Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
JKA, Billy, Tihi, och Otieno drog in en hel del pengar. Fettot äter på försäkringskassans dime. Brännström och Bartosz har fått nya jobb. Pittas, Modesto, Collins, Faqa, Faraj, och säkert en hel del till som jag inte minns just nu ryktas bort. Och då har jag inte pekat på vårt publiksnitt denna och förra säsongen. Ja, kort sagt, den ekonomiska krisen är ganska överdriven. Om Jeahze är villig att skriva på för en rimlig peng är det en no brainer för Berntsen sett utifrån ett sportsligt perspektiv. Björnström håller dessvärre inte som startspelare i Allsvenskan.
Men ja, som sagt, ingen vill ha f.d. vrak med kvinnobox på bältet i AIK.
Men dom ryktas väl iväg för att dom måste säljas? Det finns ju bra anledningar och dåliga anledningar att sälja spelare.
Och mitt problem med värvningen av honom är kanske inte diverse rykten och klubbadresser utan hans inställning till kontrakt. Det är därför jag pratar korttidskontrakt vad gäller honom. Även om han skriver på ett kontrakt för vad som ser ut som rimliga pengar så gäller ju det bara så länge som kontraktet respekteras..