Citat:
Ursprungligen postat av
Cameltotem
Ett generellt tips gällande stränder är att bada på förmiddagen.
Gröningen i Helsingborg är t ex 95% Svenskar fram till lunch och vid eftermiddagen och kväll är det 95% invandrare. Jag har aldrig i mitt liv sett så koordinerat och konsekvent folkutbyte.
Ska man verkligen kvällsbada då får man ta sig till ett ställe som inte går att nå med bil, för invandrare har varken närheten eller orken för att cykla eller gå.
Det är skrämmande träffande i hela Sverige och detta kan man givetvis använda till sin fördel!
Det är enklare än så, invandrarna kommer med bussarna och på Ribban så häckar de därför på de tre bryggor som ligger vid busshållplatsen. De klarar inte att gå 300 meter så en svensk kan hitta en parkering långt från en busshållplats så är bryggan helsvensk. Stränder som man nästan enbart kan nå med bil som Skanör Falsterbo är rimligen nästan helsvenska, det kostar ju 50 kr att parkera bilen där och det är bara svenskar som har pengar.
Inte för att invandrarna stör jättemycket på Ribban. De kommer med sina stora familjer, man ser att alla barnen fått nya badbyxor, sedan går de långa bryggan fram till vattnet, tittar lite på det, och åker hem igen. Ingen kan simma.
Jag flyttade med familjen till Malmö för 21 år sedan. Då var iofs samtliga stränder hel-svenska utöver Sibbarp där invandrarna häckade redan då. Så visst har det hänt något i Malmö sedan dess.