2024-06-04, 12:51
Medlem
Sanslöst förvirrad på instagram just nu.

"jag har inte varit live här på 6 månader.. nä så länge kan de inte vara, eller?"
2024-06-04, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fanvadljustdetblev
Bumbislaktare? Snarare grisslaktare.

Roligt att jag kom dig under skinnet så pass att jag fick en shoutout. Fint.

Hursomhelst så är Bumbi live på instagram och beter sig virrigt som vanligt. Hon kanske ska svamla mer om att hon har patent på ”Bumbi”?

Du får säga till när du vill ta den där slakten kompis 😂👍
Kan erbjuda både biljettpengar eller ta mig till dig.👌
Står du för tillbehören själv ?

Så lite så för shoutouten inget nämnvärt lilla du✌️
Kostade direkt inget.

Jag älskar att folk tror sig komma mig under skinnet.
Klockrent.

Jasså hon väljer att gå live på insta nu? Hon kanske vet om att hon inte är TikTok vänlig i nuläget om det är extra snurrigt innanför pannbenet idag.
Har missat men antar jag hinner ta igen det på TikTok sen.
Hahaha patent på ”Bumbi”? Ja varför inte? Lär inte vara många som vill associeras med det smeknamnet längre.
LÄNGE LEVE SEKTEN💯

#detsvider #klamydiatest
2024-06-04, 15:36
Medlem
I hennes inlägg säger hon att hon har pengar över. Men avslutade sin live för att hennes internet tog slut och kunde inte ladda på nytt. Kontroll över sitt liv, absolut 😂
2024-06-04, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
I hennes inlägg säger hon att hon har pengar över. Men avslutade sin live för att hennes internet tog slut och kunde inte ladda på nytt. Kontroll över sitt liv, absolut 😂
Hahahaha, Bumbi man har förvaltare för att man INTE HAR KONTROLL ÖVER SITT LIV!
Och vad menar du med "ingen respekt mot mig själv PÅ DEN TIDEN"? Det var för 2 månader sedan 🤣
"JUST DÅ hade jag ett grovt spelmissbruk. Kunde ej hantera det alls" Du har fortfarande ett grovt spelmissbruk och kan verkligen inte hantera det.
"Idag har jag mera kontroll över min ekonomi samt spelar inte upp allt". Tycker du att ha förvaltare innebär att ha kontroll över sin ekonomi och hur mycket pengar har du kvar nu?
Har märkt att du börjar ljuga extremt mycket när pengarna är slut och Anjo med co struntar fullständigt i dig.
Over and out!
2024-06-04, 18:26
Medlem
Någon har ju laddat på hennes internet. Hon lägger upp stories.
2024-06-04, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Någon har ju laddat på hennes internet. Hon lägger upp stories.
O vilka stories sen, nu är pengarna definitivt slut 🤣🤣🤣
Blir ytterligare en fattig och ensam sommar utan happenings för Bumbi.
Ska bli kul att se hennes fejkade stories hon kommer att lägga upp på sin födelsedag när vi alla vet att hon kommer att fira den ENSAM!
2024-06-04, 20:40
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Nu är den tiaraklädda byfånen i farten igen, och denna gång försöker hon få lite uppmärksamhet genom att suga av Chrippa på IG.
2024-06-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Nu är den tiaraklädda byfånen i farten igen, och denna gång försöker hon få lite uppmärksamhet genom att suga av Chrippa på IG.

Det är därför hon smackar så mycket hela tiden.. hon gör sig redo.
2024-06-04, 23:32
Medlem
Kan vi prata om den där storyn som ligger ute nu? Den där hon lagt fram en stooor kniv, två gamla telefoner och gammal rutten systemkamera på bordet. Och svamlar om hur vi andra inte har råd med fula tacky klockor som Chrippa da idiot. 😂
2024-06-05, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Kan vi prata om den där storyn som ligger ute nu? Den där hon lagt fram en stooor kniv, två gamla telefoner och gammal rutten systemkamera på bordet. Och svamlar om hur vi andra inte har råd med fula tacky klockor som Chrippa da idiot. 😂
Storyn där hon säger "jag gör inte som ni äckel och slänger ner skit i vasken, jag häller faktiskt ut det i toaletten och spolar för jag gillar inte att samla så det blir stopp och sånt".
Jättebra att slänga matrester och annan skit i toaletten för där kan det ju inte bli stopp.
Hoppas det blir stopp i hela huset och att det kan härledas till Bumbi så hon får betala eller aa betala och betala öka på skuldberget.
2024-06-05, 08:35
Medlem
reufvhatts avatar
Hon är just nu bannad från att livea på TT. Så hon kommer nog tyvärr tillbaka snart.
2024-06-05, 09:25
Medlem
Och igår sade hon att hon inte hade någon mat.... Blir fin fasta fram tom den 19e.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in