2024-06-05, 13:29
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
JKA, Billy, Tihi, och Otieno drog in en hel del pengar. Fettot äter på försäkringskassans dime. Brännström och Bartosz har fått nya jobb. Pittas, Modesto, Collins, Faqa, Faraj, och säkert en hel del till som jag inte minns just nu ryktas bort. Och då har jag inte pekat på vårt publiksnitt denna och förra säsongen. Ja, kort sagt, den ekonomiska krisen är ganska överdriven. Om Jeahze är villig att skriva på för en rimlig peng är det en no brainer för Berntsen sett utifrån ett sportsligt perspektiv. Björnström håller dessvärre inte som startspelare i Allsvenskan.

Men ja, som sagt, ingen vill ha f.d. vrak med kvinnobox på bältet i AIK.
Men dom ryktas väl iväg för att dom måste säljas? Det finns ju bra anledningar och dåliga anledningar att sälja spelare.

Och mitt problem med värvningen av honom är kanske inte diverse rykten och klubbadresser utan hans inställning till kontrakt. Det är därför jag pratar korttidskontrakt vad gäller honom. Även om han skriver på ett kontrakt för vad som ser ut som rimliga pengar så gäller ju det bara så länge som kontraktet respekteras..
2024-06-05, 13:54
Medlem
Finns det några trevliga målvakter från en lite högre hylla ute på marknaden i sommar nu när Mitov äntligen verkar försvinna? Lösningar säsongen ut funkar skulle jag tro.
2024-06-06, 14:34
Medlem
trazkeis avatar
AIK utmanar Häcken om Willumsson. Gulligt ändå att dom aldrig lär sig att inte utmana oss.
2024-06-06, 14:40
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
AIK utmanar Häcken om Willumsson. Gulligt ändå att dom aldrig lär sig att inte utmana oss.
Minns du inte vad som hände med Pittas? Ingen vill spela framför er androgyna ståplats.
2024-06-06, 14:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Hahahaha lärde du dig ingenting av Pittas historien?
2024-06-06, 14:42
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Great minds think alike
2024-06-06, 19:06
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ni borde ner till Abidjan och se till att inte Hammarby knycker alla talangerna. Publiklagen ska ni inte försöka konkurrera med
2024-06-06, 19:13
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Minns du inte vad som hände med Pittas? Ingen vill spela framför er androgyna ståplats.

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Ni borde ner till Abidjan och se till att inte Hammarby knycker alla talangerna. Publiklagen ska ni inte försöka konkurrera med
Fan, hade jag vetat att Knulldockornas riksorganisation hade årsmöte härinne idag hade jag nog väntat med mitt inlägg till imorgon.
2024-06-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Finns det några trevliga målvakter från en lite högre hylla ute på marknaden i sommar nu när Mitov äntligen verkar försvinna? Lösningar säsongen ut funkar skulle jag tro.
Du har Oscar Linnér i Vendssysel i Danmark. Oklart hur lämplig och trevlig han är ki. Jag gissar på lite ödmjukare. Verkar vara deras första val.
2024-06-07, 00:34
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Fan, hade jag vetat att Knulldockornas riksorganisation hade årsmöte härinne idag hade jag nog väntat med mitt inlägg till imorgon.

Haha du kommer bli besviken när islänningen precis som Pittas väljer den svartgula klubben på rätt sida av landet
2024-06-07, 11:01
Medlem
Lundbondens avatar
Vi ska tydligen vara ute efter Ola Solbakken, han ska tydligen vara winger. Jörgensen på g ut?
Senast redigerad av Lundbonden 2024-06-07 kl. 11:03.
2024-06-07, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Vi ska tydligen vara ute efter Ola Solbakken, han ska tydligen vara winger. Jörgensen på g ut?
De efternamn,e det sonen till gamle Ståle Solbakken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in