2024-05-22, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hur långt har du kommit för ett förbud mot omskärelse av pojkar i ditt hemland Indonesien?

Än sålänge har jag bara sett dig gnälla och klaga på svenska kvinnor. Du, jag tror knappast det hjälper de indonesiska pojkarna och deras förhud.
vi behöver införa omskärelse på kvinnor. gratis lobotomering så dom slutar klaga och borttagning av stämbanden så dom slutar gnälla.
Citera
2024-05-23, 08:59
Medlem
Jo kvinnor är bättre på att göra det trevligt för män att leva.

1. Platser med mer kvinnor gör att män trivs bättre. Ta Kina som exempel , innan de börja abortera flickor , var det vanligare kvinnor gjorde självmord än män , men när det vart överskott på män naturligtvis vart männen mer deprimerade och tog livet av sig mer. Det är som män inte fattar att kvinnor har ett värde för dem.

2. I USA likaså platser med lite kvinnor mer depression hos män och de dör av självmord mer , finns inga tecken att det omvända gäller platser med hög andel kvinnor har låga tal av självmord.

3. I Sverige när vi öka andelen män 2014 försämrades samhället radikalt. Otroligt dålig idé att ha många män, Politiker fattar fortfarande inte detta utan många vill gärna fortsätta öka andelen män. Kvinnor är bättre på att skapa harmoni i samhället. Män bör erkänna att kvinnor är detta.
Citera
2024-05-26, 21:48
Medlem
senhackarens avatar
Vi män kan göra fler saker samtidigt. Jag kan t.ex laga mat och dricka öl samtidigt som jag pratat med någon i luren. Slå den om ni kan kvinnor.
Citera
2024-06-02, 20:26
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo kvinnor är bättre på att göra det trevligt för män att leva.

1. Platser med mer kvinnor gör att män trivs bättre. Ta Kina som exempel , innan de börja abortera flickor , var det vanligare kvinnor gjorde självmord än män , men när det vart överskott på män naturligtvis vart männen mer deprimerade och tog livet av sig mer. Det är som män inte fattar att kvinnor har ett värde för dem.

2. I USA likaså platser med lite kvinnor mer depression hos män och de dör av självmord mer , finns inga tecken att det omvända gäller platser med hög andel kvinnor har låga tal av självmord.

3. I Sverige när vi öka andelen män 2014 försämrades samhället radikalt. Otroligt dålig idé att ha många män, Politiker fattar fortfarande inte detta utan många vill gärna fortsätta öka andelen män. Kvinnor är bättre på att skapa harmoni i samhället. Män bör erkänna att kvinnor är detta.
Detta är sant och svenska män som skiljer sig och lever ensamma har 6 år kortare livslängd än män som lever med sina fruar. Det är en rätt ansenlig skillnad och själv letar jag fru nr 2 och det är hög prioritet på detta. Livsviktigt kunde man säga.
Citera
2024-06-02, 20:27
Medlem
Custom_mades avatar
Att snacka skit.

Har säkert redan nämnts!
Citera
2024-06-02, 20:32
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Att snacka skit.

Har säkert redan nämnts!

Fast det har redan nämnts flertalet gånger att män är bättre än kvinnor även på detta.

Även att suga kuk är män bättre på än kvinnor, vilket också konstaterats många gånger i tråden.

Allt är män bättre på än kvinnor - förutom att köra bil.

Inte formel-1, köra bil i den allmänna trafiken.
Citera
2024-06-03, 13:28
Medlem
Kvinnor är bättre på att se om en man varit otrogen:

De gissar rätt i 62% av fallen.

Män däremot har inte samma framgång:

De gissar rätt i 23% av fallen.

https://www.youtube.com/watch?v=RBi5O6iVF7w
Citera
2024-06-06, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Vi män kan göra fler saker samtidigt. Jag kan t.ex laga mat och dricka öl samtidigt som jag pratat med någon i luren. Slå den om ni kan kvinnor.
Det är väl just det alla kvinnor kan göra samtidigt som ytterligare 2-3 saker. Utan att komma av sig, samtidigt kunna lyssna på vad personen i luren säger, och hela tiden hålla igång alla saker.
Citera
2024-06-06, 15:50
Medlem
EastClintfoods avatar
Felpost
Citera
2024-06-06, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Det är väl just det alla kvinnor kan göra samtidigt som ytterligare 2-3 saker. Utan att komma av sig, samtidigt kunna lyssna på vad personen i luren säger, och hela tiden hålla igång alla saker.

Vet inte det jag.

Kvinnor 'diskuterar' sällan med ett mål eller med en uttalad ansats att söka lösning på ett problem. Kvinnor tjattrar, skvalrar och lyssnar för att kunna hålla med.

Det gör sällan män. Vi är mer lösningsfokuserade vilket kräver ett helt annat fokus än att skvallra om det senaste modet eller vad en vännina (som självklart inte är närvarande) har gjort eller är för en typ.
Citera
2024-06-06, 19:00
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Vet inte det jag.

Kvinnor 'diskuterar' sällan med ett mål eller med en uttalad ansats att söka lösning på ett problem. Kvinnor tjattrar, skvalrar och lyssnar för att kunna hålla med.

Det gör sällan män. Vi är mer lösningsfokuserade vilket kräver ett helt annat fokus än att skvallra om det senaste modet eller vad en vännina (som självklart inte är närvarande) har gjort eller är för en typ.

Nja fast det där stämmer ju inte. Här har du suttit och gaggat om manlig omskärelse samtidigt som du bor i ett muslimskt land där omskärelse av pojkar är kotym. Än har jag inte hört att omskärelse har förbjudits i ditt hemland.

Bara gagg gagg o gagg och en jävla massa gnäll.
Citera
2024-06-06, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Vet inte det jag.

Hehe jag med, men jag är ju lite speciell och fungerar inte riktigt som andra. Kan göra flera saker samtidigt utan att tappa fokus, men så fort det är överdrivet mycket tjatter eller någon avbryter mina tankar genom att prata så kommer jag också av mig. Kvinnor är bara bättre på att göra flera saker samtidigt. Det här är klarlagt för länge sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in