Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Att du väljer att enbart ta till dig fakta som passar din agenda kan inte jag göra nåt åt . Givetvis beklagar jag och har min djupaste respekt för dom som fått men för livet av covidvaccinet men jag tänker inte ljuga . Om du nån gång läst en bipacksedel så borde du ha läst texten " Kan orsaka biverkningar . Svårare än så är det inte . En fråga: Undviker du besprutad frukt i butik också? Jag vågar lova att du löper betydligt större risk att bli påkörd av en bil , eller skada dig i ditt eget kök än att få svåra biverkningar av vaccinet .
Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Källkritik. Det finns många som du. Som hyser misstro mot officiella nyhetsorgan. Som tror att myndigheter världen över är köpta av Big Pharma. De som litar mer på youtube doktorer.
Kanske dags att släppa Lars Bern och gänget?
Angående det fetade så föreslår jag att ni (IMBILDEN och Azdz) blickar inåt och frågar er själva om ni möjligtvis hänfallit åt psykologisk projektion. Dvs att ni anklagar andra för det ni båda undermedvetet skäms för.
Om ni anser att det finns något jag inte känner till eller inte har beaktat så får ni gärna lägga fram dom argumenten, och ni kommer få ett sakligt svar.
Jag tog själv nyligen upp VAERS och V-Safe. Att rapportering av biverkningar i dom systemen är oroande, för att uttrycka sig milt. Fick inget svar från någon av er.
Varför ska jag källkritisera Lars Bern?? När har jag hänvisat till honom? I inlägget före ditt, INBILDEN, så informeras vi om en Telegraph-artikel med titeln:
"Covid vaccines may have helped fuel rise in excess deaths"
Den tar bland annat upp en BMJ studie över 47 västländer. Studien länkar covid-sprutorna till väldigt allvarliga biverkningar som blodproppar, hjärnblödning och stroke. Här är studien:
https://bmjpublichealth.bmj.com/content/bmjph/2/1/e000282.full.pdf
Från artikeln:
Citat:
Speaking about the potential for vaccine harm, Mr Wishart added: “The authors are correct to point out that many vaccine-related serious adverse events may have been unreported, and point to the fact that the simultaneous onset of excess mortality and Covid vaccination in Germany is worthy of further investigation on its own.
Nån av er får hjälpa mig med källkritiken här. För som jag tolkar Telegraph-artikeln så verkar det finnas rätt stora frågetecken kring hur pass säkra dom här covid-sprutorna faktiskt är.