2024-04-19, 10:43
Skulle nu Bingo och Julia skaffa barn så skulle förmodligen hon bo kvar i Lerum med barnet/barnen på 100% och få hjälp av sin mamma och han Bingo träffa barnen nån gång per år han umgås inte ens med sin egna familj mamma, syskon eller äldsta dottern Nova och yngsta sönerna är han påtvingad av Katrin att ha varannan vecka han skulle nog helst slippa att ha dom men är för rädd att säga emot Katrin alla kör ju över han.
Citera
2024-05-12, 15:06
Medlem
Är det någon som vet vart Julia ska?

Är det The Island? Då även Paolo Robertos ex ska vara "borta" ett par veckor....

Har sett att Jullan nu börjat styla om Bingos lantställe..
Kommer det bli samma tugg som marbella,det är MINA möbler, så jag kan tar dem med mig om/när det tar slut...

Att Bingo inte ser igenom deras falska fasader,och hur de utnyttjar honom..
Citera
2024-05-13, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Är det någon som vet vart Julia ska?

Är det The Island? Då även Paolo Robertos ex ska vara "borta" ett par veckor....

Har sett att Jullan nu börjat styla om Bingos lantställe..
Kommer det bli samma tugg som marbella,det är MINA möbler, så jag kan tar dem med mig om/när det tar slut...

Att Bingo inte ser igenom deras falska fasader,och hur de utnyttjar honom..
Tittar på Bingo och Julia och måste säga .. hon är fruktansvärd ! I säsong 1 tänkte jag .. de kanske har klippt henne som en egoist som är fullständigt korkad , men hon är HEMSK ! Julafton , hos psykolog . Hon gnäller om allt ! Han kan inte gifta sig med henne , både hon och släkten är bara goldigger ! Tror inte ens hon vill ha barn och tycker inte hon är ödmjuk över huvudtaget .. nästan så man mår illa av familjen Franzén .., klippta så eller bara så korkade och lata
Citera
2024-05-25, 23:08
Medlem
Borde inte Julia prioritera att fira Bingos son som fyller år? Inte sett ett grattis och hon är den enda som inte verkar vara på plats och fira.
Citera
2024-05-26, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kijah
Borde inte Julia prioritera att fira Bingos son som fyller år? Inte sett ett grattis och hon är den enda som inte verkar vara på plats och fira.

Är inte hon iväg på nånting? Trodde det var det där programmet där dom ska korsa en kontinent utan pengar och mobil, men sen såg jag deltagarna på nån bild och hon var inte med. Men det är väl nåt annat program.
Citera
2024-05-28, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kijah

För att hon är/varit iväg och spelat in tv-program..
Citera
2024-05-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
För att hon är/varit iväg och spelat in tv-program..

Kompani Svan🤣🤣🤣
Det hade jag ALDRIG gissat ....
Citera
2024-06-02, 01:35
Julia är en väldigt trevlig person. Tur att det finns sådana i denna hemska tid
Citera
2024-06-07, 19:07
Medlem
Jullan är ju lustig....
Först är hon borta i flera veckor och spelar in kompani Svan... Sen tar hon in på hotell i Karlskrona, sen checkar hon in hos Kristove....

Borde man inte vilja träffa sin fästman?
Citera
2024-06-07, 21:38
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Jullan är ju lustig....
Först är hon borta i flera veckor och spelar in kompani Svan... Sen tar hon in på hotell i Karlskrona, sen checkar hon in hos Kristove....

Bingo är på 40-årsparty hos Filip Tegnér idag och drar ladd.
Citera
2024-06-08, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Bingo är på 40-årsparty hos Filip Tegnér idag och drar ladd.

Det var nog inte det enda han gjorde.....
Citera
2024-06-09, 09:33
Medlem
Citat:
Jullan är ju lustig....

Den där Krist Oves håller ju bara på med massa trams! Å hon köper det…liksom många andra 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in