2024-06-05, 18:13
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClark
De kommer inte att ”vinna” och de kommer inte att ”förlora” på den nivån att Ukraina inte längre existerar. När tillräckligt många tröttnat, och det gör man i alla krig tillslut, så kommer man att sluta fred. Jag är en av dem som från början sagt att Ukraina förlorar mer på detta krig än Ryssland och så har det också uppenbarligen blivit och fortsätter dag för dag.
??
Alltså du är ju dum på riktigt,
ingen ifrågasätter att Ukraina förlorar mer på detta krig, som startats av ryzzen..

Men alternativet är ju för fan kapitulation och upphöra att existera!
Idiot

Fred ska det bli när ryzzen inser sitt misstag, sen kommer en lång period där ni förlorar fan så mycket mer än Ukraina!
Senast redigerad av RealTide 2024-06-05 kl. 18:18.
Citera
2024-06-05, 18:15
Medlem
Putins krig fortsätter att gå uselt, och idag kom ett nytt kärnvapenhot i ryss-tv. Den här gången är det Nederländernas tur att få sig en slev.

https://marcusoscarsson.se/rysk-officer-hotar-med-karnvapen-pekar-ut-land-i-vasteuropa/
Ryssland borde genomföra en kärnvapenattack i ”hjärtat av Europa” för att slå ut viktiga energianläggningar på kontinenten.

Det föreslår Andrey Gurulyov, ledamot av statsduman i Rysslands federala församling och tidigare vice befälhavare för Rysslands västra militärdistrikt.

Gurulyov fäller kommentaren under ett framträdande i den statskontrollerade ryska tv-kanalen Russia-1.

I programmet säger politikern att han ”upptäckt” att 50 till 60 procent av Europas kolvätetillförsel finns i Nederländerna, utan att presentera bevis för sitt påstående. Gurulyov hävdar att en kärnvapenattack mot Nederländerna skulle tvinga Europa ”ner på knä”.

Vad finns det att vara rädd för?

Under tv-framträdandet får Andrey Gurulyov frågor om en kärnvapenattack verkligen är nödvändig.

– Javisst. Jag tror jag tror att vi måste visa vår beslutsamhet - vad finns det att vara rädd för? svarar han.
Det efterblivna utedasslandet sjunker allt djupare ner i sitt storhetsvansinne dag för dag.
Senast redigerad av Chillgren 2024-06-05 kl. 18:27.
Citera
2024-06-05, 18:20
Medlem
attogs avatar
Citat:
De kommer inte att ”vinna” och de kommer inte att ”förlora” på den nivån att Ukraina inte längre existerar. När tillräckligt många tröttnat, och det gör man i alla krig tillslut, så kommer man att sluta fred. Jag är en av dem som från början sagt att Ukraina förlorar mer på detta krig än Ryssland och så har det också uppenbarligen blivit och fortsätter dag för dag.

Det tror inte jag.
Det är precis tvärtom.
Citera
2024-06-05, 18:21
Medlem
attogs avatar
Citat:
Haha, nä, för de medier du tar del av sprider inte propaganda? Vem är foliehatten…

Du kanske?

Vad har du att komma med?
Något matnyttigt?
Citera
2024-06-05, 18:23
Medlem
Citat:

Ukraina kommer vinna det här, Ryssen kan inte vinna. De förlorade redan i februari 2022.
Just nu är det bara en fråga om hur mycket U-Land Ryssland kommer att bli när de väl förlorar.

Citat:
Haha, nä, för de medier du tar del av sprider inte propaganda? Vem är foliehatten…

Har du kollat på någon av filmerna som brukar länkas här? Gör det och sedan återkom.
Citera
2024-06-05, 18:26
Medlem
JohnClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attog
Det tror inte jag.
Det är precis tvärtom.

Intressant, för jag tror det blir precis tvärtom. Men du, inget att tjafsa om utan vi får väl se vem som får rätt 😉
Citera
2024-06-05, 18:30
Medlem
JohnClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
??
ingen ifrågasätter att Ukraina förlorar mer på detta krig, som startats av ryzzen..

Idiot

Fred ska det bli när ryzzen inser sitt misstag, sen kommer en lång period där ni förlorar fan så mycket mer än Ukraina!

Kul att se att det är samma tomtar som hänger i tråden och svarar direkt på allt utan vidare eftertanke. Det finns en massa outs i detta krig som inte innebär att Ukraina ”upphör att existera”. Att Ukraina slåss för sin överlevnad och dessutom för Europas överlevnad är ju precis det våra egna krigshetsarpropagandister lyckats tuta i många av oss.
Citera
2024-06-05, 18:35
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTide
??

Idiot

Jag tror Rysseriet via JohnClark hittade en ny lägsta punkt i kväll.
Citera
2024-06-05, 18:38
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Kul att se att det är samma tomtar som hänger i tråden och svarar direkt på allt utan vidare eftertanke. Det finns en massa outs i detta krig som inte innebär att Ukraina ”upphör att existera”. Att Ukraina slåss för sin överlevnad och dessutom för Europas överlevnad är ju precis det våra egna krigshetsarpropagandister lyckats tuta i många av oss.

Det finns inga outs i detta krig, Ukrainarna kämpar mot en gammal diktator som passerat sitt bäst före datum och som är ivrigt påhejade av idioter som dig.

Men men.. En "out" som du säger det är att Ryssarna nu genast lämnar Ukraina och börjar betala krigsskadestånd, för det finns ingen där som vill ha någonting att göra med Ryssar nuförtiden och då har jag inte ens börjat rada upp alla krigsbrott ni Ryssar har utfört.
Citera
2024-06-05, 18:39
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
En ort som ryssarna erövrade för 2 år sedan. Förut bodde 20 000 människor där; nu bara 280. Ryssland erövrar folktomma ruinstäder.
https://x.com/Gerashchenko_en/status/1797935041546170515
Popasna. Där hade Wagner sitt HQ i Donbass så länge de deltog i Bakhmutstriderna. Popasna, 19 km från dagens front.
Senast redigerad av Schlesien 2024-06-05 kl. 18:41.
Citera
2024-06-05, 18:40
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VizslaSilver
Token har varit avstängd ett halvår?

Vet ej, men praktarslet kom tillbaka starkt i alla fall. Sällan har en människa väckt så mycket hat inom mig genom sina enfaldiga kommentarer
Citera
2024-06-05, 18:41
Medlem
RealTides avatar
Citat:
Kul att se ( not) ditt vatnik-svar.
Eftertanke skulle din putler haft innan gan startade kriget.
Men det är väl inte lätt att ha det när man sitter där i kreml i en diktators-bubbla med idel rövslickare och galna fascister runt omkring sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in