2024-05-26, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Nu har man inte kollat på detta drama på ett litet tag, men nu har man körrat igenom allt som varit. De som är kul är att anjo och rask är fan sjuka minst en gång i månaden. Hur man man va sjuk så ofta. Jag har barn både på skola och dagis och är knappt sjuk en gång om året. Men dom skyller på skola och dagis och gud vet vad.

När du kan ligga sova till minst 9.00 käka en bra frukost, ta promenader gå på gym. Borde hälsan va på top.

Just de rask sover halvadagen för att sen tända rökelser och käka de vita

Anjo dricker väl Pepsi och knaprar piller och sover på dagen.

Och dom har följare som tycker dom är smarta duktiga och är innerligt. Då undrar jag är de följarna som är så korkade att dom köper allt som sägs. Eller är de rask och anjo som blir trollade av alla , för folk vill se att dom gör bort sig

Det hela är mycket enkelt att förstå. Det är likadant med Jocke och Jonna. Ofta förkylda, magsjuka etc. De verkar sällan tvätta sina händer innan matdags och när barnen är sjuka så äter de av varandras mat. Kolla avsnittet när lilla L är jätte sjuk och Jonna delar en semla med honom. Hon äter av samma semla som honom. Klart de blir sjuka då. De hostar även varandra i ansiktet men säger aldrig till att hålla för. Kanske Anjos familj är likadan då de umgås med varandra. Det bara liksom är så. De skiter i? Rask petar sig i näsan ofta, efter att han tagit på sin mobil som säkerligen innehåller rikligt med bakterier. Gällande Anjo kanske det är som du säger, läsk och dålig sömn.

Får hoppas de börjar tänka lite bättre och tvättar händerna sina samt håller för istället för att hosta varandra i ansiktet hela tiden. Sunt förnuft helt enkelt. Inte svårare än så. Har själv barn. Var inte sjuk på 5 år. Inte ens en förkylning. Men men... Alla är vi olika. Bara ett tips till dem/er som är sjuka konstant. Tvätta händerna. Enkelt!
Senast redigerad av Passionisto 2024-05-26 kl. 23:12.
Citera
2024-05-29, 12:55
Avslutad
Är Anjo och/eller Jocke på väg att driva bort Cluee från youtube?

Enligt cluee har han problem med trakasserier från en ’annan kreatör’, vilket han inte vill avslöja vem.
Det är ju inte jättesvårt att räkna ut att det till största delen är Anjo som håller på, även om jag även misstänker att Jocke inte är speciellt oskyldig heller.

Jocke anklagade cluee för att ’störa jockes integritet/privatliv’ genom att återberätta Jockes egna inlägg om hans hund.
Cluee fick väl ett litet helvete, vilket säkert fick Anjo att haka på, eller snarare fortsätta sin skit mot Cluee som han har gjort i flera år nu.

Hur länge ska dessa få fortsätta?

Cluee beskriver att han mår dåligt och att han tappat glädjen av att vara kvar på youtube.
Jag blir helt vansinnig!

Cluee är inte den första som uttrycker det här innan de försvinner. Verz beskrev liknande.

Ge inte upp Cluee!
Citera
2024-05-29, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Är Anjo och/eller Jocke på väg att driva bort Cluee från youtube?

Enligt cluee har han problem med trakasserier från en ’annan kreatör’, vilket han inte vill avslöja vem.
Det är ju inte jättesvårt att räkna ut att det till största delen är Anjo som håller på, även om jag även misstänker att Jocke inte är speciellt oskyldig heller.

Jocke anklagade cluee för att ’störa jockes integritet/privatliv’ genom att återberätta Jockes egna inlägg om hans hund.
Cluee fick väl ett litet helvete, vilket säkert fick Anjo att haka på, eller snarare fortsätta sin skit mot Cluee som han har gjort i flera år nu.

Hur länge ska dessa få fortsätta?

Cluee beskriver att han mår dåligt och att han tappat glädjen av att vara kvar på youtube.
Jag blir helt vansinnig!

Cluee är inte den första som uttrycker det här innan de försvinner. Verz beskrev liknande.

Ge inte upp Cluee!

