2024-06-04, 10:26
Medlem
Nån som kan skicka PM med 424 ID?
Skulle uppskattas
Citera
2024-06-04, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Nån som kan skicka PM med 424 ID?
Skulle uppskattas

Aldrig svarat här inne. Men någon gång måste va den första!

Jag snokade runt lite och vill ha gäddan till en man som på facebook står att han är ifrån mölndal,står ej var han bor där.
Kollade frun på hans facebooksida och där bosatt i varberg. Han och hon står skrivna i varberg på en adress. Flyttade för ca 20 veckor sedan något in i ett hus. Bott lite omkring varberg innan detta.

Om jag är inne på rätt som jag vill ha det till hans namn (har ni redan) och leif lokets efternamn (står från mölndal på han sida samt måleri och heltidspensionär på statligt)

Frun heter samma efternamn som gäddan och har förnamn som en känd svensk curlingspelare Norberg.

Jag kan ha fel, men detta kan ni kolla upp om de va rätt spår jag är inne på.
Senast redigerad av Thunxijux 2024-06-04 kl. 12:45.
Citera
2024-06-04, 12:14
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naughty-by-nature
Samma förnamn som författaren till "Krakel Spektakel"

Efternamn samma som BingolottoLoket.

Hur vet du det? Födelseår?
Citera
2024-06-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunxijux
Aldrig svarat här inne. Men någon gång måste va den första!

Jag snokade runt lite och vill ha gäddan till en man som på facebook står att han är ifrån mölndal,står ej var han bor där.
Kollade frun på hans facebooksida och där bosatt i varberg. Han och hon står skrivna i varberg på en adress. Flyttade för ca 20 veckor sedan något in i ett hus. Bott lite omkring varberg innan detta.

Om jag är inne på rätt som jag vill ha det till hans namn (har ni redan) och leif lokets efternamn (står från mölndal på han sida samt måleri och heltidspensionär på statligt)

Frun heter samma efternamn som gäddan och har förnamn som en känd svensk curlingspelare Norberg.

Jag kan ha fel, men detta kan ni kolla upp om de va rätt spår jag är inne på.

Jag tror att det är fel, är mer inne på att det är personen som det skrivs om i inlägg #31716
Citera
2024-06-04, 14:26
Medlem
#424. Tror ni har fel person(er). Gubben i videon ser till och ut att vara äldre än mig.
Citera
2024-06-04, 14:33
Medlem
mannen skrev att han bodde på karlberg o där har jag hittat en som ser ut att stämma.
Citera
2024-06-04, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom1944
mannen skrev att han bodde på karlberg o där har jag hittat en som ser ut att stämma.

Kollade också. Tänker du också namnet han själv uppgav och det vanliga svenska efternamnet som börjar med de tre bokstäverna som är en fågel som folk brukar mata vid dammar?
Senast redigerad av RonkochKnoll 2024-06-04 kl. 14:40.
Citera
2024-06-04, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Kollade också. Tänker du också namnet han själv uppgav och det vanliga svenska efternamnet som börjar med de tre bokstäverna som är en fågel som folk brukar mata vid dammar?

nja någon skrev att han hette samma som loket i efternamn.
så la ihop namnet som han uppgav o det som stog här och hittade en person på karlberg som han själv uppgav at han bodde på
Citera
2024-06-04, 15:00
Medlem
Citat:
så la ihop namnet som han uppgav o det som stog här och hittade en person på karlberg som han själv uppgav at han bodde på

Ok då tror jag mer på min gissning som också bor på karlberg enbart baserat på hur gammal han ser ut, men är osäker.
Citera
2024-06-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ok då tror jag mer på min gissning som också bor på karlberg enbart baserat på hur gammal han ser ut, men är osäker.

Citerar mig själv, såg att personen jag gissade på äger en husbil, det gör inte Leif loket mannen.
Citera
2024-06-04, 15:12
Medlem
isgetens avatar
Citat:

Är det han som bor i en svensk villa idyll där namnet på gatan är en blåaktigt blomma? Ojoj nu har Bockstensgäddan skitit i det blå skåpet. Detta blir en annorlunda sommar för Bockstensgäddan och hans fruga. Blir nog lite stelt vid grillen framöver och snacket kommer istället handla om hur Lennart suktar efter pojkrumpa i sin hemlighet.

Sonen kommer hålla barnbarnen på långt håll och får enbart träffa sin farfar i långbyxor denna sommar.
Citera
2024-06-04, 15:14
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Citerar mig själv, såg att personen jag gissade på äger en husbil, det gör inte Leif loket mannen.

Hm detta låter som rätt person. Gör rebus på gatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in