2024-06-08, 06:55
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Fy fan! Vad Jonas Sjöstedt var dålig. Aldrig jag kommer rösta på ett sådant vrak.
Tycker han är skicklig med sin erfarenhet.

Är det inte snarare så att du låter dig färgas av dina egna åsikter?
Citera
2024-06-08, 06:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Att få gratis sprit ifrån kommunistdiktaturer är knappast erfarhet..
Citera
2024-06-08, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Någon som har Viktor Barth-Krons, Expressen, siffror?

Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Krig i Europa men klimatet är viktigast. Klart det är viktigt men om hela världen är nukad vem fan bryr sig om klimatet då? Kackerlakorna?

Vilken fars men en sak är säker, den som röstar vänster än antisemit.

Du kan bry dig om klimatet om du inte har något annat för dig. Med tanke på de enorma summorna som nu ”löser” klimatkrisen i skatter och avgifter för att avlöna dessa, som år efter år aldrig blir konfronterad av media om de faktiska utfall.

Då kan du ha egentligen vilka åsikter du vill och dess konsekvenser spelar heller ingen roll.
Citera
2024-06-08, 07:04
Medlem
LillaflickanPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Fy fan! Vad Jonas Sjöstedt var dålig. Aldrig jag kommer rösta på ett sådant vrak.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Var det fler än jag som såg att han hade en Hamasflagga som pin på sitt kavajslag?
Citera
2024-06-08, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Du kan bry dig om klimatet om du inte har något annat för dig. Med tanke på de enorma summorna som nu ”löser” klimatkrisen i skatter och avgifter för att avlöna dessa, som år efter år aldrig blir konfronterad av media om de faktiska utfall.

Då kan du ha egentligen vilka åsikter du vill och dess konsekvenser spelar heller ingen roll.
Samma sak gäller ju det gröna stålet. Projektionen för investeringar och utfall gäller på 20 år, men både LKAB:s ordförande, Göran Persson och SSAB:s vd, Martin Lindqvist, har båda avgått och lämnar allt ansvarsutkrävande för sitt ansvar att ha startat skiten på nästa person.
Citera
2024-06-08, 07:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LillaflickanPK
Var det fler än jag som såg att han hade en Hamasflagga som pin på sitt kavajslag?

Kommunismen har mördat 500 miljoner människor, att döda lite civila barn och ungdomar i Isreal ligger helt V linje. Det räcker inte att Hitler gasade ihjäl 6 miljoner judar utan V mörda lite fler.
Citera
2024-06-08, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Samma sak gäller ju det gröna stålet. Projektionen för investeringar och utfall gäller på 20 år, men både LKAB:s ordförande, Göran Persson och SSAB:s vd, Martin Lindqvist, har båda avgått och lämnar allt ansvarsutkrävande för sitt ansvar att ha startat skiten på nästa person.

Det är väldigt svårt att avgöra, vart det kommer landa, då vi måste få antingen tullar eller förbjud mot annan stål för att lyckas.

Det är inte första gången dessa statliga projekt dyker upp och där man likt imperiet sjöng om staten och kapitalet, helt enkelt kan satsa i dessa projekt helt riskfritt med krediter från staten.

Det ger utfallet att oavsett hur dessa projekt lyckas så spelar inte utfallet någon roll.
Där media egentligen inte utkräver ansvar utan nickar med i P1 istället.

Att de senaste årens enda journalistiska skop kommer från Hendrik Jönsson som egentligen bara rabblar upp andras granskningar från twitter och gör en video som helt omkullkastar och idiot förklarar reduktionsplikten är för svt och media en stor käftsmäll.

Istället går guldspaden till tv4 muppen och hans avslöjande om ett dokument från oikos där han helt sonika ljög om vad som stod där.
Citera
2024-06-08, 07:34
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Var rätt övertygad på SD men vacklar du mellan KD och SD. Alice var verkligen on fire med totalkross av Hamaskommunisterna om deras uppenbara skyddande/vurm av de judehatande Palinazister.

KD röstar i princip alltid som vänstern, när det bränner till.
Citera
2024-06-08, 07:36
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld

Grönt stål är en ren blåsning. Det kommer fördyra all typ av produktion, och enbart vara en markör på klimatets altare. Påminner om Fälldin, stålverk 80, och 500000 utlovade jobb i Norrland.

Modeordet blir grönt. Vilket alla helgar som om det vore jesus återkomst.

Ser en liknande trend för northvolt, men det är en annan femma.
Citera
2024-06-08, 07:38
Medlem
ariberts avatar
Den här debatten gjorde mig övertygad om att lägga min röst på SD.
Charlie Weimers är outstanding.
Citera
2024-06-08, 07:38
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
EU valet är nu större än det inhemska. Patetiskt.
Citera
2024-06-08, 07:47
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Själv trodde jag att Helen Fritzon var någon form av en parodi som programkanalwn hade placerat bland de övriga kandidaterna.
Sedan gick det upp för mig att denna clown faktiskt är Socialdemokraternas tyngsta EU parlamentariker.
Det är en väldigt konstig tid som vi nu upplever.
SAP har en clown som sitt första namn i politiken samtidigt som USA leds av dement president som utmanas av en nästan lika gammal herre som varit en fastighetsmagnat.
SAP har haft Mona Muslim som partiledare, en människa som inte klarar av att betala räkningar och som har svårt att skilja på mitt och ditt, samt är sexuellt pervers.
Vidare har SAP haft Margot Wallström i Bryssel som har en tvåårig gymnasieutbildning att falla tillbaka på.
Nu sitter fd.kommunisten Ylva Johansson där, hon är gudbevars lärare i grunden.
SAP och svensk politik i stort drar inte till sig de smartaste och mest välutbildade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in