2024-06-02, 11:25
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Uppgifter: En Premier League-klubb visar intresse för Nathaniel Adjei och är beredda att möta Hammarby IF:s prislapp på 100 miljoner kronor. Parterna planerar att hålla ett möte i Sverige inom en snar framtid.

Nu kommer ju källan från en riktigt opålitlig sida så hundra miljoner kan vi nog glömma. Får vi 60+ är jag svinnöjd.
2024-06-02, 13:21
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Uppgifter: En Premier League-klubb visar intresse för Nathaniel Adjei och är beredda att möta Hammarby IF:s prislapp på 100 miljoner kronor. Parterna planerar att hålla ett möte i Sverige inom en snar framtid.

Källa agentdirekt förmodar jag. Att di ens orkar.
2024-06-02, 17:50
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Nu kommer ju källan från en riktigt opålitlig sida så hundra miljoner kan vi nog glömma. Får vi 60+ är jag svinnöjd.
När det är sådana här tidiga rykten så, om det nu ens ligger någon sanning bakom, brukar det handla om total summor. I detta fall skulle det kanske visa vara 70M up front, och 30M prestationsbaserat.
2024-06-02, 22:06
Medlem
ardagulers avatar
Verkar som att det blir dragkamp om Pyndt
Abubakari tillbaks till Malmö också.
2024-06-03, 08:40
Medlem
QuantumQuills avatar
Bajen säljer Sabo till Antwerpen för 12-15 mille.

Bajen har nekat bud på 68M på Djukanovic från Clubb Brugge.

Bajen tittar på Sebastian Jarl, Viktor Eriksson, Jardel Kanga och Daniel Håkans (sistnämnda var på plats och såg krossen igår).

*edit*
Hjelmberg säger att inget är klart med Sabo än.
Senast redigerad av QuantumQuill 2024-06-03 kl. 08:54.
2024-06-03, 09:57
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Bajen säljer Sabo till Antwerpen för 12-15 mille.

Bajen har nekat bud på 68M på Djukanovic från Clubb Brugge.

Bajen tittar på Sebastian Jarl, Viktor Eriksson, Jardel Kanga och Daniel Håkans (sistnämnda var på plats och såg krossen igår).

*edit*
Hjelmberg säger att inget är klart med Sabo än.

Ligger väl i farans riktning att det bedöms vara Kurtulus tur att få lämna i sommar. Hade känts bättre om vi hade Winther tillgänglig. Fenger har sett helt iskall ut och Gyamfi känns inte som någon vi ska luta oss mot redan i höst (Pinas ska dessutom spela vb).

Antar att vi säljer Adjei och Kurtulus samt försöker bli av med Kralj. Och att en ny mittback hämtas in. Nettoändring således minus 2 spelare.

Längre fram i planen lär Sabo och Fofana säljas/lånas ut medan Alioum får chansen i höst. Divine Teah stärker upp centralt medan jag hoppas man försöker byta ut Boudah mot en annan rörlig anfallare. Djukanovic lär försvinna vid rätt bud och jag hoppas Madjed lånas ut till Superettan.

Det lär bli en del rockader men förhoppningsvis inte allt för mycket på spelare 1-15 i truppen (dvs de närmast startelvan).
2024-06-03, 13:12
Medlem
Verkar inte som det går så bra för Mikkelsen i Norge

https://x.com/spursleif/status/1797302661823566330?s=46
2024-06-03, 14:06
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Verkar inte som det går så bra för Mikkelsen i Norge

https://x.com/spursleif/status/1797302661823566330?s=46
Vill minnas en skribent här inne, som också tycker Adjei är värd 100m, tyckte Mikkelsen var jämförbar med Gulliksen i kvalitet.

Mikkelsen hade nog klarat sig bättre om han stannat i RoddBull, men när man får möjligheten att skicka en flopp (återigen) sådär missar man naturligtvis inte chansen.
2024-06-03, 14:26
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Vill minnas en skribent här inne, som också tycker Adjei är värd 100m, tyckte Mikkelsen var jämförbar med Gulliksen i kvalitet.

Mikkelsen hade nog klarat sig bättre om han stannat i RoddBull, men när man får möjligheten att skicka en flopp (återigen) sådär missar man naturligtvis inte chansen.

De kan faktiskt vara jämförbara i kvalitet, men det säger mer om Gulliksen
2024-06-03, 14:43
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
De kan faktiskt vara jämförbara i kvalitet, men det säger mer om Gulliksen
Gulliksen har redan visat mer i Real Apa än Mikkelsen, och jag tror dessvärre att han bara kommer bli bättre.
2024-06-03, 14:59
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Gulliksen har redan visat mer i Real Apa än Mikkelsen, och jag tror dessvärre att han bara kommer bli bättre.

Jo tyvärr för att vara lite seriös. Han har haft ett bättre lag omkring sig också.
2024-06-03, 17:52
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Ligger väl i farans riktning att det bedöms vara Kurtulus tur att få lämna i sommar. Hade känts bättre om vi hade Winther tillgänglig. Fenger har sett helt iskall ut och Gyamfi känns inte som någon vi ska luta oss mot redan i höst (Pinas ska dessutom spela vb).

Simon Kjär är klubblös. (Tidigare AC Milan)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in