2024-06-01, 19:28
Medlem
Tjena

Ska mucka från rättspsyk där jag suttit 3 år nu, ej min första volta. Fälldes för lite våldsbrott och hot.

Va ska man tänka på? Man sitter rätt tajt.
Citera
2024-06-01, 19:35
Medlem
Bära dig åt som folk, och inte vara en belastning för samhället. Skaffa dig ett jobb och betala skatt. Kostnaderna för dig har nog varit ganska höga. Be alla om ursäkt som du har gjort illa.
Citera
2024-06-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Bära dig åt som folk, och inte vara en belastning för samhället. Skaffa dig ett jobb och betala skatt. Kostnaderna för dig har nog varit ganska höga. Be alla om ursäkt som du har gjort illa.

Absolut, man mer än i häkte (där är det 3600SEK/dag), rör sig om miljonbelopp varje år.

Nja att be om ursäkt är inte riktigt tillämpbart, kan riva upp gamla sår

Jobb ja.. blir svårt men värt ett försök!

OBS: Tänkte mer vad tänka på för att bli av med villkorlig frigivning, så kallad öppenvård. Man får ej supa och sånt.
Citera
2024-06-01, 19:57
Medlem
Permafloxs avatar
Vad innebär dett att sitta inne på rättspsyk?
Citera
2024-06-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permaflox
Vad innebär dett att sitta inne på rättspsyk?

Som kåken, fast mer chill, enligt erfarenhet. Men det är i princip som på kåken, fast det tar längre tid att komma ut och man har fler krav på sig därefter.
Citera
2024-06-01, 20:05
Medlem
DyngSmElls avatar
Jobba som volontär, något gott kan du göra innan du dör och förtjäna dina socpengar.
Citera
2024-06-01, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyngSmEll
Jobba som volontär, något gott kan du göra innan du dör och förtjäna dina socpengar.

Volontär? Mannen dom tar folks pengar och ger till sig själva, och sin egna organisation.
Citera
2024-06-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Be att få sitta kvar. Säg att du inte känner dig mogen att vistas bland folk och bär på självmordstankar. Sen kan du addera att du tänker återuppta ditt missbruk och kanske öka det. Sex med barn och hat mot samhället kan vara till din fördel. Skär lite i vener för att visa hur allvarlig du är. Jag hoppas jag slipper se dig ute, om du mot förmodan släpps får du gärna posta din vistelseort eller i vilket skithål du tänkt placera dig i.

Har ingen suicidrisk som de heter här. Jo, jag törstar efter en öl, men de är inte nå olagligt men inom detta system är de förbjudet.

Bor i storstan, Sthlm.
Citera
2024-06-01, 20:07
Medlem
DyngSmElls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmigentvatrefyr
Volontär? Mannen dom tar folks pengar och ger till sig själva, och sin egna organisation.

Tror du att det finns olika sorters volontärjobb?
Citera
2024-06-01, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyngSmEll
Tror du att det finns olika sorters volontärjobb?

Vad tror du?
Citera
2024-06-01, 20:14
Medlem
Citat:
Tjena

Ska mucka från rättspsyk där jag suttit 3 år nu, ej min första volta. Fälldes för lite våldsbrott och hot.

Va ska man tänka på? Man sitter rätt tajt.

Det beror väl på vad du har ställt till med? Man blir inte utan skuld bara för man är sjuk i huvudet.

Kanske du varit en självutnämnd men missuppfattad vigilant som egentligen gjort gott för samhället?

Eller är du en sadistisk jävel med ett latent ont uppsåt som nu hålls i schack med mediciner?
Citera
2024-06-01, 20:20
Medlem
Permafloxs avatar
Citat:

Bra att du är vaken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in