Om du klarat dig i 3 år utan alkohol, så borde det väl kännas ganska skönt vid det här laget?
Har man hamnat på rättpsyk så känns ju inte alkohol som det självklara valet precis när man muckat.
klass 1 - förvar, observation
klass 2 - förvar, observation, promenader med personal, lite mer friheter, dator 1 timme om dan osv.
klass 3 - utsluss, egen dator, egen mobil.
Ja och nej, har permissioner "hem" åker å träffar bruden några dagar i veckan. Sen åker jag tillbaka några dagar. Men nu är det slut med det och jag ska få villkorlig frigivning, som här kallas öppenvård, som är mycket striktare än villkorlig frigivning, och behöver Flashbacks råd om hur jag håller mig från lagens långa arm.
Nej nej nej och åter nej satt på Östragård klass 3 (snällaste) inga telefoner eller datorer samt tv spel, vi hade 4ish? Tv kanaler. Bibban var öppen 2 dagar i veckan.
Nej nej nej och åter nej satt på Östragård klass 3 (snällaste) inga telefoner eller datorer samt tv spel, vi hade 4ish? Tv kanaler. Bibban var öppen 2 dagar i veckan.
Se till att röra på dig ordentligt så att du bränner ut all överskottsenergi. Ut och njut av naturen, kanske ta en fjällvandring eller en tur på Högakustenleden.
Rök gärna en gås när du känner för det. Undvik alkohol + alla andra droger.
Undvik även Flashback! Det är inte en hälsosam plats för någon som nyligen har återhämtat sig från psykiska åkommor. För övrigt, ta det bara piano och behandla andra som du själv önskar bli behandlad.
Frid vare med er.
Senast redigerad av Chillgren 2024-06-02 kl. 00:57.
Tvivlar på att man som dömd får sitta med mobiltelefon som inlåst. Dessutom verkar du knappast redo att bli utsläppt, men vore ju inte första galningen som springer runt på gator och torg. Lycka till i det fria.
I mina öron låter det som att du chillat, och valt exakt hur för fängelse är jobbigare, har man dåligt mående och något Hamngatan man på rättspsyk och jag förstår ju att du vet och är fullt medveten om allt detta för du är
Så slipad att du faller inte dit, du väljer! Du väljer ett återfall att skriva jag ska försöka hålla mej ifrån det dåliga säger ju bara att du vet att du hamnar där igen, för du är inte färdig!
Jag vet en del som väljer saker för
Det är saker man reder!
Du säger att det är mer chill på rättspsyk än fängelse och det är ju förmodligen för saker som du kan ställas till svars för och du har gjort saker och skiter i egentligen i vilket för
Annats funderar man om man ska be
Om ursäkt, för du den du i så fall borde börjat med är
Dej själv!
Man äger det man gjort, inser hur det påverkat andra och är medveten och ödmjuk över att DU ändå får chansen att kunna välja att äga allt, oavsett vad du än fortsätter med!
Allt har en tid, allt! Och när den tiden kommer vara nej!
Att försöka hålla sej ifrån kriminalitet osv är bara dumt att skriva, för du rättfärdigar det du kommer göra genom att få pepp , råd och människor att ”bry” sej härinne för att det känns bättre och så stänger man av resten fortstt. Ungefär som att dricka pwo innan gymmet
Vill du leva som du gjort? Rättspsyk osv? Dessutom att du säger muckar ? Du berättar där att du sluppit ett fängelsestraff för du vet hur! För därinne är det fanimej jävligt tradigt! Och där upplever man det chill för Hh du är såpass med!
Manipulation as its best!
Och uppenbarligen är du inte på rättspsyk för något som är något , låg återfallsrisk, lågt våldsrisk! Du bor i Stockholm innerstad och är hos bruden några dagar på permission, ska muck fest! Du har oavsett alltid på papper att du suttit på psyk, ingen merit! JG gissar på psykos på droger, dålig ölsinne. Men det lutar åt att du åberopat i din utsaga att det du gjort fått dej att inse vilken usel person du varit, och spelat på förståelsen för
andras smärta och gett skenet av att du kanske skadar dej själv så som du gjort mot andra och att du förtjänar det!