Jockes ovilja att låta sig intervjuas efter Chrippa, Linnea och Julia skulle givetvis ge repressalier. Han ville ju själv bestämma hur det skulle se ut, vilka frågor som skulle ställas, det gick Cluee inte med på. Anjo springer återigen Jockes ärenden, inte speciellt överraskande. Jag vet inte om jag skrev det här eller någon annanstans men förstod direkt att det kommer att komma surt efteråt. Något som kommer överträffa allt är när Anjo blir måltavla för Jockes sjuka liv, det kommer att ske och det kommer att ske snart
Citera
2024-05-29, 13:12
Medlem
Jag hoppas och tror att Anjo kommer få stå till svars för hur han har behandlat Linnea och hur han spridit hemska lögner och förtar mot henne inför miljoner med människor.

Dock hoppas jag inte han slutar att spela in sig själv och lägga upp, är lite kul att se på hans freak show, där han själv är huvudperson. Men troligtvis så tas nog kanalen bort snart och fanskapet åker in på psykhem.
Citera
2024-05-29, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jockes ovilja att låta sig intervjuas efter Chrippa, Linnea och Julia skulle givetvis ge repressalier. Han ville ju själv bestämma hur det skulle se ut, vilka frågor som skulle ställas, det gick Cluee inte med på. Anjo springer återigen Jockes ärenden, inte speciellt överraskande. Jag vet inte om jag skrev det här eller någon annanstans men förstod direkt att det kommer att komma surt efteråt. Något som kommer överträffa allt är när Anjo blir måltavla för Jockes sjuka liv, det kommer att ske och det kommer att ske snart
Ja, just det!
Förutom den gången Cluee bröt kontakten med Anjo, så är det när han satte ned foten mot Jocke i frågan om hur den intervjun skulle skötas, som cluee har gjort som bäst!
Givetvis vill de sänka honom.
Var du än har skrivit att det kommer bli surt för Cluee, så har du ju haft rätt.
Det är så de jobbar, de j-a svinen.

Finalen!
Den dagen Jocke och Anjo vänder sig mot varandra - den dagen 🥂
Citera
2024-05-29, 13:54
Avslutad
Nu har jag sett mer från cluees instastory, och fy f-n vad upprörd jag blir när jag tar del av det.
Han mår verkligen skitdåligt!

Det är helt klart Anjo som är det största svinet och ska han verkligen få fortsätta med det här?

Jag blir helt galen i huvudet på den människan snart.
Citera
2024-05-29, 14:06
Avslutad
Citat:
Nu har jag sett mer från cluees instastory, och fy f-n vad upprörd jag blir när jag tar del av det.

Det är helt klart Anjo som är det största svinet och ska han verkligen få fortsätta med det här?

Anjo som "lider" av psykisk ohälsa har absolut inga problem med att trakassera och förstöra för andra med legit psykisk ohälsa? Han "the lowest of the low" Det största praktarsle som finns
Att han och Jocke hittat varandra har gjort hela den sociala mediavärlden värre än den någonsin varit
En vedervärdig man från Norrköping är mycket, två vedervärdiga är åt helvete
Båda skall bort, och ju snabbare desto bättre
Citera
2024-05-29, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo som "lider" av psykisk ohälsa har absolut inga problem med att trakassera och förstöra för andra med legit psykisk ohälsa? Han "the lowest of the low" Det största praktarsle som finns
Att han och Jocke hittat varandra har gjort hela den sociala mediavärlden värre än den någonsin varit
En vedervärdig man från Norrköping är mycket, två vedervärdiga är åt helvete
Båda skall bort, och ju snabbare desto bättre
Lika barn leka bäst heter det ju, och dessa är ett slående exempel på det.

En dag kan det mycket väl hända något som får någon att göra det oåterkalleligt.

Må de städas bort från plattformarna innan dess.
Citera
2024-05-29, 18:40
Medlem
Är det bara jag som tycker att anjo gå för linje ngt ibland så som han gjorde mot cluee EB och chrippa dramat men då med chrippas dotter ?
Citera
2024-05-29, 22:14
Avslutad
Citat:

Lyssnar på Cluee nu och det är uppenbart vilka han pratar om (kreatörerna)
Han har varit ett verktyg länge nog nu, och lägger han av så vet man vilka man har att tacka för det
Anjo!! Det räcker nu
Anjo har anklagat Linneas föräldrar för att vara vållande till en mans självmord. Det värsta förtalet ever i hela den här historian
Hur länge dröjer det innan det blir Anjo (och Jocke) som får bära den etiketten
Citera
2024-06-01, 23:28
Medlem
Telepatisks avatar
Är hans maniska period över nu? Ersatts av ett husköp?
Citera
2024-06-01, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Är hans maniska period över nu? Ersatts av ett husköp?
Jag tycker att det märks att Anjo är bra skakis. Han är mer orolig än Rask någonsin varit. Enorm fallhöjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in