2024-06-08, 07:54
Medlem
Twitterturkens avatar
Företräder Alice verkligen Kristdemokraterna?
Hennes förkärlek till Israel verkar tyda på något annat.
Citera
2024-06-08, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aribert
Den här debatten gjorde mig övertygad om att lägga min röst på SD.
Charlie Weimers är outstanding.
Ja, jag finner honom med lätthet vara den som kryssar boxarna bra politik, engagerad och kunnig i frågorna som drivs i Bryssel, god retoriker, fokuserad på sakpolitik och inte ägna sig åt symboliskt pladder.

SD är lätt det parti som har bäst kunnat föra ut sakpolitik, medan de övriga mest har ägnat sig åt pladder (klimatet, klimatet, klimatet, SD är nazister, SD är nazister) eller bara ägnat sig åt knapptryckande som beordrat av den egna partigruppen (Helene Fritzon).
Citera
2024-06-08, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twitterturken

Ebba Busch är uttalad zionist. Hon tillsatte ju henne.
Citera
2024-06-08, 07:58
Medlem
Citat:
Går inte ovannämnda fråga hand i hand med nedanstående påstående. Sedan att Alice är M globalist med fokus på nyliberala judestyrda bankgrupper som i princip alla M:are stödjer varvid hon i praktiken följer M:s politik. Kd får väl vara glada om de får en "Kd-märkt" politiker in i parlamentet, alternativet är väl ingen.
Citera
2024-06-08, 08:03
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
SAP har haft Mona Muslim som partiledare, en människa som inte klarar av att betala räkningar och som har svårt att skilja på mitt och ditt, samt är sexuellt pervers.
Vidare har SAP haft Margot Wallström i Bryssel som har en tvåårig gymnasieutbildning att falla tillbaka på.
Nu sitter fd.kommunisten Ylva Johansson där, hon är gudbevars lärare i grunden.
SAP och svensk politik i stort drar inte till sig de smartaste och mest välutbildade.

Rätt antal stämplar i partiboken, från ungdomspolitiken ger en skjuts uppåt.

Nu återstår gudbevars enbart valvakan på söndag. Sedan får vi se vilka vallöften som infrias. Tror det är önsketänkande i debatterna, den reella verkligheten är helt annorlunda.

Fritzon tog nog priset som mest rabiat, sedan C och L. En treenighet i ondska, oförstånd och maktfullkomlighet. Ingen hade koll på verkligheten. Bevara Sverige från dessa dårar.

Gemensamt framhävde de flertal gånger sina utbildningar, vilka utskott de medverkat i och annat. Ointressant för lyssnaren, men kanske viktig att de minsann kan framst som besserwissrar.

Måste man påpeka sin egen förträfflighet, så brukar den i verkligheten vara rätt skral.
Senast redigerad av Mullret 2024-06-08 kl. 08:13.
Citera
2024-06-08, 08:04
Medlem
Är det på allvar någon som tittar på SVT längre? Eller TV 4 för den delen.
Citera
2024-06-08, 08:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flundran90
Jaha ok? alla partiledare är ju sionister, läs på om begreppet!

Många rabiata extremister verkar använda begreppet "sionister" numera. Vad betyder det?
Citera
2024-06-08, 08:27
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

Jesus var jude om du har missat det.
Citera
2024-06-08, 08:28
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
KD verkar vara psykotiska. Hemskt att dom ska kalla sig kristna och stödjer folkmord och båda sina ledare är hysteriska brudar som tror man ska stirra argt och avbryta i debatten. Tänk om en man agerade på samma hotfulla vis. Alice går ner i papperkorgen för mig. Gränser och frihet i samma mening. Det är en shitshow utan dess like.
Citera
2024-06-08, 08:30
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Jag röstar inte men i detta hårda klimat undrar jag om man ändå borde göra det och isf rösta MP eller V, för resten är ju obehagliga på riktigt.
Citera
2024-06-08, 08:33
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
Alice som jag känner igen från tidigare debattprogram. Hon var en av få "borgliga" i debatterna, klok men tystlåten.

När det gäller Israel och Hamas då brinner hon till. Hon verkar ju nästan psykisk sjuk.
Hon nämnde att hon har sett 40-minutersvideon från 7 oktober. Är det därför hon agerar som hon gör?

Vad är det för 40-minitervideo?
Citera
2024-06-08, 08:43
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Helen Fritzon har definitionen av en kärringsröst, herregud
Värsta rösten någonsin, och sen så ljuger kärringen konstant.
En fullkomligt totalt vidrig person!
Fyfaa'n!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in