Citat:
Ursprungligen postat av
stolthuskvarna036
Varför skulle kvinnan/flickan hitta på om våldtäkt? Folk(särskilt män) verkar tro att 7/10 anmälda våldtäkter är kvinnor som falskeligen anklagar en man för att få pengar. Är snarare kanske 7 av 1000 som är kvinnor som ljuger. Sen hoppas jag killarna känner tjejen tillräckligt väl och därav kunde avgöra hennes trovärdighet. Att hon faktiskt anmält mannen och inte bara lejt killarna på taxichaffisen talar enligt mig för att det faktiskt skett en våldtäkt. Dom där otroligt få kvinnorna som ljuger om våldtäkt brukar ha någon form av relation till sitt offer där hämnd är det vanligaste och nästan uteslutande motivet och nästan aldrig för att få skadestånd och varför skulle tjejen vilja hämnas på en taxi-turk? Han är säkert en sån där klassisk taxi-turk som gett ut sitt privata nummer till tjejer och kan ställa upp svart eller gratis och vara jätte kul o charmig när 3 tjejer åker med honom men när 2 av dom stigit av kan turken i taxin vakna till liv… hänt förr och kommer hända igen
Du spekulerar fritt. Då ska jag också göra det.
Jag tror att det är så mycket som 8 av 10 kvinnor som falskanmäler våldtäkter.
Vi har ingen aning eftersom det inte behövs några tekniska bevis. Män blir bokstavligt talat dömda pga hörsägen och skvaller. Det kan vara 10 av 10 kvinnor som ljuger. Du kommet aldrig kunna bevisa motsatsen.