2024-06-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Finns det något som talar emot att Michael faktiskt nådde bostaden i Symi innan frun och vännerna gjorde det?
Mycket troligt! Kanske han till och med hämtade andra kläder och hoppade på en båt, bytte kläder på båten och dumpade de andra i havet.
Snart blåser kläderna iland och alla tror att han drunknat och blivit uppäten. Men i själva verket börjat om som munk 😊
Citera
2024-06-08, 15:09
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouNailedIt
Ser ju inte ut som en övervakningskamera filmat honom där med paraplyet. Väldigt skakig videoupptagning och zooming. Skum sekvens.

Jag reagerade också på det, att kameran följer mannen på bild.

Förklaring?
Citera
2024-06-08, 15:10
Medlem
Citat:
Ser ju inte ut som en övervakningskamera filmat honom där med paraplyet. Väldigt skakig videoupptagning och zooming. Skum sekvens.

Håller med! Det där är ju någon person som filmat, eller?
Citera
2024-06-08, 15:11
Medlem
Någon som kan ta en kartbild från tex google maps och rita in var de var på stranden när han lämnade sin fru och det andra paret. Sen rita in var han Syns på övervakningsfilmen.
Samt rita in var huset de bodde i är.

och med klockslag på stranden och övervakningsfilmen.
Citera
2024-06-08, 15:11
Medlem
Citat:

Förklaring?

Nån som såg honom och visste vem han är och filmade med telefonen och sen gav polisen/media?
Citera
2024-06-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Någon som kan ta en kartbild från tex google maps och rita in var de var på stranden när han lämnade sin fru och det andra paret. Sen rita in var han Syns på övervakningsfilmen.
Samt rita in var huset de bodde i är.

och med klockslag på stranden och övervakningsfilmen.

Men herregud, det kan du väl söka efter själv? All info finns ju. Prova.
Citera
2024-06-08, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
En person inriktad på att sälja böcker med hjälp av hokuspokusdieter och som arbetat inom bankvärlden OCH media - hur svårt tror du det är för medicinbolagen att korrumpera en sådan individ?

Har han sagt något kritiskt om mrna-vaccinen någonsin? Skulle inte tro det för då hade hans karriär varit över på en nanosekund...
Vaccinen angav jag bara som exempel...kan det vara någonting annat han kommit på spåret ?
Citera
2024-06-08, 15:14
Medlem
ncr04s avatar
Citat:

Förklaring?
CCTV-filmen visas på en skärm som i sin tur filmas av en mobiltelefon.
Citera
2024-06-08, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Men herregud, det kan du väl söka efter själv? All info finns ju. Prova.

Jag vet inte vilken strand och vilket hus och var han filmades.

Herregud? Jag är ingen man så du kan tona ned :P
Citera
2024-06-08, 15:16
Medlem
Jag menar att jag reagerar också på att han går med raska och bestämda steg ser inte alls ut att må dåligt snarare stressad ? märkligt fick också känslan av att någon filmat honom ! kände han sig förföljd eller hotad och ville inte blanda in frugan ?
Citera
2024-06-08, 15:18
Medlem
Citat:
Ser ju inte ut som en övervakningskamera filmat honom där med paraplyet. Väldigt skakig videoupptagning och zooming. Snarare som filmat med en mobilkamera. Skum sekvens.
ja precis, kameran följer honom. Det gör ju inte övervakningskamera på det viset
Citera
2024-06-08, 15:18
Medlem
Dessutom man ger sig inte ut själv utan mobilen i den hettan och den respektabla åldern även om han var i god form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in