2024-06-05, 00:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Så det Chrippa skriver är alltså falskt? Han säger/skriver tvärtemot det du hävdar.
Var skriver Chrippa något om det?

I samtalet han har med producenten - som ligger ute på Youtube - framgår det.
Citera
2024-06-05, 00:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så kan det ha varit.
Såg även senare att han hade förtydligat gällande det.

Men pengar var inte av intresse för han, så låt Jocke få sina pengar för dokumentären som ska granska hans barndom, som Kräftan själv skrev att syftet med dokumentären är. Då spelar det ingen roll.
Att granska en barndom med analyser från experter tar lång tid, att få Kräftan att pladdra lite om sina kompisar tar knappt en arbetsdag.
Kräftan jobbar som max 2 timmar per dag, så han förlorar ingen inkomst heller.
Han hoppade av för att han och övriga familjemedlemmar inte fick garantier om att deras versioner skulle vara med oklippta.
Citera
2024-06-05, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Där har du samlat just det som gör att jag inte på något sätt kan ta ställning för Chrippa och kan inte på något sätt förstå dom som gör det.

Han kan själv inte förklara något, han kan inte heller dementera utan skyller på annat.
Enligt Kräftan är det Jocke som kokat ihop vad han skulle säga offentligt. Finns inga bevis och inget som tyder på det.
Så tills dess att han inte kan lägga fram konkreta bevis så är det påhitt.
Citera
2024-06-05, 01:03
Medlem
Citat:
Jag är övertygad om att han, efter sina utspel, inte fick vara med. Det handlar ju om människors säkerhet.

Han blev erbjuden några tussar, men då passade det sig inte längre.
Citera
2024-06-05, 01:04
Medlem
Citat:
Han kan själv inte förklara något, han kan inte heller dementera utan skyller på annat.
Enligt Kräftan är det Jocke som kokat ihop vad han skulle säga offentligt. Finns inga bevis och inget som tyder på det.
Så tills dess att han inte kan lägga fram konkreta bevis så är det påhitt.

Hundra procent rätt. Det är ALLTID Jockes fel. Vilket även hävdas av ett fåtal personer här. Där ett evigt virrvarr. Det enklaste är att rakt av hålla sig till det som är sant och livet blir lättare.
Citera
2024-06-05, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han hoppade av för att han och övriga familjemedlemmar inte fick garantier om att deras versioner skulle vara med oklippta.

Var det något han kom på i efterhand eller var det något på kravlistan från start innan han tackade ja?
Citera
2024-06-05, 01:06
Medlem
Citat:
Han krävde minst 100tkr med krav och villkor, han blir erbjuden 100tkr och vill inte vara med.
Han vet om att dokumentären ska handla om att granska Jockes barndom och att de andra skulle få vara med i en del och säga sitt.
Han har nog fått det helt om bakfoten att det inte betyder att få ett helt avsnitt...
Trodde han seriöst att hans del kommer vara 9 timmar lång i en oklippt version när han pratar bland annat om sina kompisar hur de lekte... Som är helt orelevant.
Tänkte han att alla får 9 timmar i dokumentären? 4 pers som babblar nonstop i 9 timmar om barhäng, nya tjejen, lek med kompisar, Twitch, Zara-butiken, något bråk 2016 flytt till nya lägenheten, hur det är resa och låtstas-bo i Spanien, dra till med en hittepå-historia att man blivit tvungen att lämna Sverige (när så inte var fallet).
Hur lång ska den här dokumentären vara egentligen?

Jag vet inte om jag är opassande här men det bubblar snart upp ett skratt utan dess like just för att det är så dumt och jag vet inte vilken värld han lever i.
Citera
2024-06-05, 01:09
Medlem
Citat:
Hundra procent rätt. Det är ALLTID Jockes fel. Vilket även hävdas av ett fåtal personer här. Där ett evigt virrvarr. Det enklaste är att rakt av hålla sig till det som är sant och livet blir lättare.

Det är ju märkligt att det hela tiden kan vara Jockes fel. De sminkade blåmärkena på L, var det också brorsans fel? Var det Jocke som sminkade dit de och sen såg till att de fotades
Att L säger att Kräftan aldrig slagit henne med knuten näve, är det också Jockes fel?
Citera
2024-06-05, 01:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Var det något han kom på i efterhand eller var det något på kravlistan från start innan han tackade ja?
Det var något han trodde var givet - om du pratar om hur det skulle framtällas.
Pengarna kom på fråga när han förstod att Jocke under sex månader fått betalt.

Inget av detta visste han före han pratade med Jacke och teamet redan var på plats. De hade inte varit ärliga.
Citera
2024-06-05, 01:11
Avstängd
Citat:
Han krävde minst 100tkr med krav och villkor, han blir erbjuden 100tkr och vill inte vara med.
Han vet om att dokumentären ska handla om att granska Jockes barndom och att de andra skulle få vara med i en del och säga sitt.
Han har nog fått det helt om bakfoten att det inte betyder att få ett helt avsnitt...
Trodde han seriöst att hans del kommer vara 9 timmar lång i en oklippt version när han pratar bland annat om sina kompisar hur de lekte... Som är helt orelevant.
Tänkte han att alla får 9 timmar i dokumentären? 4 pers som babblar nonstop i 9 timmar om barhäng, nya tjejen, lek med kompisar, Twitch, Zara-butiken, något bråk 2016 flytt till nya lägenheten, hur det är resa och låtstas-bo i Spanien, dra till med en hittepå-historia att man blivit tvungen att lämna Sverige (när så inte var fallet).
Hur lång ska den här dokumentären vara egentligen?
Han är så lågintelligent att det är svårt att förstå. Har han kardborreband eller är det bara flip flops som han slipper knyta varje dag? Helt otroligt.
Citera
2024-06-05, 01:41
Medlem
Citat:
Jag vet inte om jag är opassande här men det bubblar snart upp ett skratt utan dess like just för att det är så dumt och jag vet inte vilken värld han lever i.

Jag förstår inte heller hans tankegångar.

Men det blir väl intressant om det är en dokumentärserie där avsnitten inte är ca 42 min var, utan 9 timmar långa
Svårt bara att få in när man ska hinna se ett helt avsnitt.
Citera
2024-06-05, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var något han trodde var givet - om du pratar om hur det skulle framtällas.
Pengarna kom på fråga när han förstod att Jocke under sex månader fått betalt.

Inget av detta visste han före han pratade med Jacke och teamet redan var på plats. De hade inte varit ärliga.

Det är ju surt, men det finns kanske en annan förklaring från TV4 håll hur det låg till. Kräftan (Sorry Kräftans pappa) har inte talets gåva och verka ha svårt att ta till sig informationen ordentligt, så när han pratar och ska förklara hur något ligger till, kan man nog räkna med att det är en hel del missuppfattelser från Kräftans sida.
Han är inte heller den bästa budbäraren att förmedla vidare information till andra, så det kan ha blivit fel hela vägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in