske utnyttjat sin egna konservativa läggning och hans religion som anledning till att inte vara intim.
När pengarna försvann vart han tvungen att flytta ut för att hon ska kunna ta in en annan inneboende.
Kan även möjligtvis förklara varför mig veterligen aldrig har lajvat hemmifrån henne sen han försvann, vilket hon gjorde ganska ofta tidigare.
En annan teori är att han kanske fått upp kontakten med barnens mamma igen och beviljats umgänge med barnen, och av den anledningen flyttat till någon släkting som bor näramre barnen eller nått. Barnen är mig veterligen inte LVUade utan bor på skyddad ort med mamman pga honom.
Fia kanske fått insikt (

) om att det kanske inte ser så snyggt ut att bo med en man som är dömd för våldsbrott ur perspektivet att kunna erbjuda en trygg hemmamiljö för barnen.
Men som sagt är också väldigt nyfiken på vad storyn faktiskt är, vill gärna höra andras spekulationer.