2024-06-06, 11:18
Bannlyst
Jag har dejtat en tjej i ett år och nu säger hon att hon måste flytta in hos mig. Jag är inte redo för att låta henne flytta in än eftersom jag har en skuld på 50 tusen som jag vill betala av först och så vill jag spara ihop lite pengar, typ 1-3 månadslöner i buffert. Jag vill inte berätta dessa detaljer om min ekonomi. Hon hotar med att ta livet av sig om hon inte får flytta in och när jag uppmanar henne att göra det då så blir hon skitledsen.
Citera
2024-06-06, 11:21
Medlem
OneTaps avatar
klart hon ska flytta in så kan ni slåss mot fogdarna tillsammans i kärlekens namn :P
Citera
2024-06-06, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roggaren89
Vad fan har du rökt på

Om nu detta i sanning är beskrivet, så är svaret nej. Avbryt relationen, ta upp onani och jobba övertid. Så, löst

Edit
Råkade felcitera ordentligt, men uppmaningen kanske passar dig också. Isåfall, kör på bah. I annat fall ber jag om ursäkt för att ha stört dig såhär i Sveas dag av glans ❤️
Citera
2024-06-06, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Jag har dejtat en tjej i ett år och nu säger hon att hon måste flytta in hos mig. Jag är inte redo för att låta henne flytta in än eftersom jag har en skuld på 50 tusen som jag vill betala av först och så vill jag spara ihop lite pengar, typ 1-3 månadslöner i buffert. Jag vill inte berätta dessa detaljer om min ekonomi. Hon hotar med att ta livet av sig om hon inte får flytta in och när jag uppmanar henne att göra det då så blir hon skitledsen.

En person, oavsett tjej eller kille, som hotar med att ta livet av sig om man inte gör som de säger ska man bara bryta kontakten med direkt. Fuck that. Låt de antingen dö eller lära sig att inte bete sig som fittor. Inget av värde at hämta här. Gå vidare, snabbt!
Citera
2024-06-06, 11:37
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Vad fan har du rökt på
Min tanke.

Kolla TS historik, ett drös av startade trolltrådar.

OnT Om en tjej "kräver" få flytta in, särskilt ifall det är snabbt inpå samt utan inhämtande av din åsikt är det en röd flagga. Vad förvandlas hon till när hon är innanför dörren ?
Citera
2024-06-06, 11:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Om nu detta i sanning är beskrivet, så är svaret nej. Avbryt relationen, ta upp onani och jobba övertid. Så, löst

Edit
Råkade felcitera ordentligt, men uppmaningen kanske passar dig också. Isåfall, kör på bah. I annat fall ber jag om ursäkt för att ha stört dig såhär i Sveas dag av glans ❤️

Flytta ihop med en kvinna som hotar att ta livet av sig om hon inte får flytta in, jaja kan bli många intressanta trådar på flashback framöver om de flyttar ihop.
Citera
2024-06-06, 11:38
Medlem
Bartman777s avatar
Vad fint att du uppmuntrar din tjej att ta livet av sig
Citera
2024-06-06, 11:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry

Då är frågan: Är hon bara dum i huvudet eller är det nåt allvarligt fel på henne? Hon hotar alltså med att ta livet av sig om hon inte får flytta in hos dig? Gör dig av med henne, avsluta relationen innan det går åt skogen.
Citera
2024-06-06, 12:01
Medlem
Skriker WT om henne.

Säger detta nu i all välmening , och det är akta dig för sådana här psykfall. Och ser hon inte till att söka hjälp för detta är mitt förslag att inte låta henne flytta in och avsluta förhållandet. Tycker det är beundransvärt att du stått ut i ett år med hennes beteende.
Citera
2024-06-06, 12:14
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Blir jag utnyttjad av min tjej

Självklart så försöker hon utnyttja dig.
Citera
2024-06-06, 12:46
Medlem
systems avatar
Ta varsin livförsäkring på varandra.
Citera
2024-06-06, 13:00
Medlem
Citat:
Flytta ihop med en kvinna som hotar att ta livet av sig om hon inte får flytta in, jaja kan bli många intressanta trådar på flashback framöver om de flyttar ihop.

Kanske blir en ny kyrkbacken följetong. Kanske vore toppen om de flyttade ihop, för oss runt omkring.

Så TS, jag tror du ska ge henne chansen. Människor som hotar med självmord när de inte får som de vill, brukar sällan krångla
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in