Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Skulle man kunna säga att du ser det som 50/50?
Presidentval är alltid 50/50 i dessa lägen, återkom veckan innan, då kanske det går se bättre.
Du verkar sjukligt besatt i att jag ska berätta vem som vinner, du borde veta att jag gör aldrig detta.(Vet ni påstått jag sagt att donalds aldrig ska vinna, men utmanade er flera ggr om detta, och ni kom aldrig tillbaka och pga det inte existerar såna inlägg.)
donalds har sin sekt och Joe har sin bra politik och frågor som engagerar för många republikaner också och det omåttligt opopulära att förbjuda abort.
Så vem vinner, hur faan ska man veta det, underskattar aldrig sekter, men inte heller kvinnor.
Så därför jag tror bägge har möjligheter att vinna.
Ska också tillägga, du kan ställa denna fråga hur många ggr du vill till, svaret kommer inte ändra sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
orrtupp
Själv hade jag fel i de två senaste valen så vad jag tror är inte mycket värt.
Har du köpt skumpa eller något speciellt för att fira valresultatet?
Tycker inte ens om någon av dom, så nä, kommer inte bry mig ett skit vem som vinner.
Och det vet jag retar många(inte bara att jag gör det.), utan att när tex donalds vann så var de som var för Joe eller Hillary bara jaha, där ser man.
Och det verkade reta donalds fansen här svårt, och de höll på gasta om ni gråter när ni förlorar och så vidare i flera månader.
Och sen när Joe vann sist, så vart det samma, jaha, Joe vann, och då ropade de om valfusk valfusk som aldrig existerade i systematisk form eller hade den allra minsta påverkan på president 2020.
Så man ser skillnaden mellan normala människor, och fanatiker och fascister, men de ropade och ropade och kontentan blev sen att inget dom sade existerade ens i verkligheten.
Sicket slöseri med tid för dom
Citat:
Ursprungligen postat av
pontec
Det är lite sorgligt att det inte går att vaska fram en bättre kandidat i ett land med över 300 miljoner människor, 2 gubbar långt efter sitt bästföredatum som båda är lätt dementa. Joe verkar dock var klar över att han är lite gaggig. 2028 blir det en 80-talist (eller kanske en 90-talist)
Kan man tycka faktiskt, men donalds sade när man är så gammal som donalds så ska man inte ställa upp i presidentval.
Och där har vi hela orsaken till Joe kör igen.
Alla blir långsammare vid ålderns höst, och vi sett samma med donalds bara det senaste året tappa en hel del kognitivt.
Citat:
Ursprungligen postat av
elmheden
"DU tror", "retar er"? Varför antar du en massa saker om mig istället för att svara på frågan? Vilken aggressiv ton. Jag ställde bara en fråga då du verkar mer insatt. Jag gick till Biden-tråden för att se om det stod något om hans senaste uppträdande och tyckte diskussion verkade intressant. Jag tror ingenting för jag är inte så insatt, därför frågade jag. Men ditt svar får mig att inse att det här inte är diskussionen för mig, du verkar alldeles för arg och ivrig att sortera in folk i fack som gör dem mer lätthanterliga för dig istället för att faktiskt för en civiliserad diskussion. Det finns för många på fb som agerar precis som du, istället för att besvara frågan de ställs så svarar man med att aggressivt tillskriva frågeställaren en massa åsikter och utmåla denne till något moraliskt förfall. Omvärlden är inte fiender, till för dig att mästra och "vinna" över. Jag lämnar dig och ditt raseri åt någon annan. Hej då.
Vad är argumentet för Joe har vetat om putin i 40år?
Finns det något argument ens?
Min person är inte heller ämnet, utan saken var att Joe känt till putin i 40år och som helt säkerligen var allmän information på den nivån i politiken och informera vem som var chef för underrättelsetjänsten för utlandet.
Så vad är argumentet?
Citat:
Ursprungligen postat av
EastClintfood
Vacklar du? Du som försvarat Efterbiden rätt länge nu. Och hatat på Trump.
Har aldrig försvarat Joe, dock har jag varit saklig med fakta, och då faller ju en patologisk lögnare som donalds bort helt.
Varför skulle jag hata en svårt sjuk människa, som bara vill fylla sina fickor med pengar?