2024-06-01, 19:23
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Lägger mina kort på Gessle
Det kan vi utesluta. Han är för snål för att betala för det.
Citera
2024-06-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hur hade det kunnat generera något skvaller, en nyhet? Det tar man ju för givet. Om RS legat med en död griskulting mitt på torget så kanske någon höjt ögonbryna.
Men här handlar det om en helylle kändis som ger uppfattningen att vara straight som tydligen inte är det.
Fegt av kändisen i fråga att inte träda fram. Förmodligen ekonomiska intressen, skivbolag, managers osv, som vill att han ska ducka.
Ja för de blåser upp mindre kända/ kända i mindre kretsar till ngt stort. Måns kan väl lika gärna ta det när han reser runt Europa i de lovades för det lagligt.
Citera
2024-06-01, 19:42
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Icecream
Stoppa pressarna brukar väl vara sena lite in på bollen ibland? Skulle inte artikeln kunna syfta på Benjamins morbror NW? Han stämmer ju också in på de flesta punkter...

Nej. N.W. erkände sexköp och torskade. Fick pröjsa böter. Denna killen fick sina misstankar avskrivna
Citera
2024-06-01, 19:44
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredricomartin
Detta börjar bli sjukt nu, ett av de mest groteska brotten jag har hört talas om och inget händer!

Juridiskt har inget brott begåtts här. Sexköp var en möjlighet, men avskrevs av polisen, och det är lite oklart om det verkligen var försök till sexköp eller inte.
Citera
2024-06-01, 20:19
Medlem
Giant Squids avatar
Enligt SMS som polis tagit del utav så ska transpersonen ställt krav på en latexhuva med hål för munnen.

Källa SP
Citera
2024-06-01, 20:22
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Enligt SMS som polis tagit del utav så ska transpersonen ställt krav på en latexhuva med hål för munnen.

Källa SP

Låter som väldigt konstigt krav. Varför skulle man vilja ha en sån på sig i denna sommarvärme?
Citera
2024-06-01, 20:24
Medlem
Gissar på Christer Sandelin.
Citera
2024-06-01, 20:26
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vem-F
Gissar på Christer Sandelin.
Du. Det var den bästa gissningen hitintills 💪🏻. Stämmer överens även med en bild jag såg där han hade en skrynklig vit skjorta. Varken BI eller MZ skulle ha en sån 🙄
Citera
2024-06-01, 20:29
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:

Källa SP
Varför förkorta Stoppapressarna?!? Normalt förkortar man namn, men Stoppa pressarna!?! Please
Citera
2024-06-01, 20:30
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Du. Det var den bästa gissningen hitintills 💪🏻. Stämmer överens även med en bild jag såg där han hade en skrynklig vit skjorta. Varken BI eller MZ skulle ha en sån 🙄

Det där var ett stock photo utan koppling till händelsen.
Citera
2024-06-01, 20:39
Medlem
Vem kallade dit polisen?
Citera
2024-06-01, 20:39
Medlem
Sitter inte Christer Sandelin inne efter "däckinsidenten" med narkotikabrott uppe på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in