Citat:
Ursprungligen postat av
viperstyle
Svårt att spekulera i var uppgifterna exakt kommer från och hur hög sanningshalten är som sagt men det är nog en blandning av uppgifter från förhör främst med Saed Korashi och storasystern men även lillebror och personen som tidigare blev släppt men fortfarande är misstänkt. Dvs försvaret.
Också intressant att WK nekar till anklagelserna och de vill syna beviskorten.
Dessutom har nu Expressen blurrat WKs blid medan Farids syns.
Ser att jag i all hast bandat ihop mina egna tankar med info från Expressen genom att inte spearera dessa inledningsvis. Slarvigt av mig.
Ja, säkerligen finns en del uppgifter från de förhörad, men med tanke på hur snabba de var att hitta och identifiera dödsoffret, kan man förmoda att man har kunnat i tidigt skede säkra uppgifter från mobiler osv.
Har tyvärr själv tappat lite kunskap om fallet; dels glömt en hel del och sedan kanske inte följt tråden så bra. Fallet är helt klart intressant av flera skäl, men är också hjärtknipande med barn inblandade. Alltid när offer blir lurade in i en dödsfälla blir det extra obehagligt, på det vis att de själva går rakt in i döden. I dett fall trots en dålig magkänsla.
Mord kan aldrig vara lösningen på något.
Någon gång kommer vi få läsa FUP hoppas jag och få lite mer förståelse hur något kunde gå så väldigt dåligt.
Som flera har påpekat känns det konstigt med denna otrohetsaffär, nu med tillägg av sexfilmer. Vet inte vad jag ska tro, men kan inte låta bli att bli misstänksam runt detta.
Motivbilden ska ju inte vara färdig enligt åklagaren.
Kan det hela vara en fälla som har med ekonomi att göra? Jag får så dålig feeling runt de här personerna generellt, deras beteende och annat.
Att BO går hem till dom efter polisanmälan... ja mycket som inte känns logiskt här.