Jag trodde på vaccin fram till svininfluensan 2009 då jag vart extremt sjuk i 2 veckor några månader efter att jag hade tagit sprutan.
Sen efter allt med fejk pandemin och covid så är jag 100% säker på att vaccin är till för att göra oss sjuka och döda oss.
Och 2009 ändrade man även definitionen på pandemi från dödsfall över hela världen till smittofall över hela världen.
Och när jag tänker tillbaka när jag var liten och ung så var jag sjuk ofta, man fick gå väldigt ofta på vårdcentralen och få sprutor, även på skolan hos sjuksyster!
Vacciner innehåller aluminium eller/och kvicksilver, personer med asperger har höga halter av aluminium i hjärnan.
Jag tycker att alla som förespråkar vaccin och medicinering ska få ta 20 sprutor i månaden och knapra piller bäst fan dom vill, men tvinga inte på MIG någonting mot min vilja!
Sen har nog 100% av alla läkemedel bieffekter av något slag, tar du för mycket Alvedon skadar du levern tex.
Mediciner som ska förhindra depression kan ha bieffekten att du tar självmord, krämer som ska hjälpa mot solexem kan göra klådan värre, allt enligt bipacksedeln!