2024-06-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Själv röstade jag på SD-Charlie i går. Om du vill att Europa ska bygga murar och slänga ut babbar, rösta på SD!

Är det den där flintskalliga väldigt lilla mannen?
Citera
2024-06-01, 19:36
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda
Det jag reagerade på i filmen är att Åkesson blivit riktigt tjock. Så såg han inte ut för några år sedan.

Han fyllde ju 45 bast nyligen. Rätt vanligt att man lägger sig till med lite trivselvikt i den åldern.
Citera
2024-06-01, 19:47
Medlem
MATochLIVSMEDELs avatar
Tycker inte det här var något vidare. Jimmie ser så tjock ut! Han borde sluta glufsa i sig korv och dricka öl och tänka på sin figur mer.

I övrigt en ej estetiskt tilltalande reklamfilm. Mest pga Jimmies fysik. Ser ut som en mullig stekare. Och fjantigt med korta kjolar och höga klackar. Förstår att det ska handla om att kvinnor ska få se ut som de vill, men i kombination med det andra framstår det mest som en tjock snuskgubbe som ger uttryck för sina sexuella preferenser.
Citera
2024-06-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MATochLIVSMEDEL
Tycker inte det här var något vidare. Jimmie ser så tjock ut! Han borde sluta glufsa i sig korv och dricka öl och tänka på sin figur mer.

I övrigt en ej estetiskt tilltalande reklamfilm. Mest pga Jimmies fysik. Ser ut som en mullig stekare. Och fjantigt med korta kjolar och höga klackar. Förstår att det ska handla om att kvinnor ska få se ut som de vill, men i kombination med det andra framstår det mest som en tjock snuskgubbe som ger uttryck för sina sexuella preferenser.

Huvudet på spiken det är exakt vad filmen visar...eller nej det gör den inte.
Men du verkar vara osedvanligt efterbliven eller vänsterbliven?

Men visst SD borde vara mycket hårdare i sin framtoning.
Men taktiskt dåligt då många likt dig skulle dra åt sig öronen ännu mera.
Citera
2024-06-01, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
https://www.youtube.com/watch?v=zGV6oCtIryY

TS: Vad tycker ni om Sverigedemokraternas valfilm?
Kanon!!!
Citera
2024-06-01, 22:37
Medlem
En av de sämsta reklamfilmer jag någonsin sett. En fet stekare i en ful bil visar upp lite semesterbilder.
Intetsägande och värdelös.
Citera
2024-06-01, 22:42
Medlem
MATochLIVSMEDELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvananTrop
Huvudet på spiken det är exakt vad filmen visar...eller nej det gör den inte.
Men du verkar vara osedvanligt efterbliven eller vänsterbliven?

Men visst SD borde vara mycket hårdare i sin framtoning.
Men taktiskt dåligt då många likt dig skulle dra åt sig öronen ännu mera.

Jag har inget större problem med SD:s politik men jag tycker inte detta är bra. Att se en lönnfet Jimmie äta äcklig vit korv i vattenspad och knalla omkring i illasittande kilt och hoodie. Vem blir sugen på Sverigedemokraterna av det. Det borde bara varit en voice-over. Dessutom säger det ju väldigt lite om deras politik. Ok, vi fattar (och ser) att du är en man som gillar att dricka öl. Vad har det med er EU-politik att göra?
Citera
2024-06-01, 22:45
Medlem
Tack vare TV4 så ska jag rösta på SD i EU valet.
Annars tänkte jag pausa SD röstandet tills SD slutar vara Moderaternas bitch.
Men reklamfilmen är inte så bra, iofs så bryr sig nog inte SD väljare sig om reklamfilmer.
Ser ut som en Markoolio video med en fet Åkesson och tjejer i korta kjolar.
Reklamfilmen borde ha fokuserat mer på islams skadliga inverkan.
Senast redigerad av Greta.El.HAMAS 2024-06-01 kl. 23:01.
Citera
2024-06-01, 23:02
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Jimmies Europa är kiltar? Vill han att kilten ska bli vanlig på män?

Jag vet inte varför man måste låsa in befolkningen bakom murar för att Jimmies "Fästning Europa" ska kunna bli verklighet. Vad är det som är hotat? Europa har överlevt utan murar, medan Sovjetunionen som ju byggde en mur inte finns kvar längre.
Citera
2024-06-01, 23:31
Medlem
Economicuss avatar
Jag säger det igen.

Sverige behöver EU. EU är en hel intern marknad.

Sverige behöver invandrare MEN invandrare som är högutbildade och arbetar och INTE begår brott.

SD förespråkar ju Protektionism och det är inte bra för ekonomin speciellt om man redan är ett litet land.

Jimmie åkesson vilseleder folk nerför en klippa.
Citera
2024-06-01, 23:39
Medlem
RAtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av izquierda
Det jag reagerade på i filmen är att Åkesson blivit riktigt tjock. Så såg han inte ut för några år sedan.

Haha jag reagerade på detta också.
Citera
2024-06-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Economicus
Jag säger det igen.

Sverige behöver EU. EU är en hel intern marknad.

Sverige behöver invandrare MEN invandrare som är högutbildade och arbetar och INTE begår brott.

SD förespråkar ju Protektionism och det är inte bra för ekonomin speciellt om man redan är ett litet land.

Jimmie åkesson vilseleder folk nerför en klippa.

Behöver vi verkligen eu. Titta på Norge som klarar sig bra med handelsavtal och bara följa vissa av deras regler. Kan inte vi också göra de ?

Angående filmen tkr ja den e gansk bra. Tycker hela deras pr inför valet är bra. Särskilt hardstyle låten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